Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen thuis - tips en vermaak

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Mrt 2020 14:19

Re: Kinderen thuis - tips en vermaak

Oh dat boekje voor oma, Elliot. Te lief!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2020 14:46

Re: Kinderen thuis - tips en vermaak

Elliot schreef:Die luisterboekjesvan Disney hebben wij in de auto liggen. D. vindt Winnie the Pooh nu het leukste, maar de Leeuwenkoning en Bambi luistert hij ook wel. Er zit geen app of download bij helaas.

Tipje van mij trouwens, kent iemand die ouderwetse Luistersprookjes en Vertellingen, met zo’n rode kaft? Ik had ze vroeger, met een cassettebandje erbij. Deze:
Afbeelding

Alle cassettebandjes hiervan zijn gedigitaliseerd en samen met de boeken op YouTube gezet:
https://m.youtube.com/playlist?list=PLz ... s6FtI7wOh8

Ik heb de boeken nog, dus ik kan dit ook met D. luisteren als hij wat groter is. Maar voor ouders met iets oudere kindjes is het nu al leuk denk ik!



Die boeken hebben mijn ouders ook nog. Mijn nichtje is helemaal gek op heidi. Alleen in dat boek zit ook een verhaal wat in deze tijd echt niet meer zou kunnen. Wel leuk dat het nu op youtube staat
Afbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 31 Mrt 2020 16:28

Re: Kinderen thuis - tips en vermaak

Marsy31 schreef:
Olíve schreef:Zou daar dan niet ook gewoon een app of zo bij zitten?
Anders via bol.com een luisterboek bestellen en je vader het fysieke boek erbij op laten sturen? Deze week is het grote Boer Borisboek 1 cent als luisterboek. Ik (en gelukkig mijn kinderen ook) vind die heel leuk!


Na veel gepruts (moest hele nieuwe Apple ID aanmaken om Nederlandse apps te kunnen downloaden), is het me gelukt!! En zoon heeft vandaag al 2 keer Boer Boris geluisterd en is grote fan. Dank!!


Leuk!!??
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Apr 2020 03:59

Re: Kinderen thuis - tips en vermaak

Ik kaap toch nog even dit topicwat betreft luisterboeken. Mijn vader wil graag bij bol.com een boek bestellen voor mijn zoon. Zo 1 waar het voorgelezen wordt en er een 'ping' is bij het omslaan van de bladzijde. Echter is Disney nog een beetje lastig voor hem, dus ik zoek echt iets van Woezel en Pip, of zoiets. Alleen staat er bij Bol.com dan niet bij of het een boek is waar zo'n 'ping' in zit. Snappen jullie wat ik bedoel? Zoek dus iets wat bij zijn leeftijd past (3) en waar hij 'mee kan lezen' terwijl hij luistert'. Heeft iemand zo'n luisterboek (bijvoorbeeld deze: https://www.bol.com/nl/p/woezel-pip-op- ... oductImage)? Of heeft andere tip?
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers