Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijten

<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 02 Nov 2013 20:21

Bijten

Mijn jongste dochter (17 maanden) bijt sinds deze week ineens, echt hard ook! Ze bijt vooral mij en de oudste, als ze samen aan het spelen zijn. Ze doet het volgens mij niet uit woede of frustratie of zo, het gebeurt echt tussen het spelen door. Alsof ze 'gewoon' even ergens haar tanden in wil zetten. Vooral onze knieën en bovenbenen moeten het ontgelden ;-) Zou het kunnen dat ze last heeft van tandjes? Maar ze bijt niet in speelgoed of andere dingen, dus dat is wel gek.

Ik weet niet goed of ik er iets aan moet doen en wat. Ik hoop maar dat het vanzelf weer over gaat. Ik zeg telkens dat het niet mag en haal haar uit de situatie, maar ik heb niet het idee dat ze begrijpt waar ik op doel. Daar is ze volgens mij net te jong voor. Herkenbaar voor iemand?
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Nov 2013 20:31

Re: Bijten

Hier ook een bijter.. maar hier doet ze het wel uit onmacht heb ik het idee. Als haar zus wat doet wat ze niet leuk vind/iets afpakt/ of ze ruzie hebben.

Ze hebben elkaar ook echt een poos gebeten dus ik dacht eerst dan weet ze wel dat het zeer doet en stopt ze wel maar helaas...

Ik word wel boos, ze krijgt straf, moet even op de gang zitten en daarna sorry zeggen. Ze weet heeel goed dat het niet mag maar ze kan zich soms niet inhouden. Helaas doet ze het op het dagverblijf ook.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem75

Bericht 02 Nov 2013 20:35

Re: Bijten

Hier viel de bijtfase gelukkig mee. Hij deed het vooral uit frustratie en dan pakte hij het eerste beste ding of iemand wat hij tegenkwam. Zoals de rand van de tafel, een kussen of mijn bovenarm. Na een paar keer boos te zijn geworden heb ik hem toen een keer terug gebeten toen hij mij in m'n borst beet. En sindsdien heeft hij het nooit meer gedaan.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 03 Nov 2013 00:08

Re: Bijten

Heel erg herkenbaar, hij is 15 maanden nu en als hij zijn zin niet krijgt dan gaat hij bijten. Dat kan dan in iemand zijn arm of been zijn maar kan ook in de tafel of bank zijn. Ik blijf hem elke keer zeggen dat het niet mag en hoop dat het toch wel een keer ophoud.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron