Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Werkkamer/werkplek

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Feb 2020 15:56

Werkkamer/werkplek

Hebben jullie een aparte werkkamer/werkplek in huis? Zo ja hebben jullie daar ook foto’s van? Ik ben een beetje op zoek naar inspiratie omdat in een volgens huis er een aparte werkkamer gaat komen.
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 23 Feb 2020 16:00

Re: Werkkamer/werkplek

Yes, die hebben we. Ik heb er geen foto van, maar het is ook niet zo bijzonder. Een tafel, twee stoelen, twee laptops. Meer hebben wij voor ons werk niet nodig.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Feb 2020 16:13

Re: Werkkamer/werkplek

Ik zit nu in de woonkamer te werken als ik thuis werk. Ik kan in principe ook overal werken als ik mijn laptop maar heb. Het is alleen de huizen waar wij naar kijken hebben hebben grote kamer en om in een kamer van 12m2 nou alleen een bureau te hebben staan met 2 Billy’s lijkt me zo saai en leeg.
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 23 Feb 2020 16:31

Re: Werkkamer/werkplek

Wij hebben er ook een logeerbed staan, een bankje, een tv met spelcomputers en boekenkasten vol met boeken.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 23 Feb 2020 17:31

Re: Werkkamer/werkplek

Wij hebben er 1 maar die hebben we gecombineerd met de computerkamer van de jongens.
Over de hele lengte bureau en aan de andere kant over de hele breedte een kast.
Op de ene helft 2 beeldschermen en een stoel.
Op de andere helft tv met de PlayStation en 2 stoelen.
<<

Anoniem317

Bericht 23 Feb 2020 17:51

Re: Werkkamer/werkplek

Wij hebben een werkkamer met een groot bureau, twee bureaustoelen en twee kasten. We vinden het ideaal. Je trekt de deur dicht en kan je spullen laten liggen, zodat je er de volgende keer weer mee verder kunt. In onze vorige woning gebruikten we de eettafel en lag de tafel vaak vol. Ik vond dat zo rommelig.
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 23 Feb 2020 18:45

Re: Werkkamer/werkplek

Wij hebben een werkkamer(tje) beneden, met bureau, laptop en stoel. De man heeft er ook veel van zijn visspullen opgeslagen. Ik vind het fijn dat je het kan afsluiten als je er gaat werken en niet naar boven hoeft.
<<

Anoniem271

Bericht 23 Feb 2020 19:00

Re: Werkkamer/werkplek

Mijn vriend heeft een werkkamer. Is fijner voor hem (en voor mij ?) als hij gewoon al zijn nakijkwerk/voorbereidingsdingen op 1 plek heeft in plaats van door heel het huis. Hij heeft er wel echt zijn eigen plek van gemaakt, het is niet ‘maar’ een bureau en een stoel en een laptop zeg maar.
<<

Anoniem273

Bericht 23 Feb 2020 19:03

Re: Werkkamer/werkplek

M’n man heeft een werkkamer met een bureau, ladekast, er hangt een televisie met tv-meubeltje eronder en er staat een grote (slaap)bank. En een plank voor zijn Lego ? Mijn iMac staat er nu ook nog, maar die willen we t.z.t. een plekje geven in de woonkamer.

Ik heb een bureautje op onze voorzolder/vide maar daar zit ik niet zo vaak. Daar hangt al m’n inpakpapier en zakjes en lintjes etc aan een rek en knutsel ik soms wat voor m’n werk.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 23 Feb 2020 20:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Feb 2020 19:37

Re: Werkkamer/werkplek

Ik wil een kleine werkplek maken in onze wasruimte/berging (van 10m2), maar moet nog even kijken hoe precies. Er is wel een raampje maar die zit hoog, dus echt veel daglicht is het er niet. Het moet natuurlijk wel fijn zijn om er te zitten.
We hebben boven nog een slaapkamer over maar die wil ik er liever niet voor gebruiken.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 23 Feb 2020 19:50

Re: Werkkamer/werkplek

Wij hebben een werkkamer. Het is vooral de thuiswerk (-en gamekamer) van mijn vriend. Al zit ik er ook regelmatig.

We hebben een in hoogte verstelbaar bureau van Ikea staan, met een iMac en een laptopstandaard, een oude eetkamerstoel en een Swopper (bureaukruk). En er staat een oud tvmeubel. Hierop staan oa. een printer, een lamp en een plant. Mappen en troep staan in de kast. En er staat nog een kleine boekenkast. We hebben 1 muur jeansblauw en de rest wit zodat er genoeg licht is. En in het raamkozijn staat nog een plant.

Enige wat we nog willen is een whiteboard aan de muur en een rolluik omdat het in de zomer met zon op het raam snel warm is. We hebben deze kamer gekozen omdat we de achtertuin in kunnen kijken en dat voor ons gevoel meer rust geeft dan aan de voorzijde waar de hele dag door auto’s en mensen voorbij rijden/ lopen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Feb 2020 22:24

Re: Werkkamer/werkplek

Wij hebben een grote overloop en daar heb ik een werkplekje, al gebruik ik het momenteel niet.
Dit is een oude foto hoor maar er staat een bureautje, tegenwoordig een goede bureaustoel en twee schermen.
Het was altijd een prettig plekje in te werken. Lekker licht.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem307

Bericht 23 Feb 2020 23:04

Re: Werkkamer/werkplek

Ik heb een werkkamer. Er staat alleen nog steeds niets in. :palm:
<<

Anoniem300

Bericht 24 Feb 2020 10:30

Re: Werkkamer/werkplek

Wij hebben er 1, hij is niet heel groot maar groot genoeg (ong 13m2) op zolder.
Mijn man werkt 95% van de tijd thuis dus hij heeft hem.wel echt nodig (ik wil dat niet allemaal beneden) er staat een bureau in van 2 meter met zijn werk zooi (2 schermen en een laptop en printer) verser staan er 3 kasten waarvan 1 gebruikt wordt voor onze privé mappen(administratie).
Privé gebruik ik een chromebook deze ligt gewoon beneden in de kast en start ik op als ik hem nodig heb.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers