Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 08 Mrt 2020 10:55

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

T kijkt het allerliefst naar Paw patrol.
Maar die unboxing video's blijven geliefd. Ik snap daar dus echt niets van.
Hij kijkt naar Duplo wat hij zelf ook heeft. Dat benoemd hij dan ook. Maar niet dat hij het daarna gaat naspelen ofzo.
Als hij een filmpje kijkt dan pak ik dus het liefste gewoon Netflix.
2016
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 08 Mrt 2020 12:13

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn dochter kijkt van alles. Op Netflix zijn Charlie’s stickerstad, justin time, Ruby regenboog en Chip en Pieper favoriet. Alleen die laatste vind ik superirritant, de rest wel oke. Wordparty heeft ze ook wel gekeken, vond ik juist wel leuk. Als een van ons boos is zingt ze’ maak geen ruzie’.

Op YouTube kijkt ze de vaak van die filmpjes over van die rijke kids die echt al het speelgoed wat er bestaat hebben en in die filmpjes daar mee spelen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Mrt 2020 14:30

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Hier ook Word Party, ik vind het prima.
Op Youtube kijken ze met name Juf Roos en dino liedjes. Mijn oudste vindt van die felle kleuren filmpjes met auto's of ballen ook heel leuk, maar dat skip ik al snel. Ook van die speelgoedvideo's zou hij graag kijken. Dat kwam een keer ergens achteraan en hij heeft drie weken om dat speelgoed gezeurd, dus dat wil ik niet meer.

Overigens snap ik best wat daar leuk aan is, zelf vind ik shoplogs van fashion of woonitems ook leuk om te kijken.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 08 Mrt 2020 14:42

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Chip en Pieper x1000. Het helpt ook wel dat Pieper (een knuffeltje wat tot leven komt) op haar knuffel lijkt. Soms horen we haar ook mompelen "sorry Pieper, ik was je vergeten". We vinden het wel redelijk ok, hoewel er wat woorden in zitten waar we een beetje jeuk van krijgen. Gravertastisch, Mopsiemobiel en Blije hoi. Maarja, als dat het ergste is...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2020 15:10

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn dochter vindt op YouTube de vlogs van Moriah Elizabeth het leukste en die vind ik ook leuk, dus die kijken we samen. Ze kijkt ook nog wel wat andere vlogs. Nederlandse vloggers vindt ze niet leuk. Naast YouTube kijkt ze vooral films op Disney+. Weinig Netflix en Videoland.

Mijn zoon kijkt op YouTube vooral Kinderen voor Kinderen, Studio 100 en bakfilmpjes en dan het liefst het deel waarin beslag wordt geklopt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 08 Mrt 2020 16:35

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn dochter kijkt het liefst naar buurman en buurman op netflix. Ze heeft alle seizoenen al tig keer gezien maar toch iedere keer: Wat gaan de buurmannen nu weer doen?!

Ze kijkt ook graag naar julius junior. En naar brandweerman Sam.

Op youtube kijkt ze het liefst naar die unboxing filmpjes. Liefst van die irritante man. ?
Of van die Chinese filmpjes met altijd hetzelfde deuntje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 08 Mrt 2020 17:10

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn oudste kijkt op YouTube kids inderdaad graag de Bellinga’s ( dat liedje van ze “ doe je mee, boemboembee” die heb ik echt verboden), de Bakkertjes en veel muziek van Matheu en Max en Anne maar ook Kinderen voor kinderen.

De jongste kijkt inderdaad ook die domme auto’s die van een glijbaan een kleurenbad in gaan, Paw patrol en unboxing van vooral Cars auto’s.

Op Netflix kijkt de jongste het liefst Kikker, dat vind ik wel leuk. Soms Peppa en soms Charlie’s kleurenwereld ( of zo iets). De oudste heeft ook tijden elke keer de filmpjes van Buurman en buurman opnieuw gekeken en de film van Pluk kan ik dromen, maar die fase is voorbij. Hij vind Dik trom de film leuk en alles van Mees Kees en meester Kikker bijvoorbeeld.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 08 Mrt 2020 17:52

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn zoon kijkt echt alleen maar Barbie...want daar zit veel met elektriciteit en techniek en gadgets in....aldus zoon himself.

Dochter kijkt het liefst filmpjes waarbij handen chocolade eieren uitpakken en op treintjes leggen enzo.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Mrt 2020 17:55

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

De oudste is op het moment helemaal van de familie Bellinga. Ik vind het redelijk leuk om mee te kijken maar sommige dingen zijn echt vreselijk onpedagogisch! Zoals de hele dag zelf kiezen wat je eet, de hele dag alleen maar roze dingen eten of die eindeloze cadeaus die ze altijd krijgen. Het komt gewoon niet over met ons leven, en in het begin vergde dat nogal wat uitleg ?. Ik vind haar creativiteit en eindeloze speel enthousiasme wel leuk. Daar kan ik nog wat van leren.

Jongste vindt dat vreselijke zeik konijntje Bing leuk met zijn 'mild en unconditional opvoedende' knuffel.
Mr Bean vindt ze ook leuk ☺️
<<

Anoniem313

Bericht 08 Mrt 2020 19:03

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn jongste kijkt op YT van die Paw Patrol clips met liedjes eronder gemixt, kennen jullie dat? Van die gare rocksongs of stomme versnelde remixes van Justin Bieber. Heel ergerlijk.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Mrt 2020 19:44

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Nee die ken ik nog niet. Hopelijk blijft dat zo!?

Die rijke Russische kinderen met veel speelgoed ken ik wel ja. Echt niet leuk.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2020 20:42

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Charles schreef:Mijn zoon kijkt echt alleen maar Barbie...want daar zit veel met elektriciteit en techniek en gadgets in....aldus zoon himself.

Dochter kijkt het liefst filmpjes waarbij handen chocolade eieren uitpakken en op treintjes leggen enzo.


In Barbie? Dus over Barbie de Barbiepop? Of is er nog een serie die zo heet?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mrt 2020 21:20

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Susan schreef:
Charles schreef:Mijn zoon kijkt echt alleen maar Barbie...want daar zit veel met elektriciteit en techniek en gadgets in....aldus zoon himself.

Dochter kijkt het liefst filmpjes waarbij handen chocolade eieren uitpakken en op treintjes leggen enzo.


In Barbie? Dus over Barbie de Barbiepop? Of is er nog een serie die zo heet?


In Barbie hebben ze altijd van die leuke uitvindingen. Lopen er ineens 27 robot Barbies rond, maken ze een glijbaan door het hele huis of vinden ze een robot uit die kleding kan maken of verwisselen.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mrt 2020 21:22

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn kinderen kijken graag Mascha en de beer (ik kan dat lachje van Mascha niet uitstaan!) en Chip&Pieper en Paprika. Vind ik echt zulke onbenullige verhaaltjes.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2020 21:26

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Exogenesis schreef:
Susan schreef:
In Barbie? Dus over Barbie de Barbiepop? Of is er nog een serie die zo heet?


In Barbie hebben ze altijd van die leuke uitvindingen. Lopen er ineens 27 robot Barbies rond, maken ze een glijbaan door het hele huis of vinden ze een robot uit die kleding kan maken of verwisselen.


O oké. Ik ken alleen die romantische films, bijvoorbeeld dat ze met Kerst naar New York willen en door noodweer stranden in het pension van de familie Tannenbaum, die dan een droomkerst organiseren dus eind goed al goed.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mrt 2020 21:56

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Susan schreef:
Exogenesis schreef:
In Barbie hebben ze altijd van die leuke uitvindingen. Lopen er ineens 27 robot Barbies rond, maken ze een glijbaan door het hele huis of vinden ze een robot uit die kleding kan maken of verwisselen.


O oké. Ik ken alleen die romantische films, bijvoorbeeld dat ze met Kerst naar New York willen en door noodweer stranden in het pension van de familie Tannenbaum, die dan een droomkerst organiseren dus eind goed al goed.


Oh ja, nee dit is echt een serie met elke keer weer een ander beroep belicht of één of ander technisch probleem dat Ken dan moet oplossen (en dat mislukt dan constant). Er staat een seizoen of 3 op Netflix.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 08 Mrt 2020 22:03

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Olíve schreef:Jongste vindt dat vreselijke zeik konijntje Bing leuk met zijn 'mild en unconditional opvoedende' knuffel.
Mr Bean vindt ze ook leuk ☺️


:smile: Herkenbaar. Mijn dochter kijkt af en toe ook Bing, vreselijk idd! Met van die dingen als ´broodtrommels, het is een bing/ding´. Krijg er agressieve neigingen van, dochter vindt het helaas leuk.
<<

Anoniem277

Bericht 08 Mrt 2020 22:17

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ik moest net als elliot aan dat groenten filmpje/serie denken. Mogen ze van mij niet kijken, juist door God erin. Ik geloof niet in God dus dat wil ik niet mijn kinderen aanbieden (god houdt van jou).
Verder niet zoveel. Peppa pig fase is gelukkig voorbij :smile:
Nu de hele dag paw patrol
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mrt 2020 22:30

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Luisa schreef:
Olíve schreef:Jongste vindt dat vreselijke zeik konijntje Bing leuk met zijn 'mild en unconditional opvoedende' knuffel.
Mr Bean vindt ze ook leuk ☺️


:smile: Herkenbaar. Mijn dochter kijkt af en toe ook Bing, vreselijk idd! Met van die dingen als ´broodtrommels, het is een bing/ding´. Krijg er agressieve neigingen van, dochter vindt het helaas leuk.

Hahahah. Ik vond het eerst ook vreselijk, maar het is zo'n schattig ding als die wat verdrietig is, die Bing.
Het is iig een hele verbetering ten opzichte van Bumba wat eerst non stop op stond. ?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2020 22:40

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Exogenesis schreef:
Oh ja, nee dit is echt een serie met elke keer weer een ander beroep belicht of één of ander technisch probleem dat Ken dan moet oplossen (en dat mislukt dan constant). Er staat een seizoen of 3 op Netflix.


Klinkt als een soort Buurman en Buurman met Barbies.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2020 22:42

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Wat ik een heel leuke kinderserie vind op Netflix is Sien van Sellingen, maar volgens mij keek ze dat al op school.

Gisteren kwam ik er ook achter dat alle oude series van Bassie en Adriaan op Videoland staan, maar daar ga ik Y echt niet warm voor krijgen, die vindt dat echt belachelijk. E houdt wel van Bassie en Adriaan, maar dan meer de serie 'Bassie en Adriaan - Liedjes uit Grootmoeders tijd' (staat ook op Videoland maar daar heeft hij ook een zeer grijsgedraaide DVD van).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 08 Mrt 2020 22:51

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Op Netflix kijken ze vaak lego friends.
Op YouTube kijkt de jongste vaak de bellinga's, ik vind die echt vreselijk irritant. En de zoete zusjes en Bibi.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Mrt 2020 22:59

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

De oudste heeft jaren Peppa big gekeken, en nu vinden de jongste twee dat het leukst ?. Ik kan alle afleveringen zo’n beetje meepraten. En toch zit er iets pedagogisch in want regelmatig merk ik dat ze dingen weet die ze daarvan heeft geleerd.

De oudste kijkt ook graag De kleine prinses met een megairritant liedje, of Spirit.

YouTube kijken ze eigenlijk nooit, behalve een tijdje Juf Roos. Het verbaast me best wel dat zoveel kinderen daar regelmatig filmpjes kijken eigenlijk. Misschien zitten wij in een ei :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 08 Mrt 2020 23:07

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Exogenesis schreef:
Susan schreef:
In Barbie? Dus over Barbie de Barbiepop? Of is er nog een serie die zo heet?


In Barbie hebben ze altijd van die leuke uitvindingen. Lopen er ineens 27 robot Barbies rond, maken ze een glijbaan door het hele huis of vinden ze een robot uit die kleding kan maken of verwisselen.



Ja precies deze Barbie ?. Met die uitvindingen. Hij kent ze allemaal uit z’n hoofd.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Mrt 2020 23:15

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Susan schreef:Wat ik een heel leuke kinderserie vind op Netflix is Sien van Sellingen, maar volgens mij keek ze dat al op school.

Gisteren kwam ik er ook achter dat alle oude series van Bassie en Adriaan op Videoland staan, maar daar ga ik Y echt niet warm voor krijgen, die vindt dat echt belachelijk. E houdt wel van Bassie en Adriaan, maar dan meer de serie 'Bassie en Adriaan - Liedjes uit Grootmoeders tijd' (staat ook op Videoland maar daar heeft hij ook een zeer grijsgedraaide DVD van).


Ghehe, mijn vriend heeft ook echt geprobeerd onze jongens warm te kregen voor Bassie & Adriaan, maar ze vinden het vooral heel raar en niet op een leuke manier.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers