Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Feb 2021 15:46

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Sam schreef:Pep en Soof kijken ook met dat poppenhuis. P had laatst op school vertelt dat dat leuk is, en nu kijkt de hele noodopvang het.. Hahaha. 'Want mama, ook jongens kunnen van roze houden'.


Ahh wat goed!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Feb 2021 15:51

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn zoon vindt Gabby’s poppenhuis ook fantastisch. Hij ging me laatst vertellen hoe ik een gezichtsmasker kon maken van avocado en honing, en hij zingt de hele dat dat stomme liedje over de hamsterpoesjes 😂

♥♥
<<

Anoniem298

Bericht 01 Feb 2021 16:44

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

De meiden kijken de laatste tijd samen Mia and Me. Er is niet zoveel dat ze samen kunnen/willen kijken dus ik vind het wel leuk dat ze dit samen kunnen doen.

De jongste kijkt verder Pieter Konijn en Wissper. Geen weirde series maar wel irritant 😅

YouTube mag F niet naar kijken.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 01 Feb 2021 18:04

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Savi schreef:
JaneDoe schreef:Weliswaar geen Netflix, maar wel rare youtube filmpjes. Favoriet bij S. zijn filmpjes van ‘D Billions’, een soort Aziatische muziekgroep met felle kleurtjes (echt tenenkrommend vind ik het) en een andere favoriet zijn ‘Unboxing’ filmpjes. Dat zijn dus filmpjes waar ze speelgoed open maken, in elkaar gaan zetten en ermee gaan spelen..... 🙄

Unboxing filmpjes zijn gewoon ideaal. Influencers doen het ook met spullen. Dat is toch niet raar meer tegenwoordig?


Oh.... nou ik ben niet thuis in de wereld van influencers haha, dus unboxing filmpjes was voor mij een totaal nieuw iets.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Feb 2021 18:31

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Elliot schreef:Mijn zoon vindt Gabby’s poppenhuis ook fantastisch. Hij ging me laatst vertellen hoe ik een gezichtsmasker kon maken van avocado en honing, en hij zingt de hele dat dat stomme liedje over de hamsterpoesjes 😂


Haha ja wij hebben die deuntjes ook in m’n hoofd en van T moet ik glitter kopen want hij wil ook zo’n glittersneeuwbol maken 🤪
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 08 Feb 2021 08:45

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Oh ik wou die serie hier dus noemen, maar hij is al bekend 😅 de oudste is ook groot fan en we hebben ook al die schudbol, een hamsterpoesje en een haarband met poezenoren geknutseld 🙈
december 2016
juli 2019
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Feb 2021 09:49

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ja! Dat staat hier ook wel eens aan! Als dochter mag kiezen, maar zoontje zit ook heerlijk mee te kijken.

Toen wij nog niet zo bekend waren in de wereld van kids YouTube en Netflix enzo, keek zoontje naar tractor filmpjes voor volwassen mensen. Dan zie je het nieuwste model ploegen enzo. Toen is YouTube een keer vanzelf over gegaan om blooper filmpjes en daarna op best heftige ongelukken met werkmachines.
Vanaf dat moment hadden wij ook echt door dat YouTube niet voor kinderen zonder toezicht is. Zoontje zelf had er niks van mee gekregen, maar ik schrok er toen echt van.
Laatst gewijzigd door Soleil op 08 Feb 2021 09:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 08 Feb 2021 09:50

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn dochter vond ook altijd alle meuk op YouTube. Ik heb toen afgesproken met haar dat ze alleen Nederlands en Engelse filmpjes mocht kijken, dat scheelde echt al heel veel moet ik zeggen. Op Netflix wil ze 5 miljoen keer dezelfde film kijken (We Can Be Heroes). Niks mis met die film maar ze moet elke keer dezelfde dingen komen melden als ze hem zit te kijken en ik kan hem ondertussen zo meepraten :palm:. Tegenwoordig is kijkt ze het liefste Nederland 3, wat een verademing is dat :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 14 Feb 2021 12:34

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Geen Netflix, maar zoon kijkt heel graag naar bakprogramma's zoals Rudolph's bakery op 24 kitchen.
En samen met zijn vader kijkt hij op YouTube graag naar filmpjes van bomen die omgezaagd worden. Bijvoorveeld in Zweden. Hij vind het ook gaaf om te zien hoe er planken van boomstammen gezaagd worden, dat heeft mijn vriend gedaan voor zijn werk een paar jaar geleden in een zagerij.
Vriend zijn droom is om uiteindelijk in de bosbouw terecht te komen en het liefst ook in Zweden, dus wie weet kunnen ze dat later samen gaan doen ofzo 😅
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Feb 2021 12:40

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Haha wat leuk Saga!
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Feb 2021 12:47

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Klinkt leuk Saga!
E kijkt ook graag naar kook- en bakprogramma's.
"mam, mag ik naar eten kijken?"
30-04-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Feb 2021 13:44

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Haha leuk Kees! Onze jongens noemen dat ‘koken kijken’.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Feb 2021 21:35

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Dat unboxing kijkt mijn zoon ook heel graag. Alles met vuilniswagens. Gisteren heeft hij hele Koreaanse film zitten kijken (dus verstond er niks van).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 14 Feb 2021 22:49

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Mijn zoon zat laatst op YouTube (daar kijkt hij graag tractorfilmpjes ed.) en zat uiteindelijk bij filmpjes van hamsters die door een heel (gevaarlijk) parcours moesten lopen. Ik moest direct aan dit topic denken, echt bizar dat mensen zulke dingen maken en dat er blijkbaar mensen naar kijken. 🙄
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Feb 2021 22:56

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Dat kijkt mijn zoontje nu ook steeds! Maar wel onschuldige parcours met Duplo enzo. Is het gevaarlijk voor de hamsters? Dat is wel zielig.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Feb 2021 11:45

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Zoontje heeft iets nieuws en ik vind het helemaal leuk. Het heet Pocoyo en gaat over een jongetje en olifant en vogel en het is half Spaans, half Engels geloof ik en in elk geval helemaal lekker onschuldig. En het leukste, het wordt ingesproken door Stephen Fry! Als ie dan toch Engels leert, dan maar van één van de fijnste Britse stemmen.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 07 Mrt 2021 12:14

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Nou, hier hebben ze ook weer iets nieuws.
Hamsters die in doolhoven lopen, haha. Staan allemaal van die filmpjes op YouTube.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mrt 2021 12:16

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Haha ja weird is dat hè.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Mrt 2021 14:58

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

G. vindt nu Chip & Pieper (Chip and Potato) helemaal leuk!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Mrt 2021 15:06

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Marin schreef:Zoontje heeft iets nieuws en ik vind het helemaal leuk. Het heet Pocoyo en gaat over een jongetje en olifant en vogel en het is half Spaans, half Engels geloof ik en in elk geval helemaal lekker onschuldig. En het leukste, het wordt ingesproken door Stephen Fry! Als ie dan toch Engels leert, dan maar van één van de fijnste Britse stemmen.

Ha dit kijkt D. ook ineens en het is inderdaad heerlijk om naar te luisteren ❤️

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Apr 2021 20:57

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Heeft iemand tips voor YouTube filmpjes in het Nederlands? Ik wil het algoritme van m'n zoontjes account op YouTube Kids een beetje aanpassen als dat lukt. Hij kijkt echt bijna alleen maar Engelse filmpjes zoals Blippi, Pocoyo en z'n nieuwste fascinatie Number Blocks (van de BBC over rekenen). Hoewel die wel enigszins verantwoord zijn en ik het fantastisch vind dat ik gesprekken in het Engels kan voeren en hij tot 100 kan tellen in het Engels, loopt 't wel een beetje de spuigaten uit en heb ik ook graag leuke Nederlandse filmpjes voor 'm.
De speelgoedmeneer (Family Toys Collector) vindt hij leuk totdat de groetjes komen. Is er iets met nummers of beetje technisch of auto's oid wat hem aan zou spreken in het Nederlands? Dingen als Juf Roos is ie wel beetje ontgroeid.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Apr 2021 22:03

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Wij hebben vandaag een paar afleveringen Alfred j kwak gekeken! 🥰 is misschien niet helemaal wat hij zoekt maar wel leuk voor jou 🙃
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 09 Apr 2021 08:48

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Ik hou niet van youtube, maar Bing vond R. altijd heel leuk. En Hoela en Hoep.

Hij kijkt nu grizzly and the lemmings en daar wordt helemaal niet in gepraat. Ik vind het zelf ook hilarisch. Zijn zo ongelooflijk veel verschillende afleveringen van. Hij kijkt op het Netflix.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Apr 2021 09:04

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Hoela Hoep ken ik niet, zal het even opzoeken. Bing wel en vindt zoontje niet interessant en ik irritant.
Ah Alfred J Kwak was ik als kind zo bang voor haha.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 09 Apr 2021 09:06

Re: Weirde netflixseries die jouw kind kijkt

Bob de bouwer? PJ masks?
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers