Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Online thuiswerk vanuit buitenland

<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 23 Mrt 2020 17:22

Online thuiswerk vanuit buitenland

Een kennis van mij woont in het buitenland en zoekt online thuiswerk. Ik kom zelf op allemaal vage sites uit. Misschien heeft iemand van jullie ervaring?
<<

Anoniem309

Bericht 23 Mrt 2020 20:51

Re: Online thuiswerk vanuit buitenland

Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken, maar heb nooit iets kunnen vinden waar ik echt een goede inkomstenbron in zag. Uiteindelijk heb ik gewoon in mijn eigen omgeving werk gevonden waarbij ik wel veel contact heb met internationale mensen en de helft van mijn werk uit online mailtjes beantwoorden bestaat.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 24 Mrt 2020 07:01

Re: Online thuiswerk vanuit buitenland

Online zou ik zoeken naar zaken met text verwerken. Volgens mij was het Upwork waar ik in het verleden bij zat. Ik hoefde in ieder geval niets te betalen en kreeg betaald. Was ook weer niet heel veel, $14 per uur en dat werd dan nog omgezet naar euro en moest nog belasting vanaf maar het was voor mij een fijn extraatje.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 24 Mrt 2020 08:48

Re: Online thuiswerk vanuit buitenland

Dank voor jullie reacties!

Helaas is het werk door de corona crisis daar helemaal stil gevallen. Het hele land ligt stil en de inkomsten zijn ook helemaal stil gevallen. Helaas pakt se overheid het daar niet aan zoals hier bij ons.

Ik ga weer even verder zoeken met jullie tips!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Mrt 2020 10:23

Re: Online thuiswerk vanuit buitenland

Kijk of ze online Nederlandse les kan geven
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 24 Mrt 2020 18:07

Re: Online thuiswerk vanuit buitenland

Het verdient niet veel, maar hij/zij zou kunnen kijken op mturk.com. Daar kun je als respondent meedoen aan heel veel onderzoek, vooral psychologie, management studies, dat soort dingen.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 25 Mrt 2020 13:26

Re: Online thuiswerk vanuit buitenland

Dank jullie wel!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron