Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pasen

<<

Anoniem326

Bericht 11 Apr 2020 20:19

Re: Pasen

Ik vind Pasen erg leuk. Dat vond ik als kind al. Hoewel ik niet geloof, maak ik de zondag voor Pasen, Palmpasen, palmpaasstokken met de kinderen en vertel ik een stukje uit de kinderbijbel. We hebben ook al een week of drie versierde paastakken in huis staan. Vandaag hebben we paaseieren geverfd en versierd. Ik heb ze paasliedjes geleerd, ook een katholieke realiseer ik me nu. En we hebben boekjes over Pasen gelezen. Morgen mogen ze paaseieren zoeken in de tuin. Dat zijn de eieren die ze zelf versierd hebben en ik doe er een dino en twee eenhoorn eieren bij. Van die dingen die je 48 uur in het water moet leggen. En dan hebben we een feestelijk paasontbijt.

Aangezien mijn paastakken bijna net zo uitbundig zijn als mijn kerstboom, kan ik wel stellen dat Pasen bij mij niet onder doet voor kerst ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Apr 2020 20:21

Re: Pasen

Wat leuk en gezellig klinkt dat Holly.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Apr 2020 06:13

Re: Pasen

Wat klinkt dat leuk zeg, Holly!

Wij lunchen al jaren samen met mijn ouders, broertje en zijn gezin met Pasen. Eerst nog met mijn opa en oma erbij en sinds die dood zijn met een oudtante. Maar zij is vorige maand overleden.
En nu we ook niet met mijn ouders en broertje kunnen lunchen en Pasen kunnen vieren, voelt het vanmorgen opeens heel verdrietig.

We maken er wat leuks van.
Een ontbijt wordt zo bezorgd.
En later ook eieren zoeken op het hofje waar wij wonen, hebben de grote kinderen georganiseerd voor de kleintjes. Ze hebben zelfs mandjes voor ze gevouwen met naam erop. Dan smelt je toch gewoon.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Apr 2020 10:54

Re: Pasen

Wij gaan gourmetten bij schoonouders.
2de paasdag weten we nog niet, misschien spelletjes met hapjes ofzo.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem292

Bericht 12 Apr 2020 11:42

Re: Pasen

Ik ging eigenlijk niets doen maar fiets straks toch even naar mijn ouders. Mijn opa en oma komen ook langs. Met dit weer is in de tuin zitten op afstand gelukkig makkelijk mogelijk. Fijn om ze weer even te zien!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Apr 2020 12:03

Re: Pasen

Ons ontbijt was heerlijk! Incl een bosje tulpen.
We hebben de helft nog over voor morgen.
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Apr 2020 12:15

Re: Pasen

Wij hebben een lekker paasontbijtje gegeten. Daarna film gekeken en ik heb monchou taart gemaakt voor bij de koffie.
Nu gewoon net als ieder weekend in huis klussen en rommelen. Vandaag of morgen nog paaseieren verstoppen zoeken met de kinderen.
Vanavond maak ik soep met wat broodjes erbij. Niet te ingewikkelend, maar wel gezellig ?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem332

Bericht 12 Apr 2020 13:18

Re: Pasen

We hebben spontaan wat gerechten gewisseld met twee buren, zo hadden we een heel diverse brunch, super leuk en lekker ?

En vroeg in de ochtend toen er nog amper iemand wakker was hebben we een fietstocht gemaakt door de polder. Schapen en lammetjes geaaid.
<<

Anoniem331

Bericht 13 Apr 2020 06:39

Re: Pasen

Mijn vriend heeft iets besteld voor vanmorgen En die was voor 7u al beneden. Ik hoor hem steeds wel omrommelen. Wij mogen ons 8u beneden melden ?
Ik hoor in ieder geval al 1 van de 3 kinderen omspoken want die hebben er zo’n zin in.
Mijn kinderen gaan naar hun vader rond koffietijd en de rest van de dag ga ik verven. Te lang uitgesteld.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers