Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 23:19

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Teun schreef:De oudste heeft jaren Peppa big gekeken, en nu vinden de jongste twee dat het leukst ?. Ik kan alle afleveringen zo’n beetje meepraten. En toch zit er iets pedagogisch in want regelmatig merk ik dat ze dingen weet die ze daarvan heeft geleerd.



Je hebt vast ook weleens het liedje over recyclen in je hoofd? ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2020 23:25

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ik vind Peppa Pig echt leuk! Daar kan ik nou wel weer bij mee kijken. Zoontje vind 't met vlagen leuk.
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Mrt 2020 23:29

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Zoon begon met Peppa, toen Thomas de trein, en nu kijkt hij beide nog wel, maar het liefst treinen bussen en trams op YouTube, gewoon filmpjes ervan. Er zijn volwassenen die dat dus filmen en plaatsen haha. O en ambulances, politie & brandweer. Beide zou die uren kunnen kijken als het aan hem ligt.

Verschrikkelijk soms hahaha, dat geluid.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 14:11

Bericht 09 Mrt 2020 00:24

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Teen titans go...

Echt raar af en toe
<3 <3

Afbeelding
<<

Anoniem277

Bericht 09 Mrt 2020 06:34

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Peppa pig heeft misschien een beetje pedagogisch erbij maar ze heeft anders totaal geen respect voor haar vader.
'Papa heeft een dikke buik.'
Ik leer mijn kinderen zoiets niet te zeggen, dat het niet netjes is maar peppa doet dat ook.
En op het eind vallen ze allemaal achterover om te lachen. Ook haar vriendjes en vriendinnetjes.

Toen wij laatst langs een wei schapen reden zei mijn dochter dat schaapje moest lachen. Wist niet wat ze bedoelde dus keek ik eens goed en lag een schaap op z'n rug. Voor wie het niet weet, dat mag dus niet, gaan ze dood. Konden we nog even een schaap redden.

Nee ik ben tegen peppa pig.
Laatst was mijn zoon ook een film aan het kijken van een koe en een stier. De stier had een uier, wie maakt zoiets? Zorg dan dat het iig klopt. Oké dat ze op 2 poten lopen kan ik vanwege het verhaal nog wel accepteren maar een stier met uier, nee dat gaat echt uit.
<<

Anoniem277

Bericht 09 Mrt 2020 06:35

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ow zack en quack vind ik ook verschrikkelijk. Maar de kinderen vinden dat leuk dus kijken we dat maar.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Mrt 2020 07:57

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Marin schreef:Ik vind Peppa Pig echt leuk! Daar kan ik nou wel weer bij mee kijken. Zoontje vind 't met vlagen leuk.


Ooh dat vind ik echt zo'n kreng! Zo zelfingenomen en vervelend. Vooral met die oude stem. Met de nieuwe stem is ze wat vriendelijker.

Sien van Sellingen is super leuk idd! Ik heb laatst ook Madelief geprobeerd met de oudste,maar dat vond ze niks?
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 09 Mrt 2020 10:49

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Hahaha mijn ex-man is ook tegen Peppa Pig omdat ze geen respect heeft voor haar vader ?. Sorry ik vind het hilarisch en Peppa pig juist leuk vanwege de pedagogische en relativerende factoren.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Mrt 2020 11:19

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Oh ja Susan, Sien van Sellingen vind ik ook hartstikke leuk!
Verder vind ik Mowtown Magic ook super tof met al die leuke soulliedjes erin.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 09 Mrt 2020 11:51

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Hier wordt op het moment alleen maar Zoete Zusjes gekeken door S. Ik probeer steeds weer Pieter Konijn of zo, maar nee dat wil ze echt niet zien.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Mrt 2020 17:18

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Oh ja kijkt één van jullie kindjes ook wel eens Blippi? Een Amerikaanse volwassen vent in blauw overhemd met oranje bretels, strikje en bril en pet? Die van alles bezoekt en bekijkt (kinder musea, fabrieken, graafmachines etc).
Bijna elk kind in de FB groep waar ik in zit is daar idolaat van. Ollie vindt 't ook leuk, met name de excavator song. Ik vind 't een beetje een vreemde vogel, hoewel ie niet onprettig is om naar te kijken haha, maar met name jammer dat het in het Engels is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Mrt 2020 17:21

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Meneer de Uil schreef:Hier wordt op het moment alleen maar Zoete Zusjes gekeken door S. Ik probeer steeds weer Pieter Konijn of zo, maar nee dat wil ze echt niet zien.

Daarvan kijken wij alleen het boerderij filmpje want G. wil alleen maar koeien kijken, maar ik vind die vader (die filmt en commentaar geeft) zo irritant. :palm:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Mrt 2020 17:22

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Charles schreef:Hahaha mijn ex-man is ook tegen Peppa Pig omdat ze geen respect heeft voor haar vader ?. Sorry ik vind het hilarisch en Peppa pig juist leuk vanwege de pedagogische en relativerende factoren.


In Engeland zijn heel veel mensen ook echt anti Peppa Pig om die reden. Mijn dochter keek een tijd naar Horrid Henry (en we hebben daar ook boekjes van gelezen), daar is dat volgens mij nog sterker bij, al had ik zelf vooral problemen met de ouders van Horrid Henry, die altijd zijn broertje Perfect Peter ophemelen en voortrekken en het er eigenlijk wel naar maken dat Horrid Henry zo horrid is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 09 Mrt 2020 18:16

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Het is mij echt nog nooit opgevallen dat Peppa geen respect voor haar vader zou hebben. Dat voorbeeld dat Peppa zegt dat haar vader een dikke buik heeft vind ik ook niet mis mee trouwens dus ligt waarschijnlijk aan mij opvattingen ?.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Mrt 2020 18:18

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Hij heeft ook een dikke buik!
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Mrt 2020 18:22

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Zora schreef:
Teun schreef:De oudste heeft jaren Peppa big gekeken, en nu vinden de jongste twee dat het leukst ?. Ik kan alle afleveringen zo’n beetje meepraten. En toch zit er iets pedagogisch in want regelmatig merk ik dat ze dingen weet die ze daarvan heeft geleerd.



Je hebt vast ook weleens het liedje over recyclen in je hoofd? ?


Jep ?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 09 Mrt 2020 18:31

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Marin schreef:Oh ja kijkt één van jullie kindjes ook wel eens Blippi? Een Amerikaanse volwassen vent in blauw overhemd met oranje bretels, strikje en bril en pet? Die van alles bezoekt en bekijkt (kinder musea, fabrieken, graafmachines etc).
Bijna elk kind in de FB groep waar ik in zit is daar idolaat van. Ollie vindt 't ook leuk, met name de excavator song. Ik vind 't een beetje een vreemde vogel, hoewel ie niet onprettig is om naar te kijken haha, maar met name jammer dat het in het Engels is.


Ojaaa! Dat vond mijn jongste ook leuk.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 09 Mrt 2020 18:32

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Teun schreef:
Zora schreef:
Je hebt vast ook weleens het liedje over recyclen in je hoofd? ?


Jep ?


Of die van de regenboog?
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Mrt 2020 18:35

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Marin schreef:Oh ja kijkt één van jullie kindjes ook wel eens Blippi? Een Amerikaanse volwassen vent in blauw overhemd met oranje bretels, strikje en bril en pet? Die van alles bezoekt en bekijkt (kinder musea, fabrieken, graafmachines etc).
Bijna elk kind in de FB groep waar ik in zit is daar idolaat van. Ollie vindt 't ook leuk, met name de excavator song. Ik vind 't een beetje een vreemde vogel, hoewel ie niet onprettig is om naar te kijken haha, maar met name jammer dat het in het Engels is.


Ik vroeg net aan Y of ze daar vroeger naar keek, maar ze zei: 'Nee, en hij ziet eruit als een idioot, want ik kan gewoon aan hem zien dat hij een volwassene is.' Maar misschien was het er ook nog niet toen zij peuter was.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Mrt 2020 19:40

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Kennen jullie ook beatbugs? Over allemaal insecten die liedjes van de Beatles gaan zingen ? het is best leuk opzich, maar wie zou nou bedacht hebben dat het leuk is om een kinderserie te maken omtrent liedjes van de Beatles?

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Mrt 2020 20:19

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ja dat heb ik ook wel eens opgezet maar met name omdat ik de liedjes dan zo leuk vond. Maar de serie zelf pakte mij en O allebei niet echt.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Mrt 2020 20:38

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Nee het is het net niet ofzo. Vind de liedjes zelf ook erg leuk dus D. mag het wel kijken, maar hij vindt er niet veel aan.

♥♥
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 09 Mrt 2020 20:52

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Marin schreef:Oh ja kijkt één van jullie kindjes ook wel eens Blippi? Een Amerikaanse volwassen vent in blauw overhemd met oranje bretels, strikje en bril en pet? Die van alles bezoekt en bekijkt (kinder musea, fabrieken, graafmachines etc).
Bijna elk kind in de FB groep waar ik in zit is daar idolaat van. Ollie vindt 't ook leuk, met name de excavator song. Ik vind 't een beetje een vreemde vogel, hoewel ie niet onprettig is om naar te kijken haha, maar met name jammer dat het in het Engels is.


Ja hier. Ze zijn er dol op. En ik vind hem ook erg leuk om te kijken. Al vanaf onze zoon 2 was kijken we het.

Hier kijken ze ook storybots op netflix. Maar op YouTube ook de Engelse versie vooral de dino en dierenliedjes
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Mrt 2020 21:55

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

D zingt opeens steeds iets wat klinkt als
Do you like (onverstaanbaar woord) YES I DO.

Geen idee wat het is maar het klinkt wel gezellig.

R kijkt vooral heel veel Fox sport op tv.
R. 2013
D. 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Mrt 2020 08:43

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ik denk dat dat van een filmpje is waarin ze eten bij langs gaan Spencer.
Do you like broccoli? Yes I do.
Do you like icecream? Yes I do.
Do you like broccoli-icecream? No, I don't.

Zoiets haha.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers