Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het algemene rouw topic

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 06 Nov 2021 19:02

Re: Het algemene rouw topic

Karnemelk, wat vervelend dat je je deze periode zo rot voelt. Maar het is ook erg logisch, in de sterfperiode komt toch alles heftiger terug op een of andere manier.
Rouwtherapie kan je idd wel helpen.

Dat 'nooit meer' gevoel vind ik ook het zwaarste. Nooit meer iemand zijn stem horen, met diegene praten of lachen.
En dan denk ik "misschien leef ik nog wel minstens 50 jaar en 50 jaar lang met dit gemis.." vreselijk benauwend.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 12 Dec 2020 11:31

Bericht 06 Nov 2021 21:08

Re: Het algemene rouw topic

Oooh zo herkenbaar Karnemelk. Deze maand is het alweer 6 jaar geleden dat 1 van mijn 2 beste vriendinnen haar leven beeindigde. Ik ben in november tot aan de verjaardag van mijn jongste in december altijd een beetje van de leg. Mijn vriendin kwam nog rond middernacht aanscheuren vanuit de andere kant van het land toen ik eind vd dag van mijn jongste was bevallen omdat ze zo trots was en haar zo graag wilde zien en niet kon wachten tot de volgende ochtend. Maar haar eerste verjaardag heeft ze niet meer mee mogen maken. En elk jaar dat mijn jongste weer een jaartje ouder wordt doet het weer een beetje meer pijn. Ofzoiets.
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 22:46

Bericht 07 Nov 2021 14:47

Re: Het algemene rouw topic

Wat vervelend dat je je weer zo rot voelt, Karnemelk. Ja, die periode waarin het dan weer zoveel jaar geleden is gewoon lastig. Ik merk nu ook weer zo’n terugval. Dinsdag is het van mij alweer 2 jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons kleine meisje. Het blijft gewoon lastig.

Jij ook sterkte Signature. Vervelend ook dat die dag daardoor ook iedere keer weer voor jou een zwart randje heeft.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 11 Mei 2022 14:07

Re: Het algemene rouw topic

Ik merk dat ik even van me wil afschrijven. Kleine drie weken geleden is mijn (ex-)vriend overleden. Van mijn zestiende tot mijn negentiende heb ik intensief contact met hem gehad, we hebben twee keer een relatie gehad, maar we waren nog jong en wisten niet goed wat we wilden (althans ik) en we waren uiteindelijk dikke vrienden, of misschien toch wel soort van lovers maar dan zonder het 'officieel' te maken ofzo. We zagen elkaar 3-4 in de week en hadden lol met elkaar. Knuffelden en zoenden met elkaar. Ik hield zielsveel van hem, ben dat eigenlijk altijd blijven doen.
Van de een op andere dag was het ineens over, hij had een meisje leren kennen, is daar mee getrouwd, uiteindelijk ook weer van gescheiden. Andere vrouw ontmoet, daarmee getrouwd en twee kinderen gekregen. Mijn leven is natuurlijk ook doorgegaan, ik ben getrouwd en heb kinderen gekregen. We hebben elkaar tien jaar geleden nog een keer gezien, even gekletst met elkaar, was fijn en ik wist zeker dat we elkaar nog wel een keer tegen zouden komen en dat we dan herinneringen op konden halen en weer konden lachen om alles wat we hebben meegemaakt, en ik zou hem nog een keer knuffelen. Maar dat is er nooit meer van gekomen en nu is hij er niet meer. En ik merk dat het me meer raakt dan ik had verwacht. Ik ben oprecht heel verdrietig, raak soms in paniek bij het idee dat hij echt dood is en dat ik hem nooit meer zal zien. Ik heb twee weken terug nog wel afscheid van hem genomen, maar ja, toen was hij dus al overleden. Het doet eigenlijk gewoon best pijn en ik weet niet of ik het met mijn man kan bespreken want ergens voelt het heel gek om te rouwen om een andere man, die ook nog eens een vriendje van me is geweest. Aan de andere kant heeft hij er natuurlijk niets meer van te vrezen, en hij weet wel dat die man heel belangrijk voor me was. Op de gekste momenten overvalt het me dat hij echt dood is en dan moet ik zo hard huilen, dan ben ik zó verdrietig en dus ook in paniek omdat ik de tijd niet meer terug kan draaien en niet nog heel even met hem kan praten. Vorige week had ik een droom over hem waarin hij ook dood ging maar we wel afscheid van elkaar namen. We knuffelden en zoenden elkaar en ik vertelde hem dat ik van hem hield en hij zei dat hij ook van mij hield. Het voelde zo fijn en het is misschien maar een droom, maar ik wil me eigenlijk aan die droom vasthouden, dat hij me via die droom liet weten dat hij ook van mij hield en dat hij op dat moment afscheid van me nam. Zoiets. Ik geloof niet in dat soort bovennatuurlijke dingen maar het geeft me ergens wel troost. Is dat gek? Nou ja, ik jank weer lekker door dit te typen, maar het lucht wel op.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Mei 2022 14:23

Re: Het algemene rouw topic

Ik geloof wel in dat soort dingen Giselle, en ik ben er dan ook van overtuigd dat hij afscheid van je is komen nemen in die droom. Zelf heb ik ook ooit op zo'n manier afscheid van iemand genomen en dat heeft mij heel veel rust gegeven. Omdat ik me heel erg schuldig voelde dat ik er niet meer op tijd kon zijn om in real life afscheid te kunnen nemen.
Ik hoop dat jij het ook zo kunt zien en dat het je wat rust geeft.
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 20:50

Bericht 19 Mei 2022 19:58

Re: Het algemene rouw topic

Ik ben al een tijdje een meelezer, ik merk dat ik nu even iets van mij wil afschrijven. Drie weken geleden ben ik onverwachts mijn man verloren aan een h.ersenbloeding en blijf ik achter met 2 kleine kinderen. Er zijn heel veel mensen die iets voor ons willen betekenen maar ik weet zelf niet zo goed waar ik behoefte aan heb. Ik heb ook nog niet het idee dat hij echt nooit meer terug komt, dat besef zal vast ooit wel komen. Met 2 kleine kinderen heb je ook niet echt tijd om te rouwen en stil te staan bij wat er gebeurt is. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik met deze post wil, misschien wordt het echter als ik het opschrijf?
Zijn er mensen die ervaring hebben met het verlies van een partner?
Laatst gewijzigd door Paddenstoel op 20 Mei 2022 08:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Mei 2022 20:09

Re: Het algemene rouw topic

Geen ervaring, maar wat verschrikkelijk voor je! Jeetje, ik kan me voorstellen dat het besef er nog niet echt is. Heel veel sterkte gewenst! Hoe oud zijn jullie kinderen en hoe zijn zij eronder?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2022 20:12

Re: Het algemene rouw topic

Och jeetje wat een verdrietig bericht. Gecondoleerd al dekt dat de lading niet echt vind ik. Wat zal er veel op je af komen, maar misschien ook inderdaad nog niet echt, omdat je zo geleefd wordt. Wees welkom hier in elk geval om je gevoelens op te schrijven, dat lijkt me heel goed voor je en als je er wat aan hebt, zeker blijven doen. Heel veel sterkte.
Let's discover the world together.
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 20:50

Bericht 19 Mei 2022 20:25

Re: Het algemene rouw topic

Bedankt! De kinderen zijn net 3 (afgelopen maand, bijna tegelijk met mijn man die toen 40 werd...) en 5. De jongste hing altijd al erg aan mij en nu alleen maar meer. De oudste praat er eigenlijk heel goed over op school o.a. heel knap. Ze wel is wat explosiever in haar gedrag maar dat is begrijpelijk en ze wil het liefste bij mij slapen. Het is voor mij al zo moeilijk te geloven, ik kan mij niet voorstellen wat er in hun koppies omgaat. Het is ook nog eens gebeurd op vakantie in het buitenland, eer dat je dan weer terug bent in Nederland en een uitvaart kan plannen ben je weer een tijd verder. Echt tijd om na te denken wat er allemaal gebeurt is heb ik nog niet echt gehad.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 19 Mei 2022 20:36

Re: Het algemene rouw topic

Och jeetje, wat heftig joh! Heel veel sterkte ❤️
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 19 Mei 2022 20:48

Re: Het algemene rouw topic

Oh wat een vreselijk bericht. Ik heb er geen woorden voor, maar ik kon niet wegklikken. Wat ontzettend heftig allemaal. Kan me voorstellen dat dit nog niet echt binnen komt. Ik heb zelf geen ervaring, goede vriendin van me is jaren geleden haar man verloren aan kanker (zij hadden geen kinderen) en een buurvrouw hier uit de straat heeft een vergelijkbaar verhaal als jij. Zij woonden tijdelijk in het buitenland toen haar man overleed, zij hadden ook twee jonge kinderen. Mocht je er behoefte aan hebben, kan ik wel eens vragen of zij open staan voor contact? Ik wens je heel veel kracht voor de komen de tijd!

Oh en mensen die iets voor je willen doen, vraag of ze een keer voor je willen koken. Kleine moeite, en het scheelt wel echt in tijd, want je hoeft ook geen boodschappen te doen. Toen mijn vader overleed, kregen wij bijna elke dag een ovenschotel of een pan soep, zo fijn om gewoon op te warmen en niet over eten plannen na te hoeven denken.
december 2016
juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2022 20:49

Re: Het algemene rouw topic

Er is wel een forumster die haar partner is verloren. Ze komt hier alleen niet heel erg veel dus eventueel zou iemand met haar contact op kunnen nemen en vragen of zij contact met jou op wil nemen, als zij daar ook behoefte aan heeft?
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Mei 2022 07:15

Re: Het algemene rouw topic

Wat afschuwelijk, Paddenstoel! Gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik kan me voorstellen dat het besef er nog niet is.

Ik heb zelf geen ervaring met het verlies van een partner, maar mijn moeder heeft in exact dezelfde positie gezeten als jij. Mijn vader is onverwacht overleden toen ik bijna 3 was en mijn zus 5. Zij hield in die tijd een dagboek bij en dat hielp haar erg met het verwerken van haar gevoelens. Daarnaast vond zij het fijn als mensen een dagje iets leuks gingen doen met mij en mijn zus, zodat zij even tijd had om echt stil te staan bij wat er nu eigenlijk gebeurd was. Misschien is dat iets wat je aan familie en vrienden kunt vragen? Ze is ook aangesloten bij een contactgroep voor mensen in een soortgelijke situatie en dat heeft haar ook veel steun gegeven. Wellicht kun je iets met deze dingen.

Heel veel sterkte! Ik kan me niet indenken hoe groot jouw verdriet is.

♥♥
<<

Anoniem332

Bericht 20 Mei 2022 08:13

Re: Het algemene rouw topic

Sterkte paddenstoel, was een verschrikkelijke periode ga je door heen.

Wat betreft rouw verwerking, opschrijven wat er gebeurd is. Gedachten etc. Als je daar tijd voor krijgt.
Misschien kan je ook aan de directe omgeving van je man vragen om herinneringen over hem op te schrijven op papier. Zodat je dit later aan je kinderen kan laten lezen. Zodat je verhalen en leuke anekdotes over hem hebben.

Wellicht kan je aan je omgeving vragen om een maaltijd te koken. Of langs te komen rond etenstijd met eten voor jullie.
Of je kinderen een paar uur meenemen zodat je een beetje rust krijgt.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 20 Mei 2022 08:28

Re: Het algemene rouw topic

Jeetje Paddenstoel, wat een verschrikkelijke tijd maak jij nu mee. Allereerst wil ik je wel condoleren met het verlies van je man. Mijn zusje is 2,5 jaar geleden haar man verloren (wel andere oorzaak) en wat haar in die tijd hielp was steeds iemand in huis te hebben die kon helpen met de kinderen/koken/huishouden. Ook waren er de eerste maanden mensen die bleven slapen, dan was er 's ochtends altijd iemand die even kon bijspringen. Haar kinderen gingen toen nog niet naar school, maar wellicht is er dan iemand die jouw dochter naar school kan brengen, of die thuis bij je andere kind kan blijven zodat jij je dochter naar school kunt brengen. Verder heeft mijn zusje, net zoals de moeder van Elliot, een soort dagboek bijgehouden. Ze schreef alles op, dat doet ze nog steeds. Wat voelt ze, wat denkt ze, wat gebeurt er op een dag? Schrijven is niet voor iedereen fijn, maar wellicht helpt het je.

Heb je fijne mensen om je heen? Lieve buren, ouders, broers, zussen? Schroom niet om hen om hulp te vragen! Ik wens je heel heel veel sterkte :hug:
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 20:50

Bericht 20 Mei 2022 08:54

Re: Het algemene rouw topic

Wat een lieve reacties! Gelukkig heb ik veel lieve mensen om mij heen die iets voor mij willen doen. Een dagboek bijhouden is wel een idee ja. Mijn kinderen een dagje bij andere mensen ook alleen heb ik nu het gevoel ze ook weer niet te veel bij andere mensen te willen laten, ik wil er nu echt voor ze zijn als ze mij nodig hebben. Maar besef ook wel dat ik zo niet aan mijzelf toekom... Ik moet daar nog even een goede balans in vinden.

Wat vervelend (understatement) dat jou moeder dit ook heeft meegemaakt Elliot! Heb je wel herinneringen aan je vader? Wij hebben een mailadres aangemaakt en in de kaart gevraagd of mensen hier een herinnering/ foto's willen sturen voor de kinderen later. Hopelijk kunnen we daar over een tijdje een mooi boekje van maken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Mei 2022 09:52

Re: Het algemene rouw topic

Wat vreselijk dat jullie dit is overkomen.

Ik denk dat er mooie tips genoemd zijn. Je geeft aan de kinderen niet teveel bij anderen te willen achterlaten omdat je het gevoel hebt dat je er wel voor ze moet zijn. Dat is helemaal waar maar probeer te beseffen dat ze je niet alleen op de korte termijn nodig zullen hebben maar ook op de lange termijn. En dat laatste is denk ik alleen haalbaar als jij jezelf af en toe de ruimte geeft om alleen te zijn, verdriet te voelen en te rouwen. Je kinderen hebben er niks aan wanneer je nu continu (voor hen) doorgaat maar over een tijdje onderuit gaat.

Natuurlijk is rouw iets heel ongrijpbaars en moeilijk te sturen maar probeer jezelf wel de ruimte te bieden om het eventueel te kunnen voelen.

Alle kracht en sterkte voor jou en je kinderen gewenst ♥️
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Mei 2022 14:58

Re: Het algemene rouw topic

Paddenstoel schreef:

Wat vervelend (understatement) dat jou moeder dit ook heeft meegemaakt Elliot! Heb je wel herinneringen aan je vader? Wij hebben een mailadres aangemaakt en in de kaart gevraagd of mensen hier een herinnering/ foto's willen sturen voor de kinderen later. Hopelijk kunnen we daar over een tijdje een mooi boekje van maken.

Om eerlijk te zijn heb ik die herinneringen niet. Het was begin jaren ‘90 dus internet was nog niet echt een ding, waardoor alles analoog ging en we maakten niet zoveel foto’s en filmpjes als nu. Ik heb wat fotoalbums met foto’s maar dat is het wel. Heel fijn voor jullie kinderen dat je er nu al zo mee bezig bent om voor hen iets te regelen, daar zullen ze later veel aan hebben! Als je bewegende beelden hebt van je man, zorg dan (wanneer je daar aan toe bent) dat zoiets ook bewaard blijft. Ik zou dat echt fijn hebben gevonden, om te kunnen horen hoe mijn vaders stem klonk bijvoorbeeld. Maar alles op zijn tijd hoor, eerst zelf maar eens deze eerste fase van rouw en verdriet doorstaan. Nogmaals veel sterkte.

♥♥
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 20:50

Bericht 20 Mei 2022 19:20

Re: Het algemene rouw topic

Jammer dat je die niet hebt, ook niet zo raar in die tijd idd. Gelukkig hebben we nu wel veel foto's en filmpjes, hij was altijd van alles goed opslaan en ook nog ergens ander een harde schijf met bestanden neerleggen dus foto's (en eventueel filmpjes) hebben we vast genoeg. Nu moet ik de laatste filmpjes en foto's van ons ook maar goed weg gaan zetten.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 20 Mei 2022 19:35

Re: Het algemene rouw topic

Wat ontzettend heftig Paddenstoel. Ook dat het op vakantie is gebeurd. Ik ben net mijn moeder verloren en herken die ontkenning/het niet willen en kunnen geloven wel. Dat is ook deels zelfbescherming denk ik.

Hier is iedereen ook heel lief maar vind ik hulp aanvaarden ook lastig. Want wat heb ik nodig, wat kan ik aanvaarden (waar voel ik me ongemakkelijk/bezwaard over dus kost me meer dan het oplevert) en ook ik wil mijn kinderen bij me houden omdat ze dat nodig hebben terwijl ik zelf soms ook ruimte nodig heb. Heel herkenbaar dus. Liefs.

Ik wil het nog uitschrijven om zo niks te vergeten. Dat van die mailbox klinkt heel waardevol. Een boek printen met foto’s van je man en de uitvaart is misschien ook nog een mooi idee. En samen met je kinderen een gedenkplekje maken met een foto, een bloemetje, een (nep) kaarsje en hier ligt het slotje waarmee de kist gesloten werd er ook bij en een mooie steen die hij voor oma uitgezocht heeft. Sterkte 🌹
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Mei 2022 20:02

Re: Het algemene rouw topic

Gecondoleerd Paddenstoel, wat een verdrietig bericht :( Ik wens jou en de mensen om je heen veel sterkte met dit verlies.

Giselle, gek he, wat gevoelens met je kunnen doen. Hopelijk kun je het door/met de droom op de een of andere manier een plekje geven.



Het is vandaag een maand geleden dat mijn oma overleed. En ik mis haar zo onwijs.. Het doet zo'n pijn.
En ergens ben ik ook gewoon een beetje boos. Het is voor mijn oma echt beter zo, haar lijf wilde niet meer. Maar ik had gewoon zo gehoopt dat ze nog 10 jaar mee zou gaan.
Mijn omaatje, de moeder van mijn moeder, mijn liefste omaatje..
Ik ben ZO trots op onze bruidsfilm en de foto's en ik had het zo graag aan haar willen laten zien. Ze was zo blij voor ons, zo gelukkig, ze was zo gek op mijn man.

Ze had 2 katten, die beestjes waren echt haar alles. Waar zij bij wijze van een bruine boterham kaas at, kregen de katten nog net geen biefstuk voorgeschoteld. We hebben via fb geprobeerd een ander huisje voor te zoeken, dit is niet gelukt en toen ik op huwelijksreis was heeft mijn oom ze naar het asiel gebracht. Ik heb dus ook geen afscheid van de poesjes kunnen nemen (ik heb ze verzorgd in de tijd dat mijn oma in het ziekenhuis lag). Ze staan op de site van het asiel en ze staan nu op gereserveerd, dus het ziet er naar uit dat ze al snel een ander huisje hebben.

Maar damn,,, dit doet pijn.. bah...
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 21 Mei 2022 20:26

Re: Het algemene rouw topic

Zojuist las ik op internet over een doneeractie en het kan niet missen dat het om jouw gezin gaat Paddenstoel. Wat een heftige tijd maken jullie door. Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw man en papa van jullie kindjes. Ik heb een donatie gedaan. Alleen mijn donatie zal het verschil niet maken, maar hopelijk ontzorgt het totaal jullie t.a.v. een aantal praktische zaken. Heel veel sterkte!
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 20:50

Bericht 21 Mei 2022 20:57

Re: Het algemene rouw topic

Ysa schreef:Zojuist las ik op internet over een doneeractie en het kan niet missen dat het om jouw gezin gaat Paddenstoel. Wat een heftige tijd maken jullie door. Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw man en papa van jullie kindjes. Ik heb een donatie gedaan. Alleen mijn donatie zal het verschil niet maken, maar hopelijk ontzorgt het totaal jullie t.a.v. een aantal praktische zaken. Heel veel sterkte!


Wat lief dat je een donatie gedaan hebt, alle beetjes helpen! Ik denk idd dat het de actie is voor mij, dat hebben vrienden opgezet. Super lief van ze! De kosten lopen al met al aardig op, alleen de uitvaart al :omg: dan nog alle andere kosten...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Mei 2022 20:59

Re: Het algemene rouw topic

Wil je de actie hier delen Paddenstoel, of vind je dat te prive?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Mei 2022 21:08

Re: Het algemene rouw topic

Ik heb een kut dag vandaag. Morgen is de eerste verjaardag van m'n oma sinds ze er niet meer is.
En ik mis haar zo.

Daarnaast komt de sterfdatum van Jordana dichterbij en ook dat laat me niet los..

💔
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers