Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportschool 24 uur open

<<

Anoniem290

Bericht 11 Mrt 2020 19:11

Sportschool 24 uur open

Bij ons gaan ze nu invoeren dat je 24 uur per dag binnen kunt op de sportschool. Op zich lijkt me dat heel handig, dan kan ik bv voor het werk om 5.30 uur even gaan, of in het weekend na sluitingstijd. Maar ik vraag me dus af, stel dat er nou iemand binnenkomt die je lastig valt? Diegene is dan wel lid, anders kan hij niet binnen, en er zijn ook camera’s, maar wanneer je wordt lastiggevallen doen die camera’s er op dat moment niks aan.

Wie gaat er wel eens buiten openingstijden?
<<

Anoniem279

Bericht 11 Mrt 2020 19:12

Re: Sportschool 24 uur open

Ik neem aan dat er gewoon 24 uur per dag iemand van de sportschool zelf aanwezig is?

Je laatste vraag begrijp ik niet zo goed. Buiten openingstijden is de sportschool gesloten dus ga ik ook niet sporten, haha.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Mrt 2020 19:55

Re: Sportschool 24 uur open

Geen ervaring mee.

Ik lees dit en denk wel: 5.30u?!? ben je dan al fit en wakker. Wat een tijd anders.

Mijn sportschool was van 7.00-23.00u open en dat vond ik lang genoeg. Daarbuiten slaap ik gewoon :).

Flo: Ik denk dat ze buiten gangbare openingstijden bedoelt
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 11 Mrt 2020 20:05

Re: Sportschool 24 uur open

Ik zit bij zo’n sportschool en er is niet 24 uur per dag iemand. Ik ga heel vaak als er geen begeleiding aanwezig is (zondagavond is favoriet bij mij). Bij ons adviseren ze om een koord met noodknop te dragen buiten uren met personeel. Ze kunnen dan meteen kijken en hulp sturen. Ik voel me er erg veilig en draag dat koord nooit.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem290

Bericht 12 Mrt 2020 11:33

Re: Sportschool 24 uur open

Flo schreef:Ik neem aan dat er gewoon 24 uur per dag iemand van de sportschool zelf aanwezig is?

Je laatste vraag begrijp ik niet zo goed. Buiten openingstijden is de sportschool gesloten dus ga ik ook niet sporten, haha.


Nee, tijdens de normale openingstijden is er iemand aanwezig en buiten die tijden kun je met een pasje naar binnen. Dus dan kun je ook na sluitingstijd gaan sporten.
<<

Anoniem290

Bericht 12 Mrt 2020 11:34

Re: Sportschool 24 uur open

June schreef:Ik zit bij zo’n sportschool en er is niet 24 uur per dag iemand. Ik ga heel vaak als er geen begeleiding aanwezig is (zondagavond is favoriet bij mij). Bij ons adviseren ze om een koord met noodknop te dragen buiten uren met personeel. Ze kunnen dan meteen kijken en hulp sturen. Ik voel me er erg veilig en draag dat koord nooit.


Oh dat is slim! Ik hoop dat ze bij ons ook zo’n oplossing hebben. Ik zou er ook gebruik van maken op zaterdag en zondag in de middag of avond. Nu zijn ze gesloten en op die tijden kan ik juist vaker.
<<

Anoniem290

Bericht 12 Mrt 2020 11:36

Re: Sportschool 24 uur open

Lot schreef:
Ik lees dit en denk wel: 5.30u?!? ben je dan al fit en wakker. Wat een tijd anders


Haha onze dochter is rond 6.30 wakker en mijn vriend moet meestal tussen 7 en 8 uur weg, op werkdagen moet ik zelf om 7.25 weg. Dus als ik voor die tijd wil gaan sporten, zou in de ochtend een oplossing zijn, omdat mijn vriend dan thuis is. Voorheen ging ik regelmatig hardlopen om 5 uur, maar dat gaat helaas nog niet.

‘s Avonds ben ik vaak alleen of te moe, dan lukt sporten ook niet. Dus voorlopig zou dit een prima oplossing zijn.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 12 Mrt 2020 13:52

Re: Sportschool 24 uur open

Wauw respect dat je om 5 uur ging hardlopen. Ik neem me wel eens voor om 's ochtends te sporten maar doe het nooit, zodra de wekker gaat vind ik blijven liggen belangrijker haha.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Mrt 2020 14:44

Re: Sportschool 24 uur open

Harrison schreef:Wauw respect dat je om 5 uur ging hardlopen. Ik neem me wel eens voor om 's ochtends te sporten maar doe het nooit, zodra de wekker gaat vind ik blijven liggen belangrijker haha.


??‍♀️
Al zo vaak voorgenomen maar echt nog nóóit gedaan haha

Ze hebben dat 24u open idd wel bij meer sportscholen, meestal is er idd een alarmknop, als je die indrukt komt er hulp en er zijn camera's.
30-04-2017
<<

Anoniem307

Bericht 12 Mrt 2020 19:55

Re: Sportschool 24 uur open

Wij hebben een jaar gesport bij een 24/7 sportschool. Naast dat het verrekte handig is, is het ook fijn om op sommige uren helemaal in je uppie te staan zweten. Het pand werd wel 24/7 d.m.v. camera's in de gaten gehouden. Als de buitendeur alleen al te lang openstond, al ging het maar om twee seconden, dan ging er een alarm af. Alles werd erg goed gemonitord. Ja, je sportte alleen op sommige tijden, maar echt alleen was je natuurlijk nooit.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers