Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gekke zwangerschapscravings

<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 14 Apr 2020 19:37

Re: Gekke zwangerschapscravings

Geen hele vreemde cravings maar ik had opeens behoefte aan cola, terwijl ik dat nooit dronk / niet zo lekker vind.
Zure snoepjes, milkshake en ijs.

Ik dronk altijd heel veel groene thee en tijdens mn zwangerschap werd ik daar misselijk van
Juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Apr 2020 19:43

Re: Gekke zwangerschapscravings

Hahaha Savi.

Ik wil nu steeds zure snoepjes nu ik dit bij jullie lees. Vooral van die napoleon ballen. Op m'n eerstvolgende dorp rondje ga ik die even scoren.
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 14 Apr 2020 20:38

Re: Gekke zwangerschapscravings

Haha we praten je met z’n allen hier nog een berg cravings aan Marin!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Apr 2020 20:42

Re: Gekke zwangerschapscravings

Mag best. Heb ook alweer honger nu haha.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2020 20:54

Re: Gekke zwangerschapscravings

Ja ik krijg ook zin in bijna alles wat ik lees. Maar dat is een goed teken.

Gelukkig is de McDonald's nog open. :smile:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Apr 2020 20:57

Re: Gekke zwangerschapscravings

Ik had er geloof ik niet zo'n last van en gaf er ook niet zo aan toe.
Wel had ik een aantal dingen die ik ineens niet zo lekker meer vond of niet meer lustte. Ik lustte bv ineens geen zacht brood (zoals boterhammen) meer, daarvan ging ik echt kokhalzen terwijl ik nauwelijks misselijk ben geweest. Zelfde gold voor hele rijpe bananen. Dingen als pistoletjes, stokbrood en tosti lustte ik wel gewoon. Wortels vond ik ook vies en ik had ook erg weinig zin in vlees en vis. Verder kan ik me even weinig bijzonders voor de geest halen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Apr 2020 22:47

Re: Gekke zwangerschapscravings

Drinkyoghurt. Bij beide zwangerschappen. En daarnaast kon ik geen zoetigheid hebben de eerste 20 weken, ik werd al kotsmisselijk bij het idee. Dat was bij de oudste erger dan bij de jongste. Ik weet nog dat ik toen een keer masterchef zat te kijken en dat ze een bruidstaart ofzoiets moesten maken met veel fondant en marsepein enzo. Ik ging echt over mijn nek bij het idee en heb het afgezet :laughcry:
december 2016
juli 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Apr 2020 22:51

Re: Gekke zwangerschapscravings

Ik had geen specifieke cravings volgens mij. Ook geen afkeer van dingen. Heb precies nul keer overgegeven in de zwangerschap.
Verder vond ik zwanger zijn wel een goed excuus om van alles te gaan snaaien. ?
❤ 7 juni 2018
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 15 Apr 2020 11:15

Re: Gekke zwangerschapscravings

Bij de oudste had ik veel trek in frituur. En dan 1 patatje en dan nog 2 snacks. En alles ging op. Zelfs de patatjes die in het zakje waren gevallen. Normaal kon ik net een half bakje op.

En bij de jongste heb ik heel veel Twizzl ijsjes gegeten bij de Jamin. Tijdens mijn verlof was het heel warm en toen was het uitstapje elke dag een Twizzl halen. Oh en aarbeijen, die heb ik gevreten ?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 15 Apr 2020 13:19

Re: Gekke zwangerschapscravings

Eigenlijk alleen karnemelk. Dat dronk ik nooit maar toen elke dag en nu nog. Kleine is ook gek op karnemelk. Ik had zwangerschapsdiabetes dus uiteindelijk kon ik ook niet alles meer eten. Van pistoletjes (die ik altijd al at en nog) kreeg ik hoge waardes dus ik moest uiteindelijk aan het koolhydraat arm brood enz. Mocht alleen nog maar uitdeelzakjes chips. En dan 1 natuurlijk dan zat ik aan mijn koolhydraten.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 15 Apr 2020 16:55

Re: Gekke zwangerschapscravings

Ik heb nu ook drinkyoghurt cravings al een tijdje. Ben ik normaal helemaal niet zo van!

En zoute dingen met vlagen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 15 Apr 2020 17:18

Re: Gekke zwangerschapscravings

Ik was bij beide zwangerschappen gek op de lavendel lijn van Kneipp. Maar echt zo verslaafd er aan dat ik in mijn tweede zwangerschap een hap schuim heb genomen toen ik in een bad zat met dat badschuim. Helaas kwam mijn man toen net de badkamer in en hoor ik dit nog regelmatig :palm:
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 15 Apr 2020 18:05

Re: Gekke zwangerschapscravings

Isabel_ schreef:Ik was bij beide zwangerschappen gek op de lavendel lijn van Kneipp. Maar echt zo verslaafd er aan dat ik in mijn tweede zwangerschap een hap schuim heb genomen toen ik in een bad zat met dat badschuim. Helaas kwam mijn man toen net de badkamer in en hoor ik dit nog regelmatig :palm:

Haha!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 15 Apr 2020 19:28

Re: Gekke zwangerschapscravings

? Proefde het schuim net zo lekker als het rook?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers