Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Apr 2020 09:59

Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Ik heb altijd bermuda broeken gehad van Gaastra. Zitten heerlijk en was er altijd tevreden over.
Nu kan ik ze van Gaastra niet meer vinden. En dit weekend is natuurlijk de laatste broek gesneuveld, dus voor volgende weekend ben ik op zoek naar een nieuwe.

Nu ben ik al totaal niet van het online shoppen en ik zie gelijk door de bomen het bos niet meer.
Wie heeft er een tip voor een goed en leuk merk wat ook bermuda broeken verkoopt?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem290

Bericht 14 Apr 2020 15:25

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Van Gant misschien? Ik geloof dat die stijl wel een beetje vergelijkbaar is. Ik zoek ook nog steeds een korte broek die lang genoeg is om mee te fietsen (ik heb alleen van die heel korte spijkershortjes en voor naar het werk draag ik lange broeken of jurken of rokken).

Of misschien scotch & soda?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Apr 2020 16:26

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Ik ga eens kijken. Misschien dat ik ook maar gewoon een mannenbroek moet bestellen. Ik kreeg ooit bij Tommy de tip om gewoon de mannen jeans te kopen, model was hetzelfde en de stof was een stuk steviger. Misschien is het bij deze broeken ook zo dat het model hetzelfde is in elk geval.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Apr 2020 08:40

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Esprit heeft dat soms wel. Ik ben er ook elk jaar naar op zoek (nu naar positie bermuda's, das nog lastiger kan ik je vertellen). Ze zijn gewoon niet zo hip haha en dus lastig verkrijgbaar. Maar ik wil zelf ook echt niet meer in die hot pants lopen.

Ik heb er vorig jaar iig een paar bij Esprit gekocht die ik lang genoeg vond.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Apr 2020 10:43

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Apr 2020 11:00

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Marin schreef:Esprit heeft dat soms wel. Ik ben er ook elk jaar naar op zoek (nu naar positie bermuda's, das nog lastiger kan ik je vertellen). Ze zijn gewoon niet zo hip haha en dus lastig verkrijgbaar. Maar ik wil zelf ook echt niet meer in die hot pants lopen.

Ik heb er vorig jaar iig een paar bij Esprit gekocht die ik lang genoeg vond.


Ze zijn inderdaad niet hip en misschien wel te retro of zo, maar met stevige bovenbenen zie ik mij ook niet in super korte broekjes lopen. Ik schuur dan gegarandeerd mijn benen kapot, dus eigenlijk zijn Bermuda's dan perfect.

Esprit had gisteren nog niks op de site staan, maar zal het in de gaten houden.

En positiekleding lijkt me dan helemaal een ramp. Mocht ik ooit zwanger mogen raken, ben ik wel blij dat ik steeds meer rokjes draag in de zomer of jurkjes. Die zijn wel vaker makkelijker te vinden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Apr 2020 11:02

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?



Lief dat je hebt gezocht. Op zich wel leuke broeken, maar niet echt mijn stijl.
Ik ben toch wel meer van sportief/kak qua kleding. Maar ik zal ze zeker wel in gedachten houden mocht ik echt niks vinden. Dan kan ik het altijd nog proberen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Apr 2020 11:11

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Ik denk dat wij redelijk dezelfde stijl hebben Silly dus I feel ya. Mocht ik iets zien ergens, dan zal ik 't tippen.
Oh ja ik had vorig jaar via zalando ook eentje van de benetton.

Is dit niet wat?

BERMUDA - Shorts - navy
https://www.zalando.nl/benetton-bermuda ... 0-k11.html

En esprit via zalando:

BERMUDA - Shorts - navy
https://www.zalando.nl/esprit-bermuda-s ... u-k11.html

BERMUDA - Shorts - khaki green
https://www.zalando.nl/esprit-bermuda-s ... u-m11.html

F PLAY BERMUDA - Shorts - light aqua green
https://www.zalando.nl/esprit-f-play-be ... t-m11.html

Oh en Gap is vaak ook wel prima merk voor dit soort kleding.

BERMUDA - Shorts - beige
https://www.zalando.nl/gap-bermuda-shor ... t-b11.html
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Apr 2020 11:19

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Misschien is er iemand hier op het forum die een poging wil wagen om er één zelf te maken? Als je de eerste van een goedkoop stofje doet heb je weinig te verliezen! En als ie dan goed zit kun je er heel veel maken :) Genoeg handige mensen hier geloof ik :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Apr 2020 11:56

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Marin schreef:Ik denk dat wij redelijk dezelfde stijl hebben Silly dus I feel ya. Mocht ik iets zien ergens, dan zal ik 't tippen.


F PLAY BERMUDA - Shorts - light aqua green
https://www.zalando.nl/esprit-f-play-be ... t-m11.html


Grappig. Deze heb ik net besteld, aangezien ik gisteren niks gevonden kreeg op esprit en vandaag wel. Echt heb denk ik met mijn neus gezocht of zo.

En qua kledingstijl, denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten. Ook wel een beetje hetzelfde postuur hebben trouwens.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Mei 2020 22:08

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Silly-One schreef:
Marin schreef:Ik denk dat wij redelijk dezelfde stijl hebben Silly dus I feel ya. Mocht ik iets zien ergens, dan zal ik 't tippen.


F PLAY BERMUDA - Shorts - light aqua green
https://www.zalando.nl/esprit-f-play-be ... t-m11.html


Grappig. Deze heb ik net besteld, aangezien ik gisteren niks gevonden kreeg op esprit en vandaag wel. Echt heb denk ik met mijn neus gezocht of zo.

En qua kledingstijl, denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten. Ook wel een beetje hetzelfde postuur hebben trouwens.


Nou die ging trouwens ook direct weer retour. Er zat geen model in en hij zat ook niet lekker.
Een spijkerbroek met bermuda lengte heb ik wel gehouden, maar eigenlijk een beetje spijt van. Het is geen broek die ik aantrek naar een terras o.i.d. Loop er wel mee in huis of in het bos met de hond. Dus eigenlijk ben ik nog steeds zoekende.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem332

Bericht 25 Mei 2020 07:34

Re: Op zoek naar een bermude broek, welk merk?

Ik heb er 1 van Patagonia gekocht toen we veel gingen hiken op vakantie. Op de een of andere manier pas ik nooit korte broeken. Of het ziet er niet uit maar deze is perfect! Loopt wel een beetje uit.


Deze:

https://www.bever.nl/p/patagonia-stand- ... SkQAvD_BwE

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers