Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carnaval 2020

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Feb 2020 15:14

Carnaval 2020

Merkwaardig genoeg is er nog geen topic over terwijl het al aan de gang is of eigenlijk voor een groot gedeelte in het water valt met al die afgelaste optochten.

Gisteravond ging de verlichte optocht in Berghem later dan normaal van start. Uiteindelijk zelfs nog een uur later dan ze hadden aangegeven en op de plaats (halverwege de optocht) waar ik stond kwamen ze pas om 20.45 u voorbij. Uiteindelijk duurde het tot 22.15 u, maar de optocht was wederom prachtig. Gelukkig was het weer toen goed.

Nu ben ik de verregende optocht in mijn bouwplaats aan het kijken. Benieuwd of het niveau daarvan weer wat hoger is dan vorige jaren.
<<

Anoniem292

Bericht 24 Feb 2020 15:21

Re: Carnaval 2020

Voor mij zit het er al op. Vrijdag, zaterdag en zondag (goed!) gevierd. Vandaag alles poetsen, wassen etc., morgen spullen inpakken en morgennacht naar Disney. Volgend jaar ga ik dat toch echt anders doen, ik baal vreselijk dat ik vandaag en morgen niet vier. Maarrrrrr, zondag mogen we hier nog een keer, dan wordt de optocht van gisteren ingehaald!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Feb 2020 16:59

Re: Carnaval 2020

Dat is jammer Hugo.

De optocht is inmiddels voorbij. Het regende in het begin wel maar daarna niet meer. Het aantal rijdende discotheken was behoorlijk en lijkt ieder jaar toe te nemen. Ze hebben achterop de wagen dan een installatie met oa discolamp en vervolgens loopt daar dan 50 man of zo achter. Ook waren er best veel trots op de boer wagens.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 24 Feb 2020 17:40

Re: Carnaval 2020

Zaterdag naar een mooie optocht in een dorpje in de buurt gaan kijken, was erg mooi.
Gisteren was alles afgelast ivm het weer, maar hebben we wel in het dorpscafé gefeest tot 23 uur.
Vandaag naar een grote regionale optocht geweest, die duurde 2,5 uur, net binnen opgewarmd met een warme chocomel.
Morgen nog kinderoptocht in eigen dorp en daarna blijven hangen totdat het gaat sluiten denk ik.
Handjes handjes bloemetjesgordijn!
L 7-10-2011
N 23-5-2013

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers