Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 27 Mrt 2020 16:11

Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Even iets heel anders dan alle Corona perikelen.

Wij gaan binnenkort verhuizen en ik heb nog een tas met spullen/herinneringen van de tijd met mijn laatste ex. Van andere exen heb ik niks bewaard. Ik ben wel van plan deze tas mee te verhuizen. Ik kan dit soort spullen niet weg doen, ondanks dat ik er nooit naar kijk en de tas ergen opgeborgen ligt.

Hebben jullie nog spullen/herinneringen aan vorige relaties bewaard? Verhuis je ze ook mee wanneer je gaat verhuizen? Ik heb dus nog wat kaarten, fotoboek, knuffels haha en wat andere kleine dingetjes. Ik vind het wel dierbare herinneringen ondanks dat deze relatie inmiddels 8 jaar voorbij is.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 27 Mrt 2020 16:25

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ja.

Ik heb 1 doos met spullen die niet weg gaan. Kleine dingen zitten erin. Kaarten, sieraden etc
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem279

Bericht 27 Mrt 2020 16:27

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb eigenlijk alleen wat foto’s en onze beide trouwringen. Mijn ex wilde de zijne niet meer. Zowel de foto’s als de trouwringen gaan niet weg, sterker nog, m’n vriend heeft ooit eens laten vallen dat hij het niet erg vond als ik de trouwringen om liet smelten naar een ander sieraad voor mezelf. Maar dat vind ik toch een raar idee.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 27 Mrt 2020 16:33

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Flo schreef:Ik heb eigenlijk alleen wat foto’s en onze beide trouwringen. Mijn ex wilde de zijne niet meer. Zowel de foto’s als de trouwringen gaan niet weg, sterker nog, m’n vriend heeft ooit eens laten vallen dat hij het niet erg vond als ik de trouwringen om liet smelten naar een ander sieraad voor mezelf. Maar dat vind ik toch een raar idee.


Dat zou ik denk ik ook niet kunnen. Ik heb nog een ring uit die tijd, leuke ring maar die doe ik echt niet meer om.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Mrt 2020 18:13

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Onze trouwringen liggen hier, mijn dochter mag ze hebben. Ze zijn beide van staal, dus heel spannend is het niet.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mrt 2020 18:52

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Van een ex waar ik jaaaaren geleden mee samenwoonde heb ik op een gegeven moment alles weggedaan. Heb helemaal niks meer van hem, ook geen (digitale) foto's. Het had geen betekenis meer voor mij, dus het kon weg.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 27 Mrt 2020 19:39

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb van ex denk ik alleen de trouwdingen nog. Maar vind dat ook wel fijn om.te bewaren voor dochter.
De ring (En verlovingsring) heb ik ook nog. Ex had die al heel kort na de scheiding verkocht..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Mrt 2020 06:43

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ja, ik heb een 'liefdesdoos' met daarin foto's, wat cadeautjes die ik van exen heb gekregen, paar liefdesbrieven (ja serieus) en gewoon wat herinneringen. Vorig jaar nog met man in gekeken, toch heel leuk. Heb, ondanks dat mijn laatste relatie wat raar eindigde, goede herinneringen en ben ze allemaal nog dankbaar. Wil graag later aan mijn kinderen laten zien.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Mrt 2020 07:22

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb niks bewaard, het betekent niks (meer) voor me.

♥♥
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 28 Mrt 2020 08:07

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb alleen nog een ketting overgehouden aan mijn vorige verkering. Maar dat was echt een zomerliefde en daarna hebben we elkaar niet meer gezien. Die ketting bewaar ik in het doosje waarin ik hem kreeg, maar toch heb ik hem niet meer omgedaan.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 28 Mrt 2020 08:27

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb nog wel ergens een ketting en ring liggen maar ik heb eigenlijk geen idee waar precies.
En ook veel foto's, niet eens zozeer van ons samen maar wel van van wat we allemaal deden (hij fotograveerde heel veel) en die bewaar ik wel. Heb ze alleen al jaren niet meer bekeken.
10.04.17
<<

Anoniem315

Bericht 28 Mrt 2020 10:09

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb alleen nog wat foto's, verder niet. Maar ik heb geen lange relaties gehad, dus veel emotionele waarde zit er niet aan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Mrt 2020 10:22

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb ergens een envelop met wat foto's en kaarten, geen idee meer waar precies. Maar die bewaar ik wel, ook al kijk ik er misschien nooit meer naar.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 28 Mrt 2020 10:25

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik ging met mijn ex naar festivals etc.
Hier werden dan party foto's gemaakt, waren dan met een flinke groep.
Die foto's heb ik allemaal bewaard.
Wil daar geen afstand van doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mrt 2020 12:07

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Het enige wat ik heb van mijn exen is van mijn eerste een fotoboek van onze vakantie.
Van mijn laatste ex heb ik niks bewaard. Laatst met verhuizen nog wat spullen tegen gekomen die ik ooit gehad had (theemokken etc). Die zijn naar de kringloopwinkel gegaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 28 Mrt 2020 12:19

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb van mijn laatste ex (tevens vader van mijn dochter) het meeste wel bewaard zoals fotoboeken en wat sieraden. Deze bewaar ik niet voor mijzelf maar voor onze dochter. Wij zijn uit elkaar gegaan toen E. nog jong was en ik vind het wel mooi om haar de spulletjes te geven waar wij als verliefd stel op staan. Van exen daarvoor heb ik alles weg gegooid en als wij E. niet hadden had ik denk ik ook alles weg gegooid.
Carpe Diem
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 28 Mrt 2020 13:12

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Elliot schreef:Ik heb niks bewaard, het betekent niks (meer) voor me.

Hier ook zo, voel me altijd een emotieloze bitch als ik dit aan andere vertel maar ben blij nu te lezen dat ik toch niet de enige ben.
30-04-2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 28 Mrt 2020 13:34

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Kees schreef:
Elliot schreef:Ik heb niks bewaard, het betekent niks (meer) voor me.

Hier ook zo, voel me altijd een emotieloze bitch als ik dit aan andere vertel maar ben blij nu te lezen dat ik toch niet de enige ben.


Haha nou emotieloze bitch vind ik je niet. Maar ik ben dan toch wat sentimenteel ofzo haha. Is een bepaalde periode uit mijn leven en die spullen kan ik echt niet zomaar weggooien. Ondanks dat ik het heb uitgemaakt en lang boos ben geweest. Nu zijn het meer dierbare herinneringen geworden. Gelukkig past alles in zo'n stoffen tasje.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 28 Mrt 2020 13:46

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Ik kijk er toch nooit naar en de herinneringen zitten toch wel in mn hoofd.
30-04-2017
<<

Anoniem321

Bericht 30 Mrt 2020 14:23

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb ook nog een doos met herinneringen aan mijn laatste ex, hoewel niet van het romantische soort.
Ik was degene die de relatie beeindigde en dat kon hij niet verkroppen, dus begon hij mij te stalken. Zoiets begint heel onschuldig, maar voor ik het wist zat ik in een nachtmerrie. Ik heb een aantal aangiften bij de politie gedaan. Dit heeft geleid tot een rechtszaak, waarin hij is veroordeeld, o.a. een taakstraf en voorwaardelijke gevangenisstraf.
Deze zaak heeft in 2 regionale/lokale kranten gestaan. Ik heb de artikelen uitgeknipt en bewaard, samen met de processen-verbaal en andere documenten.
Het gebeurde heb ik nu wel volledig achter me gelaten, maar de doos is sindsdien al 2 x mee verhuisd naar nieuwe woningen. Ik heb er al jaren niet meer in gekeken overigens.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 30 Mrt 2020 14:33

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Olifant schreef:Ik heb ook nog een doos met herinneringen aan mijn laatste ex, hoewel niet van het romantische soort.
Ik was degene die de relatie beeindigde en dat kon hij niet verkroppen, dus begon hij mij te stalken. Zoiets begint heel onschuldig, maar voor ik het wist zat ik in een nachtmerrie. Ik heb een aantal aangiften bij de politie gedaan. Dit heeft geleid tot een rechtszaak, waarin hij is veroordeeld, o.a. een taakstraf en voorwaardelijke gevangenisstraf.
Deze zaak heeft in 2 regionale/lokale kranten gestaan. Ik heb de artikelen uitgeknipt en bewaard, samen met de processen-verbaal en andere documenten.
Het gebeurde heb ik nu wel volledig achter me gelaten, maar de doos is sindsdien al 2 x mee verhuisd naar nieuwe woningen. Ik heb er al jaren niet meer in gekeken overigens.


Wat heftig Olifant! En fijn dat het ook echt heeft geleid tot een rechtzaak en veroordeling.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 31 Mrt 2020 15:19

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik kwam laatst toevallig wat oude foto's tegen, daar heb ik zelf niets meer mee maar vind het ook raar om álles weg te doen op de een of andere manier.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 31 Mrt 2020 15:34

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ik heb één grote herinneringsdoos, daar zitten voornamelijk dingen van vrienden en familie in, maar ook wel van exen. Ik heb aan geen enkele relatie een dusdanig zure nasmaak overgehouden dat ik die paar dingen per se weg zou willen gooien.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 31 Mrt 2020 19:59

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

Ja ik heb foto's maar die zitten tussen de vakantiefoto's en ga ik dus niet allemaal kunnen verwijderen zonder de rest van die foto's van die reizen ook weg te moeten doen. Verder heb ik hier wel een foto hangen (klein) van een ex aangezien dat ook de vader van mijn dochter is. En ik heb hier nog een vest hangen die ik ooit van hem heb gejat en nog steeds draag (in huis) als ik het koud heb. Is ook wel een soort comfortblanket voor me geworden.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 01 Apr 2020 13:49

Re: Spullen/herinneringen aan exen bewaren?

In een doos in m’n berghok liggen nog wel wat spullen (kaarten/foto’s voornamelijk) van exen en vroegere vriendjes. Ik vind het niet nodig om dat weg te gooien maar kijk er eigenlijk nooit meer in.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers