Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 08:17

Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

T kijkt graag de usual jongensseries zoals paw patrol, reddingsrijders, en robocar maar er is ook zoveel weirds te vinden dat hij dan leuk vindt. Snap er niks van! Zoals word party. Dat is echt een heel simpele, heel stomme wat mij betreft haha, serie waar je als ‘ouder kind’ de baby’s woorden moet leren. T schreeuwt die woorden echt lyrisch naar de tv en is dan echt supertrots dat hij het weet ?

Gelukkig kijkt ie ook dingen die wel leuk zijn! En Disney-films :)

Wat voor gekke dingen vinden jullie kinderen leuk?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Mrt 2020 08:23

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Charlie in stickerstad vind ik heel weird en ook wel irritant ? “ons verhaaltje wordt steeds spannender...” maar D. doet echt vol overgave mee.

Oh en groentesprookjes, dat is opzich wel prima maar aan het einde zeggen ze altijd “en onthoud kinderen, God vindt jou heel bijzonder. En hij houdt heel veel van jou.”

♥♥
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 08 Mrt 2020 08:24

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Oh ja dat word Party idd hahaha, hier ook.
Op Netflix kijkt ze verder wel leuke dingen. Soms kijkt ze ook youtube en daar zitten echt vreselijke dingen tussen. Zo’n vent met een heeeel irritante stem die speelgoed uitpakt. De zoete zusjes ? en van die filmpjes waar iets getekend en vervolgens ingekleurd wordt ??‍♀️

Toen ze wat kleiner was vond ze binbin cars fantastisch. Dat wordt ook super irritant op gegeven moment. Maar door dit soort filmpjes kende ze wel al heel snel alle kleuren in het Engels en Spaans haha.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 08 Mrt 2020 08:25

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Elliot schreef:Charlie in stickerstad vind ik heel weird en ook wel irritant ? “ons verhaaltje wordt steeds spannender...” maar D. doet echt vol overgave mee.

Oh en groentesprookjes, dat is opzich wel prima maar aan het einde zeggen ze altijd “en onthoud kinderen, God vindt jou heel bijzonder. En hij houdt heel veel van jou.”


Whahaha dat laatste!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 08:25

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Haha die ken ik beide gelukkig niet. Hoewel groentesprookjes wel grappig klinkt! Min dat laatste stukje dan...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 08:26

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ja YouTube moet idd echt onder begeleiding. Daar is zoveel raars. Dat kijkt ie bij ons ook eigenlijk niet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mrt 2020 08:28

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Op YouTube kijkt m’n jongste graag filmpjes van familytoyscollector, dat is een volwassen vent die speelgoed unboxt, vaak play-doh. Hij heeft een Rotterdams accent en begint altijd met een heel Rotterdams ‘hallo jonges en méisjes!’ en die kan m’n jongste perfect nadoen ?
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 08:29

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Dat klinkt dan weer heel tof Un!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2020 08:43

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ik mocht willen dat hij wat vaker naar Netflix keek. Dat zijn tenminste leuke normale dingen. Paw Patrol vindt ie wel heel leuk maar wil hij lang niet altijd kijken. Robocar Poli vindt ie ook leuk. En ik vind Treehouse Detectives zo schattig (en vorig jaar in Amerika zagen we een vogeltje in 't echt en daar had ik over geleerd uit dat programma haha, nerd mom) maar hij vindt dat niet leuk meer.

Hij kijkt zulke stomme dingen op YouTube. Van die auto's en andere voertuigen die van glijbanen in een bak met verf of ballen vallen en dan een kleur krijgen. 'Kleur kijken' noemt ie dat en ik vind't zo stom. Het enige grappige is dat 't altijd in andere talen is dus laatst hoorde ik 'm ineens in 't Frans Verrrrrt zeggen. ?

En veel andere YouTube filmpjes. Ik probeer er wel enigszins invloed op te hebben. Uitpak filmpjes van Lego, brandweer, graafmachines etc mogen prima maar soms zijn er dan ineens gekke scenes waarbij de Lego politie achter dieven aan gaat ofzo en dan vind ik 't minder geschikt.
En filmpjes waar ze met Play Doh kleien vindt ie ook mooi. Gezien ik liever niet heb dat ie elke dat kleit is dit wel een prima alternatief haha.

Zonet had ik even Disney+ opgezet en zegt ie direct neee ik wil niet Bambi kijken. Ik wil graafmachines kijken!
Zucht.

Urban Naked schreef:Op YouTube kijkt m’n jongste graag filmpjes van familytoyscollector, dat is een volwassen vent die speelgoed unboxt, vaak play-doh. Hij heeft een Rotterdams accent en begint altijd met een heel Rotterdams ‘hallo jonges en méisjes!’ en die kan m’n jongste perfect nadoen ?


Haha die kijkt O ook graag.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mrt 2020 08:47

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Marin schreef:Hij kijkt zulke stomme dingen op YouTube. Van die auto's en andere voertuigen die van glijbanen in een bak met verf of ballen vallen en dan een kleur krijgen. 'Kleur kijken' noemt ie dat en ik vind't zo stom.

Oh god dat kijkt G ook graag idd. Vreselijk.
Gelukkig wel in het Engels en dan zegt ze alles na en als we zoiets in het Nederlands zoeken houdt ze zich stil. ?
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 08 Mrt 2020 08:51

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Oohh, de Word Party-fase is hier gelukkig al een tijd achter de rug. Hier keek zoon een aantal jaren geleden de Backyardigans, een soort verknipte versie van de Teletubbies. Ik krijg nog kriebels als ik de liedjes uit de serie hoor.

Nu 'gelukkig' alleen Paw Patrol, Reddingsrijders en Tip de Muis.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 08:52

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Marin, mijn kinderen willen ook bijna nooit uit zichzelf iets anders kijken. T heeft dit soort dingen dan ooit eens bij een vriendje of op school gezien.

Helpt het als je iets een x samen kijkt? M wil het liefst áltijd pluk van de Petteflat kijken (fantastische film wel, op Netflix) maar T is er ook nog en die is daar helemaal klaar mee. Dus dan kijk ik vaak even met M mee, soms met iets te eten extra haha. Paar x, en dan vindt hij dat daarna soms ook leuk. Herhaling en herkenning is zo belangrijk voor die monsters he..
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2020 08:56

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Oh en BabyBus, zo'n Chinees programma met twee pandaberen Kiki en Miumiu waarbij werkelijk alles gezongen wordt maar de tekst nooit bij de melodie klopt. Zingende en dansende hamburgers en donuts. ??

Zora, ja soms helpt dat even. Zo hebben we idd dit weekend een half uurtje Bambi gekeken, hij lekker tegen me aan op de bank. Het was hemels.

En zodra hij zegt dat hij 'echte puppies' (Paw Patrol) wil kijken mag dat van mij ook direct aan want dat vind ik nog wel leuk om mee te kijken. Leuker dan YouTube.

Haha nu is het net alsof ie de hele dag tv kijkt. Dat is niet zo hoor. ?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Mrt 2020 08:56

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Hier ook vooral YouTube kids fan en dan van die kansloze filmpjes waarin andere kinderen speelgoed uitpakken en ermee spelen. Of Nursery rhymes met de figuren van Paw Patrol, PJ mask en Frozen. Hij kijkt ook wel andere filmpjes maar vooral in het Engels, waardoor hij nu Engels en Nederlands praat.

Ergens heel slecht, omdat ie nog steeds niet 100% goed praat, maar hij kan nu wel tot 20 tellen in twee talen. En hij vraagt vaak 'Mamma, may I have candy?' 'Are you okay mom?' 'Oh I want to color!' Soms wisselt ie Engels en Nederlands af. Zal wel minder worden als ie naar school gaat.

Verder kijkt ie graag Paw Patrol, PJ mask, Frozen en dat filmpje van Olaf op Disney+ en filmpjes van Mickey Mouse en de Lion King.

Oh wat k trouwens wel echt vervloek; Baby Shark, 5 little monkeys jumping on the bed en die stomme liedjes waarin iedereen liegt over iets niet te eten en ha-ha-ha zingt.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 08 Mrt 2020 08:58

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Urban Naked schreef:Op YouTube kijkt m’n jongste graag filmpjes van familytoyscollector, dat is een volwassen vent die speelgoed unboxt, vaak play-doh. Hij heeft een Rotterdams accent en begint altijd met een heel Rotterdams ‘hallo jonges en méisjes!’ en die kan m’n jongste perfect nadoen ?


Oh das precies dezelfde die ik bedoel.
Ik vind die vent echt zoooo mateloos irritant
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 08 Mrt 2020 09:00

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Savi schreef:
Marin schreef:Hij kijkt zulke stomme dingen op YouTube. Van die auto's en andere voertuigen die van glijbanen in een bak met verf of ballen vallen en dan een kleur krijgen. 'Kleur kijken' noemt ie dat en ik vind't zo stom.

Oh god dat kijkt G ook graag idd. Vreselijk.
Gelukkig wel in het Engels en dan zegt ze alles na en als we zoiets in het Nederlands zoeken houdt ze zich stil. ?


Deze fase gaat dus vanzelf voorbij, dat is het goede nieuws
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 08 Mrt 2020 09:06

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

SophieZMY schreef:
Urban Naked schreef:Op YouTube kijkt m’n jongste graag filmpjes van familytoyscollector, dat is een volwassen vent die speelgoed unboxt, vaak play-doh. Hij heeft een Rotterdams accent en begint altijd met een heel Rotterdams ‘hallo jonges en méisjes!’ en die kan m’n jongste perfect nadoen ?


Oh das precies dezelfde die ik bedoel.
Ik vind die vent echt zoooo mateloos irritant


Hij heeft idd een irritante stem. Misschien omdat hij langzaam en vriendelijk probeert te praten oid. Maar verder zijn het wel hele leuke filmpjes.

Hier wilt onze zoon ook vaak zo'n playmobil familie kijken. En een meisje speelt dan allemaal scenario's. Dat vind ik echt irritant. Die stemmetjes ook.
Meestal zeggen wij gewoon dat het nu niet op is als ze iets willen kijken dat wij irritant vinden.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2020 09:12

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Haha goed om te weten Sophie!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mrt 2020 09:13

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

SophieZMY schreef:
Savi schreef:Oh god dat kijkt G ook graag idd. Vreselijk.
Gelukkig wel in het Engels en dan zegt ze alles na en als we zoiets in het Nederlands zoeken houdt ze zich stil. ?


Deze fase gaat dus vanzelf voorbij, dat is het goede nieuws

M'n vriend en schoonouders vinden het wel leuk, dus wie weet draagt ze ook net dat gen dat we dit nog 15 jaar kijken. ?
Gelukkig vindt ze Bing ook erg leuk. Ik ook!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Mrt 2020 09:15

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Wat fijn om te lezen dat jullie kinderen ook van die meuk kijken op YouTube ?

De jongste kijkt het liefst naar van die Russische kinderen die veel te veel speelgoed hebben en daar met hun vader mee spelen ??‍♀️

De oudste kijkt het liefst naar de vlogs van zoete zusjes of bibi. Vlogs van bijvoorbeeld de familie bellinga en broer en zus tv heb ik in de ban gegooid. Vooral die eerste is vreselijk. Die mensen praten echt zo dom, niet normaal. En dat gingen de dames in het begin na doen dus die is nu verboden ?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2020 09:17

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Savi schreef:Gelukkig vindt ze Bing ook erg leuk. Ik ook!


Haha ik vind Bing juist vreselijk. Die zeurderige stem.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem326

Bericht 08 Mrt 2020 09:50

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Urban Naked schreef:Op YouTube kijkt m’n jongste graag filmpjes van familytoyscollector, dat is een volwassen vent die speelgoed unboxt, vaak play-doh. Hij heeft een Rotterdams accent en begint altijd met een heel Rotterdams ‘hallo jonges en méisjes!’ en die kan m’n jongste perfect nadoen ?


O, die vind ik zo verschrikkelijk. Dat klik ik meteen weg. Ik krijg daar kippenvel van.

Op Netflix kijken ze Booba ofwel het gekke mannetje en dat vinden ze hilarisch. Volgens mij is het een Russische serie. Ik vind het erg stom. Barbie wil mijn dochter ook kijken, maar dat mag ze niet van mij. En my little pony vind ik ook verschrikkelijk, maar dat accepteer ik nog wel.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 08 Mrt 2020 10:43

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Wordparty is echt verschrikkelijk ja, helemaal omdat dat loedje constant door je hoofd blijft gaan. Mijn zoons kijken graag Paw Patrol, Super Wings, Robocar Poli. De jongste kijkt het allerliefst filmpjes van mensen die speelgoed uitpakken en demonstreren, maar dat mag van ons niet. Sinds de oudste ontdekt heeft dat Eigen huis en tuin op Videoland staat wil hij dat altijd kijken?.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 10:46

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ik heb ook de hele dag dat liedje van dat freaking word party in m’n hoofd dus. Leuk op je werk!

Wat ubercute patsy!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 08 Mrt 2020 10:49

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Zora schreef:Ik heb ook de hele dag dat liedje van dat freaking word party in m’n hoofd dus. Leuk op je werk!

Wat ubercute patsy!!


Of 's nachts in bed?.

Grappig hè, een beetje nerdy ook wel ?.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers