Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingstomer voor overhemden

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Mrt 2020 13:44

Kledingstomer voor overhemden

Heeft iemand een kledingstomer die ook daadwerkelijk goed werkt op vooral overhemden? ? graag tips!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Mrt 2020 09:26

Re: Kledingstomer voor overhemden

Heb je mijn droger tip nou al wel eens geprobeerd of nog niet? Dat werkt echt zo goed!
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Mrt 2020 10:46

Re: Kledingstomer voor overhemden

Ja. Ik heb er een van Philips. Eigenlijk is dat mijn enige strijkijzer in huis.

Het werkt prima, zeker ook voor het opfrissen van kleding. Wel is het zo dat echt de specifieke boordjes niet net zo rechtop gaan staan als met een normale strijkijzer. Helaas vindt zelfs deze luie strijker het geen volwaardige vervanger. Maar voor ons gebruik meer dan prima.

Ik vind het fijn dat hij altijd paraat staat, en je snel hem pakt. Ik vind normaal strijken zo’n gedoe.
<<

Anoniem284

Bericht 10 Mrt 2020 10:30

Re: Kledingstomer voor overhemden

Marin schreef:Heb je mijn droger tip nou al wel eens geprobeerd of nog niet? Dat werkt echt zo goed!


Wat is jouw drogertip?

M’n vriend heeft laatst 2 overhemden gekocht die kreukvrij blijven. Ik heb al gezegd dat hij er daar nog maar 10 van moet kopen en de rest weg ?.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 10 Mrt 2020 10:43

Re: Kledingstomer voor overhemden

Werkt niet Marin, niet voldoende, altijd moeten de boorden sowieso nog gestoomd worden en nog veel kleine kreukels. Maar willen het apparaat meer voor tussendoor ook gebruiken, als die kort heeft aangehad hoeft ie niet in de was maar is het toch gekreukeld weer. Zou het daar wel voor werken denk je Caro? Opfrissen wel fijn ermee?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Mrt 2020 11:51

Re: Kledingstomer voor overhemden

Oh wat jammer dat het niet wekrt bij jou. Werkt bij mij perfect!
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Mrt 2020 12:18

Re: Kledingstomer voor overhemden

Hier ook alleen maar Olymp overhemden, stevig uitkloppen na het wassen en op een hanger laten drogen ??
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Mrt 2020 14:47

Re: Kledingstomer voor overhemden

Pippa schreef:Werkt niet Marin, niet voldoende, altijd moeten de boorden sowieso nog gestoomd worden en nog veel kleine kreukels. Maar willen het apparaat meer voor tussendoor ook gebruiken, als die kort heeft aangehad hoeft ie niet in de was maar is het toch gekreukeld weer. Zou het daar wel voor werken denk je Caro? Opfrissen wel fijn ermee?


Ja! Daarvoor werkt het echt prima! Boordjes knappen er ook echt wel van op, alleen krijg je dus niet van die kaarsrechte lijnen erin. Ik heb het ook gekocht met dat doel. Mijn eigen bloesjes hangen soms net te lang in de kast en zijn dan beetje muffig ofzo. Dan hoef je dat ding maar aan te zetten en ben je binnen een minuut klaar.

Overigens heb ik wel een stomer met een rekje aan de achterkant zodat je daar wat meer houvast aan hebt. Dat helpt wel.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Mrt 2020 17:56

Re: Kledingstomer voor overhemden

Bedoel je zoiets?
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Kl ... ewQAvD_BwE
Ik heb een strijkijzer die keihard stoomt, blouse even tegen de deur aanhangen en ijzer er over en klaar. Werkt als een trein maar boordjes zou ik nog wel na strijken. Ik hou sowieso van strakke lijntjes er in.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem324

Bericht 11 Mrt 2020 18:46

Re: Kledingstomer voor overhemden

Ben wel benieuwd naar jouw strijkijzer Spencer!
Ik heb echt een hekel aan strijken en heb ook nog zo'n oud ding dus het kost ook nog eens veel tijd
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Mrt 2020 21:10

Re: Kledingstomer voor overhemden

https://www.tefal.nl/Strijken/Stoomstri ... 1830007574

Ik geloof dat het deze is. Ik ben er echt enorm tevreden over.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem324

Bericht 11 Mrt 2020 21:13

Re: Kledingstomer voor overhemden

Thanks! Ik ga er naar kijken!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers