Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor liefs doet je partner voor jou?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Feb 2020 19:50

Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Vertel! ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 22 Feb 2020 19:59

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Genoeg, maar het eerste wat in me opkomt is bijna elke avond een warme pittenzak voor me in bed leggen en wekelijks een bosje bloemen. ?
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Anoniem331

Bericht 22 Feb 2020 20:03

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Hij staat nu het hele gasstel en keuken te poetsen, terwijl mn pup bij me op schoot ligt alles te bekijken. Dat vind ik ook lief, ik vind dat een rotwerkje.
<<

Anoniem279

Bericht 22 Feb 2020 20:08

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Heel veel! Maar het allerliefst vind ik altijd wel als ik ziek of niet fit ben. Hij brengt me thee, beschuitjes, fruit, soep, maakt een kruik, nestelt me op de bank of in bed, neemt een tijdschrift voor me mee met de boodschappen etc etc, en dat allemaal uit zichzelf. Echt super zorgzaam.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Feb 2020 20:12

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Er zijn als het nodig is. Dat klinkt nietszeggend maar is juist veelzeggend vind ik. Laatst kwam hij bijv extra vroeg thuis uit z'n werk omdat het even niet zo denderend met me ging. Toevallig was dat op Valentijn en had hij ook cadeautjes mee, maar het liefste en fijnste was dat hij er gewoon was.
Let's discover the world together.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 22 Feb 2020 20:16

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Wat een lieve dingen komen er voorbij❤️

Wat als eerste bij mij opkomt was dat ik laatst mijn ebike niet aankreeg en terug van werk moest fietsen met regen en tegenwind, had m opgebeld om te zeggen dat ik er langer over zou doen en dat ie maar alvast moest gaan eten met de kindjes. Ben ik onderweg komt ie halverwege tegemoet met de auto en zegt ga jij maar met de auto ik fiets verder naar huis. Vond ik superlief want het fietste superzwaar. Vaak stuurt hij ook een lief appje.
<<

Anoniem271

Bericht 22 Feb 2020 20:20

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Ik zeg hetzelfde als Marin, hij is er voor me als ik hem nodig heb, vaak zonder dat ik het tegen hem zeg. Hij merkt dat altijd aan mij. Heel fijn en lief.

Ook neemt hij regelmatig een cadeautje mee, krijg ik uit het niets lieve appjes, zorgt voor een lekker ontbijtje op zondag.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Feb 2020 20:32

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Als we 's avonds naar bed gaan en beneden alle lampen uit hebben gedaan, word ik een soort van nachtblind even. Dan gaat hij voor mij aan de trap op en dan lopen we hand in hand de trap op. En begeleidt me zo naar boven.

We kunnen ook het licht op de overloop aan doen, maar dit vind ik liever. ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 22 Feb 2020 21:12

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Zo veel! Een paar voorbeelden zijn onverwachts bloemen laten bezorgen met een lieve boodschap, als verrassing een afspraak voor mij maken bij de kapper of schoonheidssalon (dan zegt hij ineens je moet zo laat daar en daar zijn), elke avond mij een kopje koffie brengen als ik op de bank zit, mijn kleren allemaal netjes opvouwen (hij kan dat zo goed ☺️).

Verder natuurlijk er altijd voor mij zijn en mij steunen door dik en dun.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Feb 2020 21:16

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Toevallig net appen terwijl ik zit te borrelen met een vriendin maar op tijd thuis wil zijn voor het eten, dat hij alvast de kindjes laat eten. ‘Neem jij nog maar lekker een drankje, dan eten we straks samen’. Lief!!

Helaas belde hij een minuut later dat M een snee in z’n hoofd was gevallen dus nu zit ik straks om 21u bij de hap haha!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem309

Bericht 22 Feb 2020 21:18

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Eingenlijk hetzelfde wat Marin zegt. Mijn man helpt me ook heel erg met bepaalde dingen zoals bijvoorbeeld meer actief te zijn door samen te gaan koken of fietsen en ook met mijn geheugen help hij me. Hij probeert me echt te stimuleren en dat vind ik echt ontzettend fijn en lief.
<<

Anoniem332

Bericht 22 Feb 2020 21:54

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Er zijn! Mij laten liggen en dan met kind naar beneden gaan. Ontbijt klaar zetten. Laatst had hij een box lush bad bubbel mee genomen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Feb 2020 10:53

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Me complimenten geven, me steunen en laten merken dat hij achter me staat.
Me verrassen met cadeautjes en etentjes.
En er inderdaad 'zijn'.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 23 Feb 2020 11:14

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Hij is er altijd voor me en kookt vaak heel lekker voor me. Hier word ik altijd helemaal blij van. Het zit hem vaak in de kleine dingen. Een keer een bloemetje meenemen of een reep chocola die ik zo lekker vind.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 23 Feb 2020 16:23

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Mijn man is echt ontzettend zorgzaam. Als er iets met de kinderen is of iemand hulp nodig heeft, hij springt meteen op. Ook kookt hij bijna elke dag en neemt bijv boodschappen mee op weg van zijn werk.

Zeker nu ik zwanger ben ontlast hij me enorm. Hij is niet van de bossen bloemen of chocola met Valentijnsdag (al kreeg ik dit jaar ineens een kaart). Maar bijv. Nu lig ik te lezen op de bank en hij speelt monopoly met zoon en tegelijkertijd plakt hij stickers in het voetbalalbum met dochter op schoot. Hij is gewoon altijd in touw met of voor ons.

Voor de mensen die denken dit is te idyllisch: hij maakt ook enorm veel troep en kabaal ?.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 23 Feb 2020 21:01

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Eigenlijk heel veel, van drinken inschenken tot de verwarming alvast voor me aanzetten als hij in de buurt aan het werk is. Maar het allerliefste vind ik altijd dat hij me helemaal komt instoppen als ik eerder naar bed ga :love:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Feb 2020 20:15

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Hij voelt altijd direct aan als er wat is en vraagt dan ook door

Toen mijn kat met oud en nieuw naar buiten was ontsnapt wilde hij meteen in de auto stappen om te helpen zoeken

Hij heeft sloffen voor me gekocht voor bij hem thuis omdat ik altijd mijn sloffen vergeet mee te nemen

Als ik het weekend bij hem ben haalt hij altijd dingen in huis die ik lekker vind zoals mijn favoriete rosé

En nog meer hoor, maar dit is wat ik zo even snel bedenk.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 24 Feb 2020 20:38

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Emma schreef:Eigenlijk heel veel, van drinken inschenken tot de verwarming alvast voor me aanzetten als hij in de buurt aan het werk is. Maar het allerliefste vind ik altijd dat hij me helemaal komt instoppen als ik eerder naar bed ga :love:


Haha dat doet mijn vriend ook, hij komt me dan op bed leggen zoals we dat noemen. Is gewoon een kus en knuffel hoor ;-).
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 24 Feb 2020 21:21

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Fantine schreef:
Emma schreef:Eigenlijk heel veel, van drinken inschenken tot de verwarming alvast voor me aanzetten als hij in de buurt aan het werk is. Maar het allerliefste vind ik altijd dat hij me helemaal komt instoppen als ik eerder naar bed ga :love:


Haha dat doet mijn vriend ook, hij komt me dan op bed leggen zoals we dat noemen. Is gewoon een kus en knuffel hoor ;-).


Haha zo noemen wij dat ook!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Feb 2020 22:45

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Veel. elke ochtend als hij gaat werken mij helemaal instoppen. Altijd zorgzaam naar mij. Hik zegt altijd de juiste dingen als ik er doorheen zit.
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 25 Feb 2020 10:07

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Super leuk om allemaal te lezen.
Neno dat is een heel fijne verrassing dan!

Mijn vriend doet heel veel lieve dingen, hij verstopt chocola in huis omdat hij weet dat ik het eigenlijk niet wil eten maar zodat er toch een voorraadje is voor als ik opeens echt chocola wil. Als ik thuis kom staat er regelmatig een bad voor me klaar met kaarsjes, thee en wat lekkers. Hij fikst altijd mijn fiets als er iets mee is. Hij smeert elke avond mijn buik in nu en praat dan even tegen de baby. Maar hij is er ook altijd om even te luisteren of me advies te geven. Wat ik ook heel lief vind is dat hij ook altijd voor mijn vrienden en familie klaar staat.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Feb 2020 10:13

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Oh Harri, ik had gemist dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!! En wat lief van je vriend ?
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 25 Feb 2020 10:34

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Wat een lieve dingen allemaal. Zo schattig dat jij tegen je buik praat, Harrison. Dan smelt je toch!

Mijn vriend doet lieve briefjes in mijn lunchbox, stuurt me naar bed als ik teveel heb gedaan en moet rusten ivm mijn reuma, maakt elke ochtend mijn lunch voor op het werk, is heel behulpzaam en doet echt alles voor me.
<<

Anoniem271

Bericht 25 Feb 2020 14:51

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Fantine schreef:
Emma schreef:Eigenlijk heel veel, van drinken inschenken tot de verwarming alvast voor me aanzetten als hij in de buurt aan het werk is. Maar het allerliefste vind ik altijd dat hij me helemaal komt instoppen als ik eerder naar bed ga :love:


Haha dat doet mijn vriend ook, hij komt me dan op bed leggen zoals we dat noemen. Is gewoon een kus en knuffel hoor ;-).


Aah dit doet mijn vriend ook inderdaad. Heel fijn ?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mrt 2020 13:06

Re: Wat voor liefs doet je partner voor jou?

Als ik weer lig de draaien in bed vanwege rugpijn dan gaat hij over mijn ruggewervel wrijven voor wat verlichting.
Als hij merkt dat ik weer te weinig drink op een dag krijg ik een halve liter pul met limonade voor mijn neus.
Als ik in bad lig dan komt hij soms binnen om een kusje te brengen.
Het zijn vooral deze kleine dingen die hij doet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers