Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cooking challenge

<<

Anoniem277

Bericht 16 Apr 2020 15:09

Cooking challenge

Met de sint cadeautjes heb ik de cooking challenge gekregen. Iedere dag staat daar een nieuwe challenge op.

Het is voor mij niet altijd haalbaar omdat ik ook eens voor 2 dagen kook.
Maar vind het wel leuk om eens te doen.
Dus wie doet er mee? Je hoeft niet iedere dag mee te doen. Ik vind het wel leuk om eens op deze manier te verzinnen wat we gaan eten.
Ik probeer iedere dag de challenge voor de dag erna te plaatsen.
Deel je recept hier, misschien met foto?
<<

Anoniem277

Bericht 16 Apr 2020 15:10

Re: Cooking challenge

Dag 1: maak iets met groenten uit dit seizoen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Apr 2020 15:13

Re: Cooking challenge

Ik vind dit soort dingen echt super leuk maar met het huidige boodschappen beleid (m'n man doet één keer per week boodschappen en ik ga één keer per week naar het dorp voor de kleine winkels) niet echt haalbaar om elke dag te doen.

Maar wel heel leuk als het lukt!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Apr 2020 16:23

Re: Cooking challenge

Marin schreef:Ik vind dit soort dingen echt super leuk maar met het huidige boodschappen beleid (m'n man doet één keer per week boodschappen en ik ga één keer per week naar het dorp voor de kleine winkels) niet echt haalbaar om elke dag te doen.



Nouja dit.

Maar voor vandaag lukt het half, want ik heb bij een lokale wijnbar asperges met zalm en ei besteld :smile:
<<

Anoniem309

Bericht 16 Apr 2020 18:41

Re: Cooking challenge

Lijkt mij ook heel leuk, maar lijkt mij ook niet altijd haalbaar gezien ik nauwelijks bij de winkels kom.
<<

Anoniem277

Bericht 16 Apr 2020 18:47

Re: Cooking challenge

En als ik het nou bv op vrijdag de challenges online zet voor de komende week. Dan kan daar rekening mee gehouden worden met de boodschappen?
<<

Anoniem313

Bericht 16 Apr 2020 18:56

Re: Cooking challenge

Anelisan schreef:En als ik het nou bv op vrijdag de challenges online zet voor de komende week. Dan kan daar rekening mee gehouden worden met de boodschappen?


Nee, voor mij niet. Ben sowieso niet elke dag in charge van wat we eten, mijn partner beslist dat ook. Maar doe je ding!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Apr 2020 19:41

Re: Cooking challenge

Klinkt heerlijk Caulfield.

Anelisan, nee voor nu is 't niet echt haalbaar denk ik omdat boodschappen doen sowieso zo efficiënt mogelijk moet. M'n man koopt steeds gewoon een paar groenten en paar soorten proteïne en daar maken we maar wat van. Al uitdaging genoeg en vind ik heel leuk want idd ik hou wel van een culinaire uitdaging.

Maar zodra boodschappen weer een beetje makkelijk worden, doe ik graag een keer (of wat) mee!
Let's discover the world together.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers