Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

<<

Anoniem276

Bericht 29 Mrt 2020 18:34

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Emma schreef:Het enige positieve wat ik nu kan verzinnen is dat ons huis schoner en opgeruimder is dan ooit ?


Haha dat wilde ik ook net typen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Mrt 2020 18:36

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Haha hier precies andersom maar I don't care! ?
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 29 Mrt 2020 18:40

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Marin schreef:Haha hier precies andersom maar I don't care! ?


Jij krijgt vanzelf een keer nesteldrang als het goed is ?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Mrt 2020 18:45

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Ook een positieve noot: je kunt ineens overal eten bestellen en ze komen het nog met liefde naar mijn boerendorp brengen ook :heart: Ik bestel nu zo’n twee keer per week eten om de lokale restaurants te steunen.
<<

Anoniem335

Bericht 29 Mrt 2020 18:47

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Berenjacht, zo leuk al die huizen met beren voor de ramen :love:
<<

Venster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 153

Geregistreerd: 24 Mrt 2020 15:20

Bericht 29 Mrt 2020 18:55

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Ik geniet van het extra veel samen zijn met mijn vriend, samen lunchen iedere dag, de wandelingen die ik/we maken en echt genieten van alles om ons heen, de lieve dingen die mensen voor elkaar doen en ook hier zijn we heerlijk bij met de was en zo haha.

Vandaag word ik ook echt blij van alle vrolijke kindjes die langs komen lopen en blij naar de beren staan de kijken die voor het raam staan.

Ik merk dat ik meer geniet van de kleine dingen momenteel. En dat vind ik fijn.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 29 Mrt 2020 19:02

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Hier hebben wij heel veel lol om het liedje van judeska over de 1,5 meter, vooral de kinderen krijgen er geen genoeg van, nadeel is wel dat het in je hoofd blijft zitten.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mrt 2020 19:34

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Neno schreef:Hier hebben wij heel veel lol om het liedje van judeska over de 1,5 meter, vooral de kinderen krijgen er geen genoeg van, nadeel is wel dat het in je hoofd blijft zitten.


Ugh, verschrikkelijk. Ik vervloek de dag dat dit in ons leven kwam.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 29 Mrt 2020 19:40

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Marin schreef:Haha hier precies andersom maar I don't care! ?


Hier dus ook! Het wordt nu veel sneller vies dan normaal, terwijl ik veel drukker ben met iedereen de aandacht te geven die ze nodig hebben.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 29 Mrt 2020 19:45

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Caulfield schreef:
Neno schreef:Hier hebben wij heel veel lol om het liedje van judeska over de 1,5 meter, vooral de kinderen krijgen er geen genoeg van, nadeel is wel dat het in je hoofd blijft zitten.


Ugh, verschrikkelijk. Ik vervloek de dag dat dit in ons leven kwam.


Hahaha ? kom je er ook niet meer vanaf?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 29 Mrt 2020 19:51

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Scandic schreef:Ook een positieve noot: je kunt ineens overal eten bestellen en ze komen het nog met liefde naar mijn boerendorp brengen ook :heart: Ik bestel nu zo’n twee keer per week eten om de lokale restaurants te steunen.

Ja dit voor ons ook! Wij gaan normaal weinig uit eten, dus wij zijn waarschijnlijk één van de weinige Nederlanders die meer geld uitgeven aan horeca :eyes:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2020 19:54

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Taeda schreef:
Scandic schreef:Ook een positieve noot: je kunt ineens overal eten bestellen en ze komen het nog met liefde naar mijn boerendorp brengen ook :heart: Ik bestel nu zo’n twee keer per week eten om de lokale restaurants te steunen.

Ja dit voor ons ook! Wij gaan normaal weinig uit eten, dus wij zijn waarschijnlijk één van de weinige Nederlanders die meer geld uitgeven aan horeca :eyes:

Sluiten wij bij aan Taeda. En de boodschappen zijn ook veel duurder nu we de hele dag thuis zitten. Zowel gezonde als helaas minder gezonde dingen. ?
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mrt 2020 20:18

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Neno schreef:
Caulfield schreef:
Ugh, verschrikkelijk. Ik vervloek de dag dat dit in ons leven kwam.


Hahaha ? kom je er ook niet meer vanaf?


Dat; en een 8jarige die ‘bitch’ zingt vind ik ook niet heel cool.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Mrt 2020 20:22

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Emma schreef:
Marin schreef:Haha hier precies andersom maar I don't care! ?


Jij krijgt vanzelf een keer nesteldrang als het goed is ?


Vorige keer ook niet gehad helaas maar we houden hoop.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Mrt 2020 20:23

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Dat liedje ken ik gelukkig niet, haha.

Wat ik positief vind staat deels los van de crisis, maar is het mooie weer! En dat in combinatie met het verplichte thuis zijn, zorgt ervoor dat er bijna elke dag een was buiten hangt te drogen. En dat ruikt zo lekker fris dan!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 29 Mrt 2020 20:23

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Caulfield schreef:
Neno schreef:
Hahaha ? kom je er ook niet meer vanaf?


Dat; en een 8jarige die ‘bitch’ zingt vind ik ook niet heel cool.


Dat is waar ja, mijn dochter vroeg tijdens het douchen wat bitch nou eigenlijk betekent
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 29 Mrt 2020 21:31

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Ik heb meer tijd om te koken en vind het nu ook leuk om nieuwe gerechten uit te proberen. Om dat nog beter te kunnen doen ben ik ook met een grondige opruiming en schoonmaak van mijn keuken begonnen.

Gisteren werd ik echt blij van de live stream van Don Diablo op Instagram. Het zou eerst 30 minuten duren maar uiteindelijk werd het 2.5 uur. Het was fijn 'gezelschap' nu ik alleen thuis zit. Niet dat ik mijn eenzaam voel maar gewoon fijn dat je wat 'live' en echt gepraat hoort.

Via Twitter kwam ik deze video tegen van 2 Italiaanse jongens die Viva La Vida spelen op hun violen. Zo mooi https://youtu.be/c_q-Cr4h5yY
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 30 Mrt 2020 00:36

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Het back to basic kunnen zijn met de kids. Lekker thuis, wat spelen, filmpje, koken, spelletje, knutselen. Normaal was t toch al snel 'waar gaan we heen, doelend op een (binnen) speeltuin, dagje weg, bioscoop uit eten (ook bijv mac) enz. Ik hoop ook dat ik/we straks deze dingen ook minder snel gaan doen, de kinderen leren dat er thuis ook veel mogelijk is
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 02 Apr 2020 16:21

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Vandaag kwamen ze van de kerk een palmpasenstok brengen met een tasje met alle versieringen er in, als de kids hem versierd hebben een foto naar de kerk. Vond het zo lief, normaal gaan ze elke twee weken naar de knutselclub van de kerk, maar dat gaat nu niet. Vond dit wel een heel lief gebaar!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 05 Apr 2020 08:19

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Tip om thuis zitten leuker te maken: online escaperoom. Check deverlorenherinnering.nl

Gisteren samen met man en vriendin gedaan. Echt heel leuk. Vriendin zit ook alleen thuis, dus zij op Skype en ieder voor zich inloggen in de escaperoom. En dan samen puzzelen. Heel leuk gedaan.
Er staat dat het 4 tot 10 uur plezier oplevert. We hebben er nu 2 uur opzitten. Hebben hopelijk nog even te gaan.
Het is gratis, maar je mag een vrijwillige donatie doen. Gaan wij zeker doen!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Apr 2020 09:07

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Cool! Wij hebben deze week een escape game via whatsapp gedaan. De Blackhawk escape. Duurt een uur en je moet via Skype overleggen en van alles opzoeken om puzzels op te lossen. Je voegt een persoon toe van de escape toko aan je whatsapp en hij geeft je als geheim agent aanwijzingen. Heel spannend!

Ik ga die van jou eens bekijken.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Apr 2020 09:18

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Leuk die escape room!

Ik doe elke week op zaterdagavond mee met de pubquiz van Let’s Quiz, via Facebook. Dat doe ik met vriendinnen, iedereen zit thuis achter z’n laptop en tegelijk op Houseparty voor overleg.

Ze hebben nu ook een app ontwikkeld, superleuk!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Apr 2020 16:43

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Ook leuk is boardgamearena.com. Dit is een online platform waar je bordspellen online kunt spelen. Zowel tegen je vrienden of tegen willekeurige tegenstanders. Het merendeel van de spellen zijn gratis. Voor een aantal spellen moet je Premium zijn. Je kunt zoo ook mooi en spel eerst testen mocht je de fysieke versie van het spel willen kopen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Apr 2020 17:05

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Fred, ik zag online echt iets voor jou. Een tafel waarop je bordspellen en puzzels kan doen en daarna kan je er een ander gedeelte van de tafel overheen doen zodat je gewoon kan eten/andere bezigheden ondernemen zonder dat je je spel hoeft op te bergen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Apr 2020 22:08

Re: Drie weken Corona Isolatie: een positieve noot

Klopt, ik heb al veel creatieve oplossingen om wel fysieke bordspellen te kunnen spelen met elkaar voorbij zien komen. Hele stelages boven een bordspel voor een camera. Als een ander gezin het spel ook heeft mijn je elkaars zetten op je bord thuis uitvoeren.

Ik vind dat teveel gedoe en boardgamearena werkt goed genoeg voor mij.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron