Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zindelijkheidsbox

<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 27 Feb 2020 10:07

Zindelijkheidsbox

Goedemorgen, wij gaan zondag met onze dochter starten met de zindelijkheidsbox. https://www.zindelijkheidsbox.nl/
Op het kinderdagverblijf is ze al zindelijk. Droge luiers, geeft het aan als ze moet plassen, alleen thuis lukt het niet. Dus denk wel dat dit het laatste zetje is. Ze is 3 jaar en 4 maanden.

Wie heeft ervaring met deze box? Ik hoor graag de verhalen, positief of negatief.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem279

Bericht 27 Feb 2020 10:17

Re: Zindelijkheidsbox

Waarom zou je daar zo’n box voor aanschaffen als je het meeste wat erin zit gratis kunt uitprinten en opzoeken via internet, en de rest goedkoop kunt halen bij de Zeeman of Action?

Misschien heb je wat aan dit topic trouwens: advies-over-zindelijkheid-t32419.html?hilit=Zindelijkheid
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 27 Feb 2020 10:19

Re: Zindelijkheidsbox

Omdat ik het op mijn manier doe en jij op de jouwe.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem279

Bericht 27 Feb 2020 10:20

Re: Zindelijkheidsbox

Oké touché.
Toch denk ik dat als ze op het kdv al zindelijk is en thuis nog niet, dat het alleen nog maar een kwestie is van even flink samen de schouders eronder zetten. De meeste kinderen zijn eerder thuis zindelijk dan op het kdv.
Succes!
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 27 Feb 2020 10:23

Re: Zindelijkheidsbox

Flo schreef:Oké touché.
Toch denk ik dat als ze op het kdv al zindelijk is en thuis nog niet, dat het alleen nog maar een kwestie is van even flink samen de schouders eronder zetten. De meeste kinderen zijn eerder thuis zindelijk dan op het kdv.
Succes!

Thanks, ja want zo kan je over alles wel zeggen waarom doe je het niet zo of zo? Wij hadden hier een fijn gevoel bij. Punt.
We gaan het zien. Alsnog benieuwd naar de ervaringen van anderen met de box.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 27 Feb 2020 11:19

Re: Zindelijkheidsbox

Ik heb er ervaring mee en het werkte hier heel goed. Eerste dag twee ongelukjes met plas en poep. Daarna nog 1 keer met poep. Daarna niks meer (tot vorige week in ballorig). Poepen is niet gelukt. Vraagt ze een luier voor.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 27 Feb 2020 11:31

Re: Zindelijkheidsbox

Jip schreef:Ik heb er ervaring mee en het werkte hier heel goed. Eerste dag twee ongelukjes met plas en poep. Daarna nog 1 keer met poep. Daarna niks meer (tot vorige week in ballorig). Poepen is niet gelukt. Vraagt ze een luier voor.

Wat fijn te lezen, heel benieuwd!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers