Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 01 Mrt 2020 18:22

Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner?

Nav het topic over wat je partner voor jou doet, wat doe jij voor je partner?

Ik zal aftrappen. Ik vind het leuk om kaartjes te kopen voor mijn vriend en er dan iets liefs op te schrijven, dit doe ik niet op momenten zoals valentijnsdag maar juist tussendoor. Ook vind ik het leuk om kleinigheidjes voor hem te kopen zoals Rituals doucheschuim of nieuwe sokken en boxers. Ik laat het dan ook leuk inpakken haha. Of wanneer ik iets leuks tegenkom, neem ik het vaak wel voor hem mee.

Vorig jaar heb ik het boekje "voor de liefste" gekocht en foto's laten uitprinten. Behoorlijk cheesy maar eigenlijk best leuk om onze relatie op te schrijven en de momenten en herinneringen die voor ons belangrijk zijn in dit boekje te hebben met foto's uit onze begintijd erbij.

Ik ben bij ons degene die qua mental load het meeste doet en regelt, ik draag er op deze manier denk ik aan bij dat mijn vriend een drukke baan incl. lange reistijd kan hebben, terwijl ik zelf minder werk en minder reistijd heb. En daardoor veel meer vrije tijd heb. In het dagelijkse leven ben ik wel de minder zorgzame van ons twee..

Wat doen jullie voor je partner aan romantische en lieve dingen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Mrt 2020 19:59

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Lekker koken. Daar doe ik 'm een groot plezier mee.
En vorige week was een belangrijke dag op z'n werk en toen hij thuis kwam stonden O'tje en ik klaar bij de deur. O deed hoera en ik stond klaar met een glas wijn.
Soms doe ik een briefje in z'n sporttas dat ik zo trots op 'm ben.
Let's discover the world together.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 01 Mrt 2020 20:51

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Koken, een briefje in zijn broodtrommel als ik zijn brood heb gesmeerd. En heb zijn huis laatst helemaal schoongemaakt toen hij niet thuis was (niet samenwonend).
Carpe Diem
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Mrt 2020 21:52

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Volgens mijn man doe ik genoeg lieve dingen, maar hij kon zo niks bedenken ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Mrt 2020 23:32

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Ik heb het even gevraagd. Hij zei:
- Alles onthouden, jij bent mijn agenda.
- Lekker voor me koken.

Ik weet niet of ik dit zelf zou zeggen, haha.
Mijn ideeën hierover zijn iets anders.
- Iets lekkers in zijn werktas stoppen.
- Lief briefje op het aanrecht leggen.
- Opstaan met dochter, zodat hij nog even kan blijven liggen

Toen ik dit zei, zei hij.. ohja! Ja da's wel lief inderdaad.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 02 Mrt 2020 12:41

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Lieve dingen!

Wat ik doe, ik haal sowieso altijd de boodschappen en neem vaak dingen mee die hij lekker vind. Ook kook ik regelmatig z'n favorieten. Maak vaak soep voor hem wat hij zo lekker vind. Leg een lief briefje neer die hij 's morgens ziet als hij beneden komt, stuur lieve appjes door de dag heen, laat de hond vaker uit als hij het druk heeft, strijk zijn blouses (en ik haat strijken), verassen met een dagje weg of een concert.
<<

Anoniem307

Bericht 02 Mrt 2020 16:50

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Vroeger deden we lievere dingen voor elkaar dan tegenwoordig. Het lieve kaartje is al jaren geleden afgeschaft. Ik zorg bij het boodschappen doen dat ik dingen in huis haal wat hij ook echt lekker vindt en hij doet hetzelfde. Sommige dingen zijn voor ons ook heel normaal. We zijn gewoon elkaars beste vriendje waarmee je alles deelt en dat doen we dan ook. We zien elkaar alle dagen, elke dag. Ik gun hem eens een film op zondag die ik eigenlijk niet had willen zien, en hij gunt mij mijn meidenavondje op vrijdagavond op TLC. Maar echt lieve dingen zoals we vroeger deden? Nee, maar dat vinden wij ook niet nodig. Er is iets mis als we niet meer aan elkaar denken.
<<

Anoniem277

Bericht 03 Mrt 2020 08:03

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Ik doe dat best vaak.
Date night maar dan thuis. Kinderen op bed en ik heb allemaal hapjes geregeld.
Lekkere broodjes kopen om mee te nemen naar zijn werk.
Iets koken wat ik niet lust maar hij heerlijk vindt.
Dat ene klusje doen wat steeds blijft liggen.
Lekker koken.
Hem laten uitslapen
Een lekker bad klaarmaken (oke nu zie ik chandler voor me met z'n mannelijk bad :smile:)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 03 Mrt 2020 09:17

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Wat leuk om te lezen! @Burn haha moest wel lachen om je onderste stukje. Best herkenbaar!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 09 Mrt 2020 07:22

Re: Lieve of romantische dingen die jij doet voor je partner

Iedere ochtend breng ik mijn vriend koffie op bed ?

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron