Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk product uit de supermarkt...

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 20 Mrt 2020 22:52

Re: Welk product uit de supermarkt...

Olijfolie hier haha
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Mrt 2020 22:53

Re: Welk product uit de supermarkt...

Pasta en rijst.
Groentebouillon blokjes.
Thee
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 20 Mrt 2020 23:37

Re: Welk product uit de supermarkt...

Bakboter en olijfolie, basterdsuiker (met name licht en donker), mie nestjes, satèsaus.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Mrt 2020 23:40

Re: Welk product uit de supermarkt...

Taeda schreef:Bakboter en olijfolie, basterdsuiker (met name licht en donker), mie nestjes, satèsaus.


Oh wow ik dacht even dat dit het wat eten we vanavond topic was en dit leek me heel apart.
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Mrt 2020 23:41

Re: Welk product uit de supermarkt...

Urban Naked schreef:Lasagnebladen.

Maar dit is al in zo’n ver stadium dat ik vorige week geen lasagnebladen meenam omdat ik ze altijd heb en toen bleek ik die houding iets te lang gehad te hebben, want ik had ze ineens niet meer.


Precies dit! Alleen dan een maand geleden.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 20 Mrt 2020 23:46

Re: Welk product uit de supermarkt...

Marin schreef:
Taeda schreef:Bakboter en olijfolie, basterdsuiker (met name licht en donker), mie nestjes, satèsaus.


Oh wow ik dacht even dat dit het wat eten we vanavond topic was en dit leek me heel apart.

Haha, ja daar kan ik niks van bakken!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem307

Bericht 21 Mrt 2020 00:10

Re: Welk product uit de supermarkt...

Voorheen waren we verslaafd aan boodschappen doen. Ik nam standaard alles mee wat ik al in huis had. Nu we groter wonen en dus ook meer plaats hebben voor overschot, zijn we daarmee gestopt. Toastjes. Toastjes worden elke keer met boodschappen meegenomen. Puur omdat we ooit smeersels hadden voor een gezellige avond, maar vergeten waren om toastjes mee te nemen. Echte overschot in de kast. :palm:
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 21 Mrt 2020 00:20

Re: Welk product uit de supermarkt...

Ah ik heb dit niet, volgens mij! Misschien van chips maar ik heb eigenlijk geen idee wat er nog aan chips in de trapkast ligt, heel veel restjes in elk geval en ik heb nooit zin om het uit te zoeken.

Van gewone boodschappen heb ik van alles max. 2 dezelfde dingen in huis. We grijpen dus ook geregeld mis, tot grote ergernis van mijn man die een moeder had met een grotere voorraad dan de plaatselijke supermarkt.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 21 Mrt 2020 00:31

Re: Welk product uit de supermarkt...

Niet in de Nederlandse supermarkt maar wel bij elk kraampje, verkoop van huisgemaakte producten en in de Duitse supermarkt: potten jam. Ik heb eind vorig jaar veel opgeruimd / weggegeven. Maar heb er volgens mij al weer ca 15 staan. Het lijkt me altijd zo lekker originele smaken. Maar eet eigenlijk niet zo vaak jam. En vergeet dan altijd weer dat ik er nog heel veel heb staan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Mrt 2020 01:30

Re: Welk product uit de supermarkt...

Diepvriesdoperwten. Een van de weinige groeten die m'n jongens eten dus die gebruik ik vaak.

En couscous. Dat eten we vaak omdat ik een luie hond ben. Maar we hebben nu denk ik wel 7 pakken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem300

Bericht 21 Mrt 2020 11:16

Re: Welk product uit de supermarkt...

Suiker
Rijst, en als ik dan ooit denk doe heb ik nog, heb ik niks.
Pasta
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 21 Mrt 2020 15:28

Re: Welk product uit de supermarkt...

Kruiden.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 21 Mrt 2020 16:22

Re: Welk product uit de supermarkt...

June schreef:
Urban Naked schreef:Lasagnebladen.

Maar dit is al in zo’n ver stadium dat ik vorige week geen lasagnebladen meenam omdat ik ze altijd heb en toen bleek ik die houding iets te lang gehad te hebben, want ik had ze ineens niet meer.

Oh ja! Die ook! En dan maak ik het pak open en zie ik daarna dat ik nog een open pak had.



Dit idd. Volgens mij staan er hier 3 pakken, waarvan 2 aangebroken?‍♀️
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Mrt 2020 16:58

Re: Welk product uit de supermarkt...

Koffiefilters
Pasta
⁠♡♡♡
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Mrt 2020 01:04

Re: Welk product uit de supermarkt...

Ik heb dat met name als ik iets ga bakken, dan zoek ik vaak in de winkel een recept op, en dan weet ik dus niet meer wat ik precies in huis heb... dus op mijn lijstje staat:
-bakpoeder
-gist
-zelfrijzend bakmeel
-bloem
-basterd suiker
-cacao poeder
<<

Anoniem286

Bericht 22 Mrt 2020 13:36

Re: Welk product uit de supermarkt...

Regelmatig met kruiden, rijst/pasta en blikjes tonijn en potjes pesto. Daar neem ik in een aanbieding dan veel van mee maar dat vergeet ik ook weer.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron