Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 13 Feb 2021 09:57

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Van harte gefeliciteerd Lavendel!
03/2019
11/2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 13 Feb 2021 10:42

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Lavendel schreef:Fantine, hoe gaat het met jullie en kleine man? Hebben jullie mooi afscheid kunnen nemen van broer?

En hoe gaat het met de rest van de mama’s en babies?

Afgelopen donderdag is onze Lara geboren na een geplande keizersnede vanwege stuitligging (en een niet geringe omvang;)). Ik heb nog wel even 2 uur van wat weeën kunnen genieten, want die begonnen in het ziekenhuis, ze had er dus ook zelf wel zin in die dag 😄

Het is een bol tevreden meisje, dat slaapt en eet, dus dat gaat helemaal mooi. We mogen zo lekker naar huis.


Gefeliciteerd! Fijne kraamweek gewenst!

Hier gaat het goed! Kleine man is maandag alweer 4 weken oud. Hij doet het heel goed. Geboortegewicht was 2635 maar hij groeit hard haha. S nachts noemen we hem soms Kapitein Krijs aka de Krijs Duivel aka Lucifer himself haha. Maar hoort erbij. Gelukkig ook genoeg nachten dat hij tussen de voedingen goed slaapt. We genieten enorm.

Op 25-1 is zijn broertje gecremeerd. Het was een hele mooie korte dienst met het nummer Afterglow van Ed Sheeran. Zijn urntje staat nu in de woonkamer. Binnenkort start ik met rouwtherapie voor de verwerking. Verdriet en geluk kunnen gelukkig echt naast elkaar bestaan.
<<

Anoniem309

Bericht 13 Feb 2021 12:12

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Lavendel. Wat een mooie naam hebben jullie gekozen!

Fijn dat L. het ook goed doet en lekker groeit. En ook mooi dat jullie voor zijn broertje een kleine dienst hebben gehouden. Dat zal vast heel moeilijk zijn geweest :hug: . Desondanks ben ik blij dat je voelt dat geluk en verdriet naast elkaar kunnen bestaan en je ook heel erg geniet van het geluk wat L. jullie geeft.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15968

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Feb 2021 14:26

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Lavendel! Wat fijn dat jouw bevalling uiteindelijk toch ook nog spontaan gestart is. Dat vond ik toen erg jammer, gevoelsmatig was onze zoon nog helemaal niet klaar om geboren te worden.

Fantine, ik heb net gereageerd op je berichtje in het rouwtopic. Maar ook nog even hier. Ik vind het zo verdrietig voor jullie dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie zoontje. Wat fijn dat zijn urntje al bij jullie thuis staat, daar waar hij hoort te zijn. Geniet van jullie andere prachtige zoontje en heel veel sterkte met het verdriet om jullie overleden zoontje.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 13 Feb 2021 22:07

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Lavendel!
<<

Anoniem316

Bericht 13 Feb 2021 23:12

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Lavendel! En ergens wel mooi dat ze zelf haar moment koos! Geniet ervan 😊

Fantine, ik sluit me aan bij de dames boven mij. Veel sterkte.

Hier gaat het trouwens goed. De kids groeien goed en er begint wat interactie te ontstaan. Zo leuk! We worden regelmatig getrakteerd met de liefste lachjes.
Ze slapen over het algemeen van 23 tot 6, waarbij T vaak rond 4u wakker wordt. Hem pak ik dan bij me, voordat de rest allemaal wakker wordt. Een deze dagen gaan ze in hun eigen kamertje slapen, ben benieuwd wat dat doet. Ga die mooie snoetjes naast het bed wel missen hoor.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Feb 2021 23:08

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd lavendel! (late reactie sorry!)

en Fantine, sterkte met het verwerken. Lijkt me erg lastig verdriet maar ook geluk naast elkaar. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven! :hug:

Hier gaat het goed met de kleine meid, alweer bijna 14 weken oud en nu ruim 5,7 kilo! T is een heerlijk meisje, en ook vrij makkelijk! Helaas wel aan het stoeien met verborgen reflux maar ondanks dat is ze echt een supervrolijk lachebekje.
Ze sliep al vanaf een week of 7 a 8 door van 23.00 tot 8.30. Inmiddels ben ik weer aan het werk dus maken we haar wakker om 6.30 voor de eerste fles. Zodra ze daarna in de maxicosi zit onderweg naar de gastouder slaapt ze alweer, en de gastouder legt haar dan in bed zonder dat haar ogen open gaan. Slaakoppie! We mogen echt niet klagen!

Mijn polsen/duimen zijn nog steeds helemaal ruk :palm: :nopompom: Dat is een beetje jammer.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Feb 2021 23:20

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Oh wat heeeeerlijk zo'n slaapkop Beachgirl! En jeetje 14 weken alweer. Hoe bevalt het om weer te werken? Wij hebben nu ook een prima slaper gelukkig, maar ik zie die voedingen 's nachts er nog niet snel af gaan.

Fantine wat goed dat je nu rouwtherapie hebt. Ik hoop dat het je verder helpt in je verwerking. Lijkt me enorm zwaar wat je hebt meegemaakt en nog steeds. Fijn dat er ook genoeg ruimte is voor het geluk!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Feb 2021 23:46

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Moest wel weer even inkomen op het werk eerlijk gezegd. Ben een hoop vergeten (wachtwoorden, telefoonnummers :smile: )

Had ook nog helemaal geen zin om te werken. Dat komt denk ik door de Coronatijd. Naast dat ik in de zorg werk en ook Corona patiënten tegen kan komen, vond ik ook de kraamtijd een beetje saai. Heb heerlijk genoten van alle tijd met mn meisje hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar even lekker als gezinnetje naar een strandtent voor een bakkie koffie of een lunch zat er natuurlijk niet in. Dus voelde me best wel aan huis gekluisterd. Weinig kraamvisite gehad, kleine niet kunnen (en durven) showen op het werk. :(
Helaas is het niet anders en ben ik alleen maar blij dat de kleine meid dit gelukkig niet bewust meemaakt.
Hopelijk kunnen we snel weer een beetje terug naar normaal. Ik heb nog op de normale manier kunnen babyshoppen, de mensen die nu zwanger zijn moeten alles online doen. Ook niet leuk :nopompom:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 23 Feb 2021 10:29

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

O beachgirl, dat snap ik wel dat je de kraamtijd op deze manier saai vond! Daar zie ik ook wel beetje tegenop, het zo weinig kunnen ondernemen.

Hoewel ik niet echt mee schreef hier, hoor ik hier wel soort van thuis. Dus ik meld het hier. Ik ben zaterdagnacht bevallen van een gezonde dochter. Het ging snel, maar wel goed. Wel in zkh bevallen, maar we konden gewoon dezelfde dag naar huis. Dochter doet het goed, erg tevreden ook 😁.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 23 Feb 2021 10:37

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd!
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 23 Feb 2021 10:45

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Luisa!
03/2019
11/2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Feb 2021 10:49

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Luisa!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2021 10:58

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Luisa!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 25 Feb 2021 20:51

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Luisa schreef:O beachgirl, dat snap ik wel dat je de kraamtijd op deze manier saai vond! Daar zie ik ook wel beetje tegenop, het zo weinig kunnen ondernemen.

Hoewel ik niet echt mee schreef hier, hoor ik hier wel soort van thuis. Dus ik meld het hier. Ik ben zaterdagnacht bevallen van een gezonde dochter. Het ging snel, maar wel goed. Wel in zkh bevallen, maar we konden gewoon dezelfde dag naar huis. Dochter doet het goed, erg tevreden ook 😁.



Gefeliciteerd!! :heart:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 25 Feb 2021 21:52

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Luisa! 💖
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem308

Bericht 25 Feb 2021 22:21

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd 🥳
<<

Anoniem316

Bericht 27 Feb 2021 21:46

Re: Uitgerekend in nov/dec 2020 & jan/feb 2021!

Gefeliciteerd Luisa!

Zie nu dat ik 13 februari schreef dat ze naar hun eigen kamertje zouden gaan. 3x raden wie nog steeds naast mij liggen haha.
Gisteravond zouden we ze naar hun eigen kamertje doen, totdat man zei; zullen we ze nog lekker even laten liggen?
Dat vind ik helemaal prima natuurlijk. T wordt nog wel steeds om 4u wakker maar die leg ik dan op zijn buik en beiden slapen dan nog tot sowieso half 8. Zo lekker.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers