Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk buitenspeelgoed

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2020 16:45

Leuk buitenspeelgoed

Ik wil graag wat dingen aanschaffen waar m'n dochter buiten mee kan spelen. Maar wat is nou leuk? Ze is bijna 22 maanden. Mogen wat grotere of kleinere dingen zijn. Iets van een glijbaan lijkt me ook wel leuk, dan zouden we die misschien alvast voor haar verjaardag kunnen geven ofzo. Ik weet het nog niet. Ben benieuwd naar leuke tips, ook gewoon voor kleinere spellen e.d.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2020 16:48

Re: Leuk buitenspeelgoed

Mijn zoontje kan zich echt eindeloos vermaken met een gietertje (zonder water ook, bijv met blaadjes erin), een bezem (leuk om bijv met een emmer water het terras te 'verven'), stoepkrijt, ballen, en verder vindt ie helaas alles leuk wat met water te maken heeft maar dat mag nog niet. Zo'n Aquaplay set is leuk voor haar verjaardag misschien?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2020 16:49

Re: Leuk buitenspeelgoed

Ballen vindt ze inderdaad heel leuk en een bezem ook. Verder dacht ik nog aan zo'n bowlingset ofzo. Ze heeft ook nog een zand-/watertafeltje van vorig jaar, ga ik ook weer voor de dag halen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2020 16:51

Re: Leuk buitenspeelgoed

Ja dat is ook leuk, zand en watertafel. Die Aquaplay boot baan kan op zich ook zonder water, gewoon lekker beetje erin rommelen met de bootjes enzo.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 22 Mrt 2020 16:52

Re: Leuk buitenspeelgoed

Zoon speelt het liefst met zijn zandbak, speelhuis, kruiwagen, tractor en schommel.
En ook water inderdaad, maar daar is het nu nog te koud voor.
We gaan voor zijn verjaardag nog een glijbaan aan het schommelrek bevestigen, dat gaat ook een grote hit worden gok ik.
10.04.17
<<

Anoniem281

Bericht 22 Mrt 2020 16:55

Re: Leuk buitenspeelgoed

Tobias heeft staan;

Little tikes glijbaan

Afbeelding

Water - zandtafel, dat is echt een fantastisch ding dat het meest gebruikt wordt

Afbeelding

En een zandbak

Afbeelding

En dinsdag wordt de trampoline bezorgd! Verder heeft ie nog een step, fiets en wat klein speelgoed, maar dit zijn wel de hits.

Oh en stoepkrijt is de bomb, een bellenblaas machine en een lege fles schoonmaakspray en dan vullen met water. Gaat ie de plantjes mee besproeien en de muur enz.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Mrt 2020 16:56

Re: Leuk buitenspeelgoed

Tobias speelt nu trouwens al met de watertafel. Ik doe er dan warm water is en sop en laat hem z'n speelgoedfiguurtjes schoonmaken. Soms duurt het dan 'maar' een half uur, voor ie weer binnen is en dan heeft ie wel koude handjes maarja. Dan warmt ie vanzelf wel weer op binnen..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2020 17:03

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wow wat een speelparadijs, Bazinga! M'n vriend wil eigenlijk geen grote objecten in de tuin zetten, dus we moeten nog even zien wat we doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Mrt 2020 17:04

Re: Leuk buitenspeelgoed

Stoepkrijt ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Mrt 2020 17:16

Re: Leuk buitenspeelgoed

Stoepkrijt idd!
Verder speelt E graag met haar emmertje, ze haalt dan water uit de watertafel en maakt plassen waar ze dan daarna weer met dr laarsjes in gaat stampen. Verder is alles met een bal goed maar ook helpen met een bezem oid is favoriet.
30-04-2017
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 22 Mrt 2020 17:21

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben buiten een trampoline, glijbaan, wip en een set met drietal soorten schommels. Verder pakken ze regelmatig de skelters, spelen ze met een emmertje met modder en wormen en andere viezigheid. Waar ze ook heel veel lol mee hebben zijn de walkietalkies!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Mrt 2020 17:24

Re: Leuk buitenspeelgoed

Stoepkrijt, glijbaan, kruiwagen is hetgeen waar ze het meest mee speelt.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Mrt 2020 17:30

Re: Leuk buitenspeelgoed

Zandbak, stoepkrijt, skippybal of dier, (loop)fietsje, voetbal, auto's en trekkers, kruiwagen of zo'n karretje die je mee kan trekken. Ze spelen met van alles eigenlijk wel.

Qua grote dingen hebben wij een speeltoestel met glijbaan en schommel. En een trampoline.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2020 17:31

Re: Leuk buitenspeelgoed

Oh ja zo'n Skippy koe vindt hij ook wel leuk.
Let's discover the world together.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Mrt 2020 17:53

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben veel, heel veel buitenspeelgoed. Maar de grootste hit.. nu nog steeds, maar ook zeker op de jongere leeftijd van de kinderen was zo’n Little Tikes Cozy Coupé auto.

Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Mrt 2020 18:13

Re: Leuk buitenspeelgoed

Bliss schreef:Wow wat een speelparadijs, Bazinga! M'n vriend wil eigenlijk geen grote objecten in de tuin zetten, dus we moeten nog even zien wat we doen.

Waarom wil hij dat niet? Ik snap dat het niet megafraai is, alleen komende jaren zul je de meeste tijd buiten doorbrengen met kind. Dan is het erg fijn als zij zich goed kan vermaken, zodat jij van de zon kan genieten. Ik las een keer ergens hier of op een blog, een kind maakt ook 1/3 (of meer bij meer kids) deel uit van het gezin, waarom zouden zij geen ruimte mogen 'claimen' van een huiskamer of tuin?

Wij hebben een houten peuterspeeltoestel staan met glijbaan en schommel, een ingegraven zandbak en modderkeukentje. Voor H's verjaardag willen het speeltoestel vervangen door een trampoline.
Verder ballen, speelgoed voor in de zandbak (vooral tweedehands keukenspullen doen het goed), ballen, loopfietsjes.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2020 18:35

Re: Leuk buitenspeelgoed

Ja vind ik ook hoor, Taeda! Ik ga dus nog even een lobby starten denk ik. Maar in de zomer staat de halve tuin wel vol met twee zwembaden, dus daarnaast kan er niet heel veel meer staan. Zit wel te denken om misschien een zandbak in de voortuin te zetten.

Trouwens haar zand-/watertafeltje van vorig jaar opgeduikeld, maar dat ding is echt superklein. Moet ook wel vervangen worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Mrt 2020 20:24

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben dezelfde zandbak als Bazinga post, daarnaast nog een speelhuisje met glijbaan, zoiets (maar dan helemaal houtkleur en zonder de zandbak eronder):
Afbeelding

Verder nog los speelgoed zoals een fietsje, een tractor, stoepkrijt, een bal, dat soort meuk. Het liefst speelt hij trouwens of met een emmertje met sop en een sponsje, of met z’n brandblusuitrusting, dit:
Afbeelding

Als het hoogzomer is zet ik nog een badje neer en ik wil dit jaar ook een zand- en watertafel kopen. Die heeft m’n moeder voor de kleinkinderen staan en daar kan hij ook uren zoet mee zijn.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Mrt 2020 20:28

Re: Leuk buitenspeelgoed

Ohja en een bezempje of stoffer en blik is hier ook nog steeds succesvol. Al sinds hij kan lopen is dat een hit geloof ik!

♥♥
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 22 Mrt 2020 20:51

Re: Leuk buitenspeelgoed

Hier een zand/modderkeukentje wat op die leeftijd echt een hit was
<<

Anoniem281

Bericht 22 Mrt 2020 21:00

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben een tuin van 12, 13 meter diep en bijna 6 meter breed, misschien helpt dat ook wel.. de glijbaan staat er altijd natuurlijk en ook wel goed in zicht, maar ik vind het niet heel storend, eigenlijk. De zandbak staat opzij en hebben we geen last van en de watertafel eigenlijk idem dito. Als ie wel in de weg zou staan, zou die nog makkelijk de schuur in kunnen.

De trampoline wordt wel een dingetje, ik heb een ronde van 2.13 besteld, maar ach. Als het kind er plezier van heeft, dan is een beetje verlies in uitzicht al goedgemaakt, hoor! De trampoline vind ik dubbel leuk, omdat er ook een tent van kunnen maken bijvoorbeeld, door er een laken over te spannen. Heeft ie ook een schaduwplek in de zomer, want het wordt bij ons in de tuin zo bloedverziekend heet soms.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 22 Mrt 2020 21:03

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben trouwens zelf deze schommel gebouwd vorig jaar, alleen de glijbaan zit er dus nog niet aan vast.
Wij hebben een behoorlijk grote tuin dus prima plek ervoor, en ik vind het geen lelijk ding persoonlijk.

https://www.google.com/search?q=houten+ ... z247UF4GfM

Even een linkje, want ik krijg geen foto gepost.
10.04.17
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Mrt 2020 22:40

Re: Leuk buitenspeelgoed

In volgorde van populariteit

Ballen
Fiets, loopfiets, driewieler
Step
Trampoline
Badminton
Zandbak en speelgoed
Tractor
Bellenblaasatributen
Skateboard
Stoepkrijt
R. 2013
D. 2016
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 22 Mrt 2020 22:52

Re: Leuk buitenspeelgoed

Hier is de zandbak enorm populair en ook het houten speelhuis met glijbaan.
We hebben ook nog een kleine, losse glijbaan, die is nu erg in trek bij de jongste van 1,5 jaar. Deze hebben we: https://www.blokker.nl/p/little-tikes-e ... uw/1201369

Loopfietsen doen het hier ook goed, net als een bal.
We hebben ook nog een modderkeuken staan, daar wordt nu niet zo veel mee gespeeld maar bij mooier weer wel weer verwacht ik.

Als je niet te veel losse spullen in de tuin wilt, zou ik een zandbak aanraden en deze dan in je terras maken. Dan kun je als ze er niet mee speelt een plaat over leggen en heb je er geen last van. Het zand wat er naast komt kun je er dan ook makkelijk in vegen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Mrt 2020 00:52

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben net aangeschaft: glijbaantje, bal, tipitent, fietsje en een wip. Wij zetten alles in de garage in de avond. Blijft het mooi en is de tuin weer netjes.

Zo kan hij lekker spelen en wij lekker buiten zitten. Al is ie ook erg geïnteresseerd in de knijper van de hoes vd BBQ en in de kiezelstenen. Zandbak lijkt me ook erg leuk, daar had hij bij opa en oma heerlijk mee gespeeld.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers