Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Birkenstock

<<

Anoniem290

Bericht 09 Apr 2020 12:22

Birkenstock

Wie heeft ze ook? Ik draag echt al jaren nagenoeg alleen maar Birkenstocks de hele zomer. De eerste dagen voel ik me altijd een beetje opgelaten ofzo, want ik draag ze zelfs naar mijn werk, maar ik vind ze er eigenlijk helemaal niet zo lelijk uitzien. Ik heb altijd hel warme voeten, waardoor ik nog niks anders heb gevonden waar ik de hele dag zonder pijn op kan lopen.

Ik heb al heel lang model Madrid, met 1 bandje. Die vind ik zelf het minst lomp en ze zitten mij erg lekker. Maar toevallig gisteren model Siena besteld. Die hebben 2 wat breder gekruiste banden. Kent iemand deze en zitten ze lekker? Ik heb ook 1 paar in model Arizona, die vind ik minder lekker zitten dan Madrid, maar ik zag dat daarvan ook een versie bestaat met een zachte zool, dat lijkt me ook wel wat!

Wat is jullie favoriete model?
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 09 Apr 2020 12:29

Re: Birkenstock

Ik heb de Madrid en de Gizeh gehad. De Madrid zat vele malen beter dan de Gizeh. Ik heb nu de Yara, die vind ik erg leuk , minder lomp ook. Ze zitten goddelijk. De Siena kende ik niet, die zijn ook leuk. Ik mag ze op mijn werk helaas niet aan, maar in mijn vrije tijd draag ik ze heel veel.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem290

Bericht 09 Apr 2020 12:43

Re: Birkenstock

Die zijn ook leuk! Ik denk alleen dat zo'n bandje om mijn enkel gaat irriteren. De Gizeh had ik inderdaad ook als eerste (15 jaar geleden denk ik wel al!), maar ik vind Madrid ook veel lekkerder zitten. Ik ben nog steeds op zoek naar iets wat lekker zit maar ook wat netter is, voor op mijn werk. Tot voor kort had ik werk waar ik meestal alleen zat en geen klanten zag, dus daar maakte het echt niet uit wat ik droeg. Elk jaar koop ik wel iets waarvan ik in de winkel denk dat ze lekker zitten, maar die dan uiteindelijk niet lekker zitten.
<<

Anoniem309

Bericht 09 Apr 2020 12:56

Re: Birkenstock

Ik heb jarenlang de gezeh gedragen. Vond die echt heerlijk lopen. Heb ze alleen vorige maand weg moeten gooien omdat de zool helemaal krom was getrokken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Apr 2020 13:02

Re: Birkenstock

Ik heb net vorige week ook weer een paar sandalen gekocht, de Bali. Nog nooit gehad, maar vind ze erg fijn! Gizeh heb ik lang geleden ook gehad. Een slipper zoals de Madrid vind ik niet fijn lopen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2020 13:06

Re: Birkenstock

Madrid kan ik niet op lopen. Ze vallen uit en snijden bovenop m'n voet. Gizeh heb ik altijd, denk dat ik dit jaar ook nieuwe moet.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 09 Apr 2020 13:21

Re: Birkenstock

Ik heb de gizeh, draag ze eigenlijk alleen om de deur. Niet naar werk of als we ergens heen gaan, de man vind ze vreselijk. Zoon heeft ze ook en loopt er ook goed op.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 09 Apr 2020 13:27

Re: Birkenstock

Ik heb de mayari, die vind ik heerlijk lopen! Gizeh ook wel goed, vind ik ook lekker lopen, maar de mayari vind ik iets leuker.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Apr 2020 14:37

Re: Birkenstock

Ik heb nu volgens mij een paar Rio’s (sandalen) en daarvoor heb ik een ander paar sandalen gehad. Super chill!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 09 Apr 2020 15:54

Re: Birkenstock

Ik heb de Arizona's en vind ze echt super fijn. Geinig verhaal: ik had ze mee naar Thailand en daar moet je vaak je schoenen uit doen, dus zo ook in een restaurantje in Bangkok. Toen ik wegging gewoon m'n Birkenstocks weer aan gedaan maar dacht toen al wel goh de linker voelt opeens wat anders. De volgende dag op het vliegveld dacht ik toch eens beter bekijken waarom die nou opeens wat anders zit. Bleek dat ik één van de slippers van iemand anders heb nu :'). Haar naam staat er op. Verder zijn ze precies hetzelfde, zelfde kleur, zelfde maat, bandje op hetzelfde gaatje. Ik weet niet of ik nou degene ben geweest die de verkeerde heeft meegenomen of zij, maar goed. Niets meer aan te doen want ik stapte op dat moment het vliegtuig in terug naar Nederland.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 09 Apr 2020 16:09

Re: Birkenstock

Ik heb verschillende modellen (gehad) maar Mayari is mijn favoriet. Ik moet ze wel altijd goed inlopen, de eerste periode is geen pretje.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Apr 2020 13:18

Re: Birkenstock

Ik heb gizeh, Madrid, yara. Geen idee hoeveel paar ik op het moment heb. Moet mijn schoenenkast nog uitzoeken en heb vorig jaar best veel weggedaan.
2015 💙
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 10 Apr 2020 23:41

Re: Birkenstock

Ik heb ook de Arzona's, echt super fijn vind ik ze! Ben aan het twijfelen of ik nog een paar ga aanschaffen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem290

Bericht 11 Apr 2020 10:02

Re: Birkenstock

Ik twijfel ook nog of ik een extra paar Arizona’s ga aanschaffen met de zachte zool. Lijkt me ook wel lekker lopen! Gewoon neutrale bruine of zwarte ofzo (ik heb nu een soort bronsgoudachtige).
<<

Anoniem288

Bericht 11 Apr 2020 19:09

Re: Birkenstock

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 11 Apr 2020 19:41

Re: Birkenstock

Ik vind model Yara zo mooi! Maar ook zo ontzettend duur... Ik heb die teenslippers ervan en geneer me altijd wel een beetje.. Blijven die Gizeh (dat is die met 1 band met gesp toch?) Wel goed zitten? Ook met fietsen en zo?
Laatst gewijzigd door Olíve op 11 Apr 2020 20:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Apr 2020 19:49

Re: Birkenstock

Dit zijn de Bali's die ik nu net heb, heerlijke dingen!

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem308

Bericht 11 Apr 2020 21:52

Re: Birkenstock

Poppy schreef:Ik twijfel ook nog of ik een extra paar Arizona’s ga aanschaffen met de zachte zool. Lijkt me ook wel lekker lopen! Gewoon neutrale bruine of zwarte ofzo (ik heb nu een soort bronsgoudachtige).

Welke hebben een zachte zool? Heb je een voorbeeld?

Ik heb 1 paar gizeh die ik al zo’n 10 jaar heb dus tijd voor nieuwe ?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Apr 2020 10:55

Re: Birkenstock

Olíve schreef:Ik vind model Yara zo mooi! Maar ook zo ontzettend duur... Ik heb die teenslippers ervan en geneer me altijd wel een beetje.. Blijven die Gizeh (dat is die met 1 band met gesp toch?) Wel goed zitten? Ook met fietsen en zo?


Gizeh is de teenslipper, Madrid is met 1 band. Vind de Madrid prima blijven zitten. Moest wel ff wennen maar het loopt wel lekker.
2015 💙
<<

Anoniem290

Bericht 12 Apr 2020 14:35

Re: Birkenstock

AMM schreef:
Poppy schreef:Ik twijfel ook nog of ik een extra paar Arizona’s ga aanschaffen met de zachte zool. Lijkt me ook wel lekker lopen! Gewoon neutrale bruine of zwarte ofzo (ik heb nu een soort bronsgoudachtige).

Welke hebben een zachte zool? Heb je een voorbeeld?

Ik heb 1 paar gizeh die ik al zo’n 10 jaar heb dus tijd voor nieuwe ?


Ik weet niet precies welke modellen er allemaal met zachte zool zijn, maar kwam op zalando toevallig Arizona tegen met zachte zool. Op de site van Birkenstock staan nog wat modellen. Zien er verder hetzelfe uit, alleen zit er in de zool een zachtere laag.

Ik moest in het begin ook even wennen aan Madrid, maar bij mij blijven ze ook prima zitten.
<<

Anoniem308

Bericht 24 Apr 2020 13:00

Re: Birkenstock

Ik heb de Arizona met zachte zool gisteren binnen gekregen. Ze zitten heerlijk! Of ze echt veel zachter zijn durf ik niet te zeggen, maar normaal heb ik moeite met inlopen en nu gaat het heel goed.
<<

Anoniem290

Bericht 24 Apr 2020 14:51

Re: Birkenstock

Leuk AMM! Welke kleur heb je? Ik twijfel of ik nog een paar Arizona’s zal bestellen met zachte zool in het lichtgrijs suède. Lijken me overal wel bij passen. Ik heb nu bronzen. Mijn Siena’s zijn lichtroze en mijn Madrids zijn wit en zwart. Maar die zijn van vorig jaar en al wat afgetrapt.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Apr 2020 15:55

Re: Birkenstock

Ik heb gister mijn Yara’s binnen gekregen en ik ben er blij mee. Op een losse slipper kan ik niet lopen en daar was ik hier ook een beetje bang voor, maar door het bandje om de enkel gaat het nu wel goed.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 24 Apr 2020 19:53

Re: Birkenstock

Ik twijfel nu tussen yara en blanca, moeilijk kiezen hoor! Of toch weer mayari ?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 25 Apr 2020 09:47

Re: Birkenstock

Ik heb de kumba gevraagd voor mijn verjaardag. Nog geen idee dus of ze fijn lopen. Ben heel benieuwd.
Ik heb jaren geleden de gizeh gehad. Mijn 3e paar daarvan vond ik opeens niet meer lekker lopen. Maar ik ga er toch nog een keer voor maar dan nu een ander model.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers