Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Mrt 2020 09:07

Weekendplannen!

Jongens het is heerlijk weer! ☀

Wat zijn jullie plannen?
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Mrt 2020 09:13

Re: Weekendplannen!

Ik ben gewoon nu al zo vrolijk! Na een week binnen hebben gezeten, begon onze ochtend zo, even de zwaan gedag zeggen!

Afbeelding

M'n man zit een lang weekend in Finland samen met z'n vader op Porsche race kamp, dus ik ben met m'n zoontje lekker een weekendje samen.
Gisteravond hebben we al Thais gegeten en vanochtend hadden we lekker samen een zaterdags ontbijtje met van die kleine partybroodjes (en old skool Duo Penotti haha lekker).

Vanmiddag gaan we lunchen met m'n schoonmoeder, die had ik gisteren alvast gevraagd om wat leuks te gaan doen. Het is zulk lekker weer dus ik denk dat we naar een restaurantje met speeltuin gaan voor zoontje, of even naar een strandtent. Even onszelf laten luchten haha.

En morgen komt m'n moeder misschien een middagje langs.

Het liefst wil ik ook nog ergens naar m'n vader toe, die intussen weer thuis is, maar gezien z'n ribben mag hij niet verkouden worden en ik hoest nog te erg. Dus voorlopig kan dat helaas niet.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Mrt 2020 09:25

Re: Weekendplannen!

Wat een heerlijke foto Marin! Gezellig en weekendje samen.

Ik zit nu bij het zwembad, dochter heeft zwemles. Verder hebben we geen plannen voor vandaag. Lekker even naar buiten. In de tuin of ergens wandelen.
Voor morgen ook geen plannen overdag. Morgenavond heb ik een proefles zwangerschaps yoga.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Mrt 2020 09:28

Re: Weekendplannen!

Oh leuk, ben benieuwd hoe zwangerschapsyoga is! Leuk dat je toch iets gaat doen qua cursus ondanks dat 't de derde keer is. Zit zelf ook nog wel te twijfelen.
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Mrt 2020 09:37

Re: Weekendplannen!

Het zou een heel chill weekend moeten zijn maar hond is uit logeren bij zus en zwager en die nemen beiden hun telefoon niet op. Zwager zou hierheen komen vanochtend voor een motorrit maar ik krijg ze dus niet te pakken en nu heb in allemaal doemscenario’s in m’n hoofd. Trek het slecht dat ze niet bereikbaar zijn.

Wat een fijne foto Marin! Veel plezier met z’n tweetjes.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Mrt 2020 09:39

Re: Weekendplannen!

Oh wat vervelend Feline. Hopelijk krijg je ze gauw te pakken.
Let's discover the world together.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 07 Mrt 2020 09:44

Re: Weekendplannen!

Wij gaan zo een stuk fietsen en doen een koffiestop bij een wielercafe in Amerongen.

Morgen nog geen plannen, afhankelijk van het weer misschien een wandeling maken en ik wil de achterwand in de keuken nog een keer verven, we zijn de keuken een beetje aan het veranderen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 07 Mrt 2020 09:46

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend!

Ik heb geen plannen dit weekend, heerlijk! We gaan straks wel even wandelen en ergens lunchen. Morgen nog niks gepland.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Mrt 2020 09:49

Re: Weekendplannen!

Marin schreef:Oh wat vervelend Feline. Hopelijk krijg je ze gauw te pakken.


Ja, ben vooral echt woest nu. Ze weten dat ik het superspannend vind om hem te laten logeren, hij moet nog wennen aan alles. Wees dan op z’n minst bereikbaar.
En ik gaf gister aan dat ik m’n zwager rond 10u hier verwacht maar dat ie maar even moest appen als ie weg zou rijden. Het is 1,5u rijden dus nu is ie hier pas rond de lunch gok ik zo terwijl ik andere afspraken had gemaakt ook.
<<

Kira

Bericht 07 Mrt 2020 10:04

Re: Weekendplannen!

Oh Bah Feline, daar kan ik ook slecht tegen.

Ik ga zo een rondje met de hond door de zon, zoon heeft wedstrijd vanmiddag daar ga ik kijken, m'n ouders komen eten en dan ga ik lekker met m'n beentjes hoog op de bank.

Morgen hebben we repetitie in de ochtend, en in de middag ga ik Netflixen en misschien bij m'n ouders eten.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Mrt 2020 10:19

Re: Weekendplannen!

Marin schreef:Oh leuk, ben benieuwd hoe zwangerschapsyoga is! Leuk dat je toch iets gaat doen qua cursus ondanks dat 't de derde keer is. Zit zelf ook nog wel te twijfelen.


Ja ik wilde toch wel iets doen. Maar de groep zit al vol. Haha dus eerst een proefles. En dan is er pas in april ergens plek.
Wilde ook wel zwemmen, maar dat is hier op onmogelijke tijdens voor mij. Om 19.00 op mijn werkdagen of op vrijdag om 9.30.
2012
2016
2020

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2020 10:21

Re: Weekendplannen!

Mooie foto marin

Had een korte nacht waren gister naar het theater naar Martijn Kardol. En vanochtend ging mijn wekker vroeg moest prikken


Wij hebben net al gesport, heb achter de ramen al gedaan. Zo even douchen en dan voor de ramen doen. Man gaat zo verven. Het is zulk mooi weer dat ik eigenlijk wel even ergens heen wil

Morgen komen mijn ouders op visite verder geen plannen


Fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Mrt 2020 10:28

Re: Weekendplannen!

Heerlijk om zo de dag te beginnen Marin.
Feline irritant. Zeker omdat het, denk ik, een van de eerste ritten van het seizoen is en die zijn toch altijd spannend. Zal ik ook straks hebben als ik na de winter weer op de motor stap.

Ik ben begonnen met 22 km fietsen. Ik kon een TGTO ophalen bij een fabrieksbakker en ipv de auto te pakken heb ik de fiets gepakt. Nieuwe omgeving dus wist heerlijk de weg niet, maar wel super leuk gefietst langs het bos etc.

Nu even uitzweten en douche en straks ga ik studeren. Ik hoop dit weekend nog even een kast van mij boven weg te zetten, want ik wordt helemaal gek dat ik mijn basisspullen nog niet echt heb uitgepakt, zoals kleding etc. Maar ja woensdag tentamen.

Verder niet echt veel plannen behalve wat uitpakken en opruimen en studeren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem309

Bericht 07 Mrt 2020 10:32

Re: Weekendplannen!

Leuke foto Marin,

Wij gaan dadelijk alvast nieuwe tegels uitzoeken voor het bad en daarna naar een lokaal feest hier in de buurt met heel veel lekkere lokale producten.
Voor morgen hebben we nog geen plannen maar ik denk dat we in de tuin gaan werken.
<<

Anoniem271

Bericht 07 Mrt 2020 11:03

Re: Weekendplannen!

Wat een fantastische foto Marin!

Ik ga zo boodschappen doen en verder heb ik geen plannen dit weekend. Beetje doen waar we zin in hebben. Vandaag lekker in de tuin rondhangen denk ik. Het is ZO lekker weer hier. ☀️
<<

Anoniem313

Bericht 07 Mrt 2020 12:03

Re: Weekendplannen!

Ik ben lekker helemaal alleen tot morgenmiddag :thumbup:
Gisteravond met Indiaas eten en Netflix op de bank, net heb ik een lange duurloop gedaan. Nu lekker chillen en misschien einde van de middag naar de bioscoop, The Invisible Man lijkt me tof. En erna ergens eten halen. Maar er zijn ook nog kaarten voor een balletvoorstelling in de schouwburg. Of ik ga in de tuin zitten met een fles wijn.
Morgenochtend ga ik boksen en me mentaal voorbereiden op de terugkeer van het gezin.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Mrt 2020 12:11

Re: Weekendplannen!

Ik ben eindelijk weer eens twee dagen achter elkaar vrij. Door telkens maar één dag vrij te zijn had mijn huishouden nogal wat achterstallig onderhoud. Ik was al op tijd wakker dus ben inmiddels al over de helft qua alle klusjes. Zo de rest doen en dan heb ik hopelijk daarna nog tijd om van het zonnetje te genieten. Vanavond lig ik languit op de bank.
Morgen is mijn relax dag en ga ik gewoon doen waar ik zin in heb!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 07 Mrt 2020 12:11

Re: Weekendplannen!

Mijn dochter heeft nu turnles. Deze middag met de kinderen naar de kermis met oma en opa. Late middag gaan ze naar mijn zus, daar blijven ze logeren. Wij hebben vanavond een feestje van een collega. Blijven daarna bij mijn ouders slapen.

Morgen gaan we met mijn ouders uit eten en daarna de kinderen ophalen. Verder geen plannen.
2012 & 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2020 12:39

Re: Weekendplannen!

Mijn man is gister weer thuis gekomen na 8 dagen ziekenhuis. Heb vandaag en morgen zorgverlof opgenomen.

De kinderen zijn bij pake en Beppe die wilden daar even naar toe.
Ik ga zo de ramen buiten even doen.
Misschien vanmiddag nog even met de meisjes winkelen.

Voor morgen nog geen plannen.
2014 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Mrt 2020 13:11

Re: Weekendplannen!

Ik ben gisteravond overvallen door mijn moeder, zusje en schoonzusje. We zijn heerlijk uit eten geweest en daarna heb ik samen met mijn zusje mijn buik gegipst.

Vanmorgen zijn we even met z'n 3tjes naar de kinderboerderij geweest. Dochter slaapt nu, man is naar de voetbal. Dus ik ga een dutje doen op de bank ?. Straks bij de korfbalwedstrijd van mijn zusje kijken samen met dochter.
Vanavond WIDM kijken en verder chill.

Morgen nog geen plannen, ik hoop dat man en dochter samen op stap gaan, zodat ik even alleen ben. ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Mrt 2020 13:16

Re: Weekendplannen!

Ik zou vandaag naar de verjaardag van mijn oma en stiefvader gaan, maar ik lig met keelontsteking op bed. Wat een ellende.

♥♥
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Mrt 2020 13:29

Re: Weekendplannen!

Het kindje van een vriendin is bij mij en we zijn net wezen zwemmen en hebben broodje knakworst gegeten.
Ik zet hem zo in de buggy en dan lopen we naar het dorp voor paar boodschappen en een ijsje. Begin van de avond gaat hij weer naar huis en heb ik een verjaardag.

Morgen niks op de planning. Ik wil nog een kast opruimen, dus denk dat dat het wordt en verder chill.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Mrt 2020 17:38

Re: Weekendplannen!

Dat ziet er heerlijk uit Marin!
Beterschap Elliot, keelontsteking is zo pijnlijk ☹️
Fijn is dat soms Caulfield, even het huis voor jezelf en geen rekening hoeven houden met iemand.

Vandaag was mijn vriend klussen bij vrienden en ik ben in de ochtend even op pad geweest met mijn zus. Verder even bij mijn oma op visite geweest en daarna wat in het huishouden gedaan. Vanavond op de bank met Netflix.
Morgen uitslapen en misschien even ergens lunchen. Verder nog geen plannen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 07 Mrt 2020 19:09

Re: Weekendplannen!

Vandaag:
Vanochtend voetbal van de kinderen.
Vanmiddag even naar de winkels en het hele huis gestofzuigd en gedweild.

Morgen:
Keeperstraining van de oudste. Daarna hachee klaarmaken en ‘s middags naar de opening van het straat theater.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers