Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fit de coronacrisis door!

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 29 Mrt 2020 11:26

Re: Fit de coronacrisis door!

Nog een tip:

Ik weet dat er jaren geleden een hoepeltopic was. Die heb ik ook weer tevoorschijn gehaald en wonder boven wonder ging het super goed!
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mrt 2020 11:37

Re: Fit de coronacrisis door!

Ja ik heb die van mij ook weer afgestoft en een paar keer in de tuin gehoepeld, leuk weer!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem335

Bericht 29 Mrt 2020 11:46

Re: Fit de coronacrisis door!

Hier staat de hoelahoep ook in de woonkamer :) Wordt vaak gebruikt momenteel.

Zojuist half uur gesport via de ringfit op de Nintendo switch. Ook een dikke aanrader. Ik zweet me helemaal kapot haha. En het is nog best leuk ook.

Voor hardlopen waait het vandaag te hard vind ik.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Mrt 2020 16:06

Re: Fit de coronacrisis door!

Ja die wind, helemaal gek word ik er van.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem298

Bericht 29 Mrt 2020 21:24

Re: Fit de coronacrisis door!

Ik heb van mijn sportschool een persoonlijk workoutschema gekregen, die doe ik elke dag. Verder fiets ik naar m'n werk en doe ik veel dingen lopend (winkels zijn bijvoorbeeld op loopafstand dus onzin om met de auto te gaan, tenzij ik voor de weekboodschappen ga). Gisteren een flink stuk geskatet, wel mega blaren daarna, auch! En ook best veel wind, dan is het toch minder fijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mrt 2020 20:57

Re: Fit de coronacrisis door!

Ik voelde mij net echt een muts. Maar stond in de woonkamer te squaten. Planken en triceps oefeningen te doen met mijn dumbells. Daarvoor touwtje gesprongen in de tuin ( met gewichtjes in de handvaten).
Probeerde de afgelopen dagen ook wat meer te gaan wandelen. Maar ja wil ik fitter worden moet ik meer krachttraining doen.

Iemand nog leuke oefeningen met 3 kilo dumbells? Creativiteit is even ver te zoeken namelijk
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 31 Mrt 2020 14:11

Re: Fit de coronacrisis door!

Waarom voelde je je een muts Silly One?

Ik probeer in elk geval eens in de twee dagen een uur te wandelen en ben thuis begonnen met simpele core oefeningen. En dat was hoognodig, sinds de keizersnede bij de bevalling van de tweeling heb ik niet meer echt gesport of geoefend.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Mrt 2020 14:24

Re: Fit de coronacrisis door!

Omdat mijn vriend gewoon rustig op de bank zat te kijken wat ik aan het doen was.

Wandelen probeer ik ook te doen. Net een rondje van ongeveer 6km gelopen. Dat wil ik de dinsdag t/m vrijdag gaan doen na het lesgegeven. En als de tijd het toestaat naar de 10 km, maar dat is dan gelijk 2 uur wandelen wat lastiger is als ik 's middags nog een vergadering heb.

's avonds een beetje spiertraining idd core en benen etc.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 31 Mrt 2020 15:22

Re: Fit de coronacrisis door!

Ik heb nu dit gevonden, voor als je wil wandelen maar de deur niet uit kan/wil. https://www.youtube.com/watch?v=enYITYwvPAQ Super simpel, en het leuke is dat je het wat actiever voor jezelf kan maken. In plaats van wandelen kan je een drafje doen zeg maar. Probeer het iedere ochtend bij zonsopkomst een half uurtje te doen aangezien ik niet kan hardlopen, best grappig.
<<

Anoniem309

Bericht 31 Mrt 2020 17:35

Re: Fit de coronacrisis door!

Nou, ik heb een klein deel van de tuin geschoffeld om m’n moestuin weer te beginnen. Dat was toch ook wel een flinke work out.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 18 Apr 2020 22:35

Re: Fit de coronacrisis door!

Ooh nu brengen jullie me op een idee met dat hoepelen, wat leuk om te gaan oefenen, kijken of ik er eentje kan krijgen!

Verder wandel ik dagelijks een rondje 30/40 minuten en neem ik vervolgens de trap naar m'n appartement (8e verdieping). Verder dans ik ook wel regelmatig (freeform) en yoga, momenteel wel meer gentle en rustig. Maar beweeg lang niet zoveel als vóór Corona
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers