Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

<<

Peanutbuttercup

Bericht 03 Nov 2020 19:54

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Ik voel me na die persconferentie ook altijd weer een beetje down.
Ik ben ontzettend blij dat ik nog naar m´n werk mag en dus aanspraak heb van m´n collega´s, anders had ik het helemaal slecht getrokken denk ik. Afgelopen weekend was m´n familie nog hier en daar heb ik extra hard van genoten.
Knuffel voor jou, Feline!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Nov 2020 20:20

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Ex woont hier nog, maar we slapen apart. Eten wel samen en kijken ook samen tv. Af en toe geven we elkaar een vriendschappelijke knuffel, maar meer niet uiteraard. Ik merk dat ik dat wel nodig heb en ben benieuwd hoe veel ik dat ga missen als ze weg is. Mijn ouders en vrienden zijn sowieso niet van het knuffelen dus ik heb dat alleen binnen een relatie ervaren en ik ben eigenlijk best wel een knuffelkont geworden (het staat bij mij echt los van seks).
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Nov 2020 20:20

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Ik heb er de laatste tijd sowieso veel last van. Gelukkig kan ik nog gewoon naar mn werk, maar verder zie ik weinig mensen en ben veel alleen. Vooral in het weekend voel ik mij dan alleen. Ben nu maar nieuwe spullen aan het kopen voor in huis om het zo extra gezellig te maken.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 03 Nov 2020 23:01

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Hier gaat het mentaal lastig. Ik werk ook al maanden thuis en merkte dat ik echt eenzaam werd. Dat was niet bevorderlijk voor wat dan ook. Daarom werk ik nu een dag per week bij mijn ouders thuis (op loopafstand) en bel ik minstens een keer per week tijdens een lunchwandeling met een collega. Dan heb ik wat meer informeel contact ook.
In het weekend probeer ik minstens een keer samen met een vriendin te wandelen. Voordeel is dat we daar nu allebei tijd voor hebben/maken. Maar het voelt nog steeds meer als overleven dan echt leven. Gelukkig kan ik het regelmatig ook wel loslaten en dan voel ik me wel goed.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Aug 2021 07:52

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Even een up voor deze omdat ik door een lastige tijd ga en het even voelt alsof ik de enige ben. Hoe is het met jullie? We mogen natuurlijk nu weer wat meer maar maakt het veel verschil in hoe het met je gaat?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Aug 2021 09:12

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Is het voorbij met je vriend, Feline?
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Aug 2021 10:03

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Soort van ja. Het was natuurlijk een onwijs nare situatie waar we ineens in zaten en voor ons gevoel slaan we het leukste gedeelte, het daten, volledig over. Het werd voor hem ook allemaal een beetje te veel dus we hebben een stap terug gedaan.
Nog wel regelmatig contact en we zien elkaar nog af en toe maar wel heel verdrietig dat het zo moet lopen, voor beiden.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 03 Aug 2021 10:11

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Heel rot voor jullie allebei Feline!
Hier scheelt het voor mij zeker dat er nu weer wat meer mag. Al heb inkook een soort van berusting in wat er allemaal niet mag en kan. Dat komt gedeeltelijk ook doordat ik het daten echt op een zijspoor heb gezet. Wat te privé om alles op internet te zetten, maar ik ben nu bezig met andere paden voor mijn toekomst.

Voor hoe ik mij voel doet de zomer, lekker naar buiten kunnen, weer kunnen sporten etc wel heel veel goeds.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Aug 2021 10:57

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Fijn dat je keuzes hebt kunnen/durven maken Char! Hopelijk loopt het allemaal zoals je graag wil. En inderdaad, zonnige warme dagen helpen enorm! Welke sporten doe je?

Ik ga ook weer 2 dagen per week naar kantoor, dat maakt ook een enorm verschil. Even uit m'n huis. Enige nadeel is dat ik maar halve dagen op kantoor kan werken omdat ik m'n hond niet een hele dag alleen wil laten.
Hoop uiteindelijk een leuke nieuwe baan te vinden waarbij m'n hond mee kan! (zoals bij m'n vorige baan)
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 03 Aug 2021 11:46

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Rot dat je je zo voelt maar ook niet gek natuurlijk na zo'n rollercoaster.

Hier weinig verandering. Ik zit nog steeds vol thuis, al vanaf dag 1 en daar zijn ze echt wel streng in. Heeft ook geen zin om te gaan trouwens, dan zit ik daar net zo goed alleen. Het is makkelijker wel dat mn kind niet naar de opvang hoeft en ik tussendoor even kan halen en brengen maar echt gezelliger is het niet. Ik sta wel de hele dag in contact met mijn collega's via Skype omdat we echt samen moeten werken maar dat is wel anders natuurlijk.

Ik heb nog steeds de behoefte niet aan daten verder, daarin is niks veranderd. Echt eenzaam voel ik me ook niet denk ik. Het is eerder een opgesloten gevoel. Gelukkig bijna vakantie. Er echt even uit dus.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Aug 2021 12:26

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Ja, gelukkig niet elke dag hoor maar de eenzaamheid overvalt me soms enorm.

Kan me voorstellen dat het qua geregel m.b.t. je kind wel een stuk meer rust geeft om thuis te werken maar ook wel fijn om af en toe even face to face met je collega's te zitten.
Ga je ergens heen op vakantie? :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Dec 2021 09:47

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Even weer een up voor dit topic gezien de nieuwe lockdown. Bij mij ging het namelijk allemaal best goed, tot de lockdown. Ben momenteel niet heel blij met m'n baan (onder m'n niveau, weinig te doen) dus haalde veel energie uit sporten, toneel en zangles, borrels met vrienden, etc. Nu is dat allemaal weggevallen en het valt me erg zwaar merk ik.
Ik sport nu overdag en probeer elke dag het laatste uurtje daglicht met m'n hond te wandelen maar de avonden zijn zó lang en saai alleen. Vooral omdat ik dus ook niet naar kantoor mag en al de hele dag hier rondhang.
Heb nu wel elke donderdag etentje met de buren dus dat is fijn maar alle andere dagen vind ik echt pittig.
Ben ook totaal geen binnenmens dus binnenhobby's heb ik geprobeerd maar ik haal er echt geen voldoening uit.

Hoe ervaren jullie het?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 13 Dec 2021 22:33

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Ik baal ervan dat het sporten weer weggevallen is, maar verder heb ik het behoorlijk druk. Ook veel vergaderingen (digitaal) in de avond van mijn vrijwilligerswerk. En afgelopen weekend bijv druk geweest met de kerstversiering. Dus dat de avonden lang zijn heb ik op het moment niet zo’n last van. Maar ik hoop wel heel hard dat we in januari weer gewoon mogen sporten, want januari vind ik altijd een lastigere maand qua ‘mood’. Zou fijn zijn als ik dan weer wat lekkere afleiding heb.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Dec 2021 09:44

Re: Social distancing en single-zijn in Corona-tijd

Fijn dat je nog genoeg dingen te doen hebt Char! En inderdaad hopen dat je dit gevoel vast kan houden in januari. Ik wil heel graag even naar de zon in januari of februari of in ieder geval iets hebben om naar uit te kijken.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers