Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pinterest

<<

Anoniem309

Bericht 18 Feb 2020 00:46

Pinterest

Weten jullie of je op Pinterest een onderwerp tijdelijk onzichtbaar kan laten worden? Ik wil in principe mijn pins wel behouden maar word momenteel liever niet doodgegooid met alle babyonderwerpen die iedere keer als suggestie naar boven komen.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 18 Feb 2020 08:13

Re: Pinterest

Als je een plaatje ingedrukt houdt en kiest voor 'Pin verbergen', dan kun je als reden geven 'Is niet relevant voor mij'. Als je dat vaker doet dan wordt het thema uiteindelijk vanzelf niet meer getoond.

Succes
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem309

Bericht 18 Feb 2020 11:58

Re: Pinterest

Oh, bedankt. wat fijn dat dat op die manier kan. Mn man zat al te zeggen dat ik maar een nieuw account moest aanmaken, maar dat hoeft dan gelukkig niet.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 18 Feb 2020 15:59

Re: Pinterest

Wat fijn dat wist ik ook niet, ik heb namelijk ook een aantal onderwerpen waar ik suggesties van krijg maar (momenteel) liever niet wil zien.
Carpe Diem

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers