Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen?

<<

Anoniem292

Bericht 12 Feb 2020 22:48

Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen?

Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen? En hoe heb je hem/haar aan de haak geslagen?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 12 Feb 2020 22:51

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Op een feestje bij voetbal.

Grappig genoeg. Want ik was al best wat jaren vrijgezel en men zei dat ik ook eens uit m'n eigen kring moest omdat iemand tegenkomen wel erg lastig was ander. Ik vond mijn leven en mijn eigen kring fijn, dus dat vond ik moeilijk. En toen kwam mijn vriend van buitenaf bij 'mijn' kleine voetbalvereniging voetballen omdat een vriend van hem daar ook voetbalde. Eind van het seizoen leerden we elkaar daar kennen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Feb 2020 23:09

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via internet. Paiq om precies te zijn.
Na ruim een half jaar chatten/appen hadden we onze eerste date. De afspraak daarvoor had ik afgezegd en daarna heeft het een half jaar geduurd voordat we de echte eerste date.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 12 Feb 2020 23:09

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Relatieplanet.

3 weken heen en weer gemaild, toen is hij me komen opzoeken (zonder dat ik het wist, de dag ervoor was hij blijkbaar ook al naar me op zoek, maar bij de verkeerde supermarkt).
10 dagen later een date, samen gewandeld door de besneeuwde duinen hier.
Uiteindelijk op een bankje gezoend en later op het treinstation heeft hij nog 4 treinen laten gaan voor hij uiteindelijk weer 130km van me vandaan reed.

Nu zijn we alweer 10 jaar samen, 4,5 jaar getrouwd en hebben we 2 kinderen <3
<<

Anoniem284

Bericht 12 Feb 2020 23:15

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Ik verhuisde voor mijn studie en begon aan een bijbaantje in een winkel. Hij had daar al een bijbaan. 2 jaar samengewerkt, maar geen sprake van verliefdheid of iets (we hadden ook allebei een relatie). Toen elkaar een paar jaar niet echt gezien of gesproken. Op een gegeven moment was mijn relatie uit en met mijn broer zat ik te grappen op tinder. Ik durfde daar verder niet zoveel mee, maar zag opeens een oude bekende op Tinder die ik wel durfde te liken en zo geschiedde.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 12 Feb 2020 23:16

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

In the hollywood music hal ? tijdens het uitgaan. Hij was een bekende van een vriendin van mij en we raakte aan de praat. Nu 13jr geleden.
Die goede oude tijd...??
Helaas bestaat het niet meer.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Feb 2020 23:17

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Mijn verhaal zullen de meesten wel weten, ik heb het eerder verteld en waarschijnlijk een 'ohja' momentje.

Ik ging langs de deuren voor de nieuwjaarsfooi van de regionale weekkrant en mijn man deed open. Daarna ben ik met een vriendin bij hem gaan aanbellen voor zijn mailadres en zijn we met elkaar gaan msnen.
Onlangs hebben we met dit verhaal een paginagroot artikel in een bruidsspecial van die betreffende krant gehad.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2020 23:18

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Ik heb het nog nooit gehoord Taeda, wat een ontzettend leuk verhaal!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 12 Feb 2020 23:20

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Hij was een collega van mijn ex-vriendje. Toen dat uitging kwam ik hem eens tegen met stappen en zo geschiedde.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem292

Bericht 12 Feb 2020 23:21

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Ik wist het ook niet Taeda! Maar wat een lef dat je zijn mailadres durfde te gaan vragen. Stoer!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Feb 2020 23:23

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Hugo schreef:Ik wist het ook niet Taeda! Maar wat een lef dat je zijn mailadres durfde te gaan vragen. Stoer!

Dat met een vriendin zou ik eigenlijk dik moeten drukken, zij heeft het vooral gedaan hoor. Ik stond trillend toe te kijken :laughcry: Maar we hebben het wel geregeld, met succes.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 12 Feb 2020 23:32

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Op dansles :)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem272

Bericht 12 Feb 2020 23:41

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Op een van de pim-pam-pet-avondjes in mijn studentenhuis.

Ik had superleuke huisgenoten met wie ik regelmatig een filmavond organiseerde of een avond mariokart spelen of pim pam petten dus. Met pim pam pet won ik altijd (ik ben daar echt best goed in :angel:)
Tot een huisgenoot mijn (nu) man uitnodigde. Mijn man won. Ik was diep onder de indruk. Hij was toen 27 en ik 18.

Een paar weken later zag ik hem tijdens een filmavond (we keken toen The Machinist, gave film!) en toen vroeg hij mijn telefoonnummer.

Vrienden schijnen er weddenschappen op te hebben afgesloten hoe snel we weer uit elkaar zouden zijn. Vanwege het leeftijdsverschil, maar ook omdat we elkaars rebound waren. We waren ook helemaal niet serieus of superverliefd in het begin. Dat is gegroeid.

Nu 14 jaar samen!

Taeda, wat een mooi verhaal. Wat vond je man van jullie actie, heeft hij dat achteraf verteld?

Snirp, wat lief dat hij nog bij de verkeerde supermarkt is gaan zoeken.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 13 Feb 2020 00:31

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Tijdens het uitgaan, in een plaatselijke discotheek die helaas niet meer bestaat. Nog voor het mobiele tijdperk, dus telefoonnummers uitwisselen ging niet (ik vond het risico dat hij mijn ouders of broertje aan de lijn zou krijgen, te groot, haha). Daarna een hele week wachten tot het weer zaterdag was en na die tweede keer was het echt 'aan'. Ik was 17, hij 21. Inmiddels zijn we ruim 22 jaar en 3 mooie meiden verder :love:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 13 Feb 2020 07:43

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Leuk altijd om deze verhalen te lezen!

Wij kennen elkaar van een feest in de kantine van het studentensportcentrum. Beide studeerden we al niet meer, maar sportten er nog wel. Mijn vriend zegt dat hij me zag staan met twee glazen bier in mijn handen en dat hij dacht: 'die heeft 2 bier, die is vast gezellig' ? en me daarom aansprak. Aan het einde van de avond hebben we gezoend en telefoonnummer uitgewisseld. Het had heel erg gesneeuwd en ik ben nog uitgegleden over een stuk aangevroren sneeuw voor zijn neus ??‍♀️ maar inmiddels zijn we ruim 9 jaar en 2 kinderen verder!
december 2016
juli 2019
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 13 Feb 2020 07:56

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via Relatieplannet.
Eerst een tijdje gemsnt en gesmst. Op een avond kwam hij mij opzoeken op de camping waar ik altijd kwam met mijn ouders. Een vriendin van mij was er ook bij.
We hebben met z'n drieën een rondje gelopen en toen het wel goed voelde, die vriendin weg gestuurd, haha.
2 dagen later kwam hij nog een keer en hebben we voor het eerst gezoend.
Inmiddels zijn we al 11,5 jaar samen ?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Feb 2020 08:26

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via Paiq al weer zo'n 8 jaar geleden. Eerst best wel lang gechat en whatsapp berichten gestuurd voordat we elkaar ontmoetten :)
08/2018
05/2021
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Feb 2020 08:38

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via een vriendin van mij. Haar ex vriend was een kameraad van mijn man. Helaas is mijn vriendin overleden. Ze is nog op onze trouwerij geweest en ze weet dat onze oudste geboren is. De oudste was 6 weken toen zij overleed.
2014 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Feb 2020 08:49

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Leuke verhalen! Taede ik kon jou verhaal ook niet.
2014 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Feb 2020 08:54

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via ematching, beiden nooit een betaald account gehad. Ik kon in de eerste 3 dagen dat ik lid was 3 gratis berichten sturen. Een paar mails heen en weer gestuurd en toen afgesproken. De ochtend na de eerste date gezegd dat het niets ging worden dat ik er nog niet klaar voor was.
Na een week kon ik het toch niet los laten. Dus toen een appje gestuurd en vanaf toen zijn we gaan appen. Een week later kwam hij bij mij langs.
Toen 3 weken later weer. Uiteindelijk hebben we 4 dates in 4 maanden tijd gehad ofzo. In ieder geval echt heel weinig. Zo weinig dst mensen zeiden van dit wordt niets. Hij zat toen midden in een verhuizing. De dag nadat hij over was ben ik zijn huis gaan bekijken. In de auto terug dacht ik echt die zie ik nooit meer. Zo afstandelijk en geen toenadering.
Ik heb hem toen een bericht gestuurd dat het mij inderdaad een goed plan leek als hij een vakantie zou boeken.
2 dagen later kreeg ik ineens een bericht of ik ‘s avonds thuis zou zijn. Dus afgesproken. 3 uur later bericht ik kom toch niet heb net een aanrijding gehad. Het is dat hij foto’s mee stuurde anders had ik echt gedacht dit wordt hem niet. Uiteindelijk had hij binnen 2 uur vervangend vervoer en vanaf toen is het snel gegaan. Eigenlijk elk weekend samen en 10 maanden later kregen we de sleutel van ons huis.
2015 💙
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Feb 2020 09:34

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wij kennen elkaar door het motorrijden. Ik was nog bezig met mijn rijbewijs, hij had al jaren zijn rijbewijs. Het was in onze vriendengroep de traditie dat zodra je je motor op ging halen ze meteen met zijn allen een rit gingen rijden. Ik zag dat niet zitten en wilde liever eerst zelf even een stuk alleen rijden. Hij was de enige die eigenwijs was en toch naar de motordealer kwam haha.
Zijn vorige vriendin was alleen een stuk ouder dan dat hij was dus ik had nooit verwacht dat hij mij leuk zou vinden. Hij heeft dus flink zijn best moeten doen. Toen we eenmaal samen waren ging het heel snel, na 3 maanden woonde we al samen. Nu zijn we bijna 10 jaar en een geweldige zoon verder ❤️
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Feb 2020 09:52

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via internet, e-matching. We hadden eerst een maand contact (ik was steeds in het buitenland dus van een date kwam het niet). Op onze eerste date gingen we sushi eten. Dat was echt heel gezellig, het was echt een hele leuke date. We spraken af voor de week erna om naar de bioscoop te gaan maar halverwege de week had ik een smoesje dat ik toch in de buurt was (was niet heul erg waar haha) en ben ik langs gekomen om Anthony Bourdain te kijken.
En sindsdien was het eigenlijk wel aan.
Intussen 8.5 jaar verder!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Feb 2020 09:52

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wat een geweldige verhalen Taeda en Filoria!
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 13 Feb 2020 09:54

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via Paiq, ik was niet serieus op zoek en hij ook niet echt. Ons eerste gesprek hadden we een enorme klik en hebben we een week veel gebeld. Ik woonde toen nog 1,5 uur rijden van hem vandaan. Onze eerste date was in zijn stad en ik ben eigenlijk nooit meer weggegaan. We zijn binnen het half jaar gaan samen wonen en dit jaar alweer 8 jaar samen!

Het was zo'n random computer gestuurd gesprek waar we in terecht kwamen, zonder enige match factoren. Toevallig waren we beide om dat tijdstip online. Gelukkig maar!
<<

Anoniem271

Bericht 13 Feb 2020 11:28

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via Tinder. Na een hoop dates met verwachtingen had ik dit keer totaal geen verwachtingen (beetje zelfbescherming denk ik). En inmiddels ruim 1,5 jaar verder en ik kan hem niet meer missen!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers