Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HBO-series topic!

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mei 2020 17:18

Re: HBO-series topic!

Jaaa die dude is leuk gecast he! En die andere gast zit in homeland (weet ff niet meer hoe ie heet in The Outsider, die collega politie agent die een beetje raar gaat doen).

Maar verder erg herkenbaar idd!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 17 Nov 2020 10:50

Re: HBO-series topic!

Kijkt iemand ook The Undoing? Van de makers van Big Little Lies, met Nicole Kidman en Hugh Grant. Ik heb nu twee afleveringen gezien en ben wel geïntrigeerd!
<<

Kira

Bericht 17 Nov 2020 12:00

Re: HBO-series topic!

Caulfield schreef:Kijkt iemand ook The Undoing? Van de makers van Big Little Lies, met Nicole Kidman en Hugh Grant. Ik heb nu twee afleveringen gezien en ben wel geïntrigeerd!


Klinkt goed, ik hou hem in m'n achterhoofd!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 17 Nov 2020 12:22

Re: HBO-series topic!

Oh nice, thanks! Ik heb Ziggo + Vodafone en dus zo'n gratis on demand series pakket en ik kijk uiteindelijk toch best vaak Netlfix omdat ik met HBO (en Amazon prime niet weet wat wel of niet de moeite waard is).

Qua HBO zelf dus nog geen tips haha, sorry!

Voor eventuele geinteresseerden: met Amazon Prime na een rondje google begonnen met The Marvelous Mrs Maisel en die vind ik tot dusverre wel ook heel leuk. Sowieso bevallen de films en series op Amazon me ook best wel (Joker, Green Book, Bohemian Rhapsody, Dexter, Pretty Little Liars, Downton Abby etc etc).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Nov 2020 09:25

Re: HBO-series topic!

Heb je al wat meer gekeken op Amazon Whatever? Wij zijn gister begonnen met The Man in the High Castle. Weet nog niet wat ik er van vond maar intrigerend genoeg voor een volgende aflevering iig!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 21 Nov 2020 14:09

Re: HBO-series topic!

Haha nee, ik ben wel bijna het derde seizoen van the Marvelous Mrs. Maisel door.. :clown: :clown: :clown:

En ik heb ooit Good Omens gekeken dat was destijds de hele reden voor me om Amazon prime te nemen als proefmaand. Maar dat is wel iets waar je van moet houden. Het is een van mijn favoriete boeken dus ik vond hem top, maar het is wel een beetje weird.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Nov 2020 14:08

Re: HBO-series topic!

Hmm ja die trekken me beide dan weer niet haha. Vriend wil ook niet verder kijken met High Castle dus we zoeken weer even door :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Nov 2020 19:12

Re: HBO-series topic!

Caulfield schreef:Kijkt iemand ook The Undoing? Van de makers van Big Little Lies, met Nicole Kidman en Hugh Grant. Ik heb nu twee afleveringen gezien en ben wel geïntrigeerd!

Oh leuk misschien wordt dit mijn eigen serie dan. (Wat ik niet samen met m’n man kijk dus)
#teammaple🍁
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 25 Nov 2020 10:36

Re: HBO-series topic!

Zora schreef:Hmm ja die trekken me beide dan weer niet haha. Vriend wil ook niet verder kijken met High Castle dus we zoeken weer even door :)


Oh echt? Marvelous Mrs. Maisel vond ik echt heel leuk en heeft ook Emmy gewonnen.

Ik zoek ook weer wat nieuws om zelf te kijken nu. Kijk met mijn huisgenoot Dark op Netflix, maar best wel zoeken naar uurtjes dat we allebei tijd en zin hebben. Hij is nogal van het van 23-1 tv kijken en dan om 9 in joggingbroek achter zijn laptop rollen en ik voel me beter als ik gewoon lekker om elf ga slapen en om half8 opsta en douche en aankleed en soms nog even rondje buiten loop. Dus meestal is het compromis 1 aflevering van half11 tot half12.

:smile:

The Undoing ga ik eens bekijken. Das HBO toch geen Prime? Ik kan nu even geen HBO kijken omdat ik net een nieuwe mediabox gekregen heb en mijn televisie 15+ jaar oud is en enkel via scart kabel kan verbinden haha. Dus mijn nieuwe mediabox past niet. Kijken jullie trouwens allemaal via Ziggo en dan dat (gratis) series/films on demand pakket?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Nov 2020 11:11

Re: HBO-series topic!

Ja ik kijk the undoing via de ziggo app inderdaad!
Heb twee afleveringen gehad nu en ik vind het tof.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 25 Nov 2020 11:54

Re: HBO-series topic!

Whatever schreef:
The Undoing ga ik eens bekijken. Das HBO toch geen Prime? Ik kan nu even geen HBO kijken omdat ik net een nieuwe mediabox gekregen heb en mijn televisie 15+ jaar oud is en enkel via scart kabel kan verbinden haha. Dus mijn nieuwe mediabox past niet. Kijken jullie trouwens allemaal via Ziggo en dan dat (gratis) series/films on demand pakket?


Ja dat is HBO, dit is ook het HBO series topic ;)

Ik sta open voor suggesties, ik vind the Undoing cool maar het is onze samen kijk serie en net als WA en haar huisgenoot is het lastig voor ons tijd te vinden om samen te kijken. Dit gaat dus heel lang duren.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Dec 2020 14:55

Re: HBO-series topic!

Wij hebben The Undoing bijna uitgekeken. Het intrigeert wel zeg! Ik vind alleen het acteerwerk gek, niet helemaal goed ofzo. Sowieso moest ik erg wennen aan Hugh, zoveel ouder en dan in zo’n andere rol!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 23 Dec 2020 14:59

Re: HBO-series topic!

Wij hebben ‘m eergisteren afgekeken. In het begin was ik enthousiast maar eigenlijk vond ik het helemaal geen goeie series. De karakters waren nauwelijks uitgewerkt en maakten ook geen ontwikkeling door. Het personage van NK keek alleen maar bezorgd en angstig. De man van het slachtoffer was totaal niet te plaatsen. Nee, ik was toch niet onder de indruk.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Dec 2020 15:01

Re: HBO-series topic!

Ik vond NK eigenlijk precies dezelfde rol spelen als in big little lies. Jammer is dat. Haar haar zat wel mooi.
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Dec 2020 10:35

Re: HBO-series topic!

Wij dachten zelfs dat ze misschien door al het werk dat ze aan haar gezicht had laten doen, niet eens meer een andere emotie dan deze kon laten zien. Het zag er zo gek uit, steeds diezelfde dooie blik in elke situatie.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers