Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen?

<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:56

Bericht 26 Feb 2020 23:36

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wat leuk om te lezen allemaal.

Ik was met een vriendin stappen en op een gegeven moment werd ik aangesproken door 2 jongens. Met de mededeling dat ze me allebei een leuke meid vonden, maar dat ze bezet waren. Ze gaven aan nog een vriend te hebben, die er niet bij was omdat hij ziek was, en vroegen mij hem een sms te sturen. Ik kreeg zijn nr en dacht ‘s nachts wat maakt mij het ook uit. Ik had hem een sms gestuurd dat ik zijn nr van W en H had gekregen en wenste hem beterschap. Ik kreeg geen reactie, dus de volgende dag een sms gestuurd dat een bedankje aardig geweest zou zijn. Hij dacht dat ik iemand anders was (iemand die al een tijdje achter hem aan zat maar waar hij geen interesse in had). Ondertussen had hij het verhaal van W gehoord en kreeg ik een sms waarin hij zijn excuses aanbood. Na een paar weken sms’en hadden we afgesproken en ondertussen bijna 12,5 jaar en 2 dochters verder ?
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 17:09

Bericht 24 Apr 2022 22:26

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Op reis. Je zal denken, op reis?? Wel ja. Dat zit zo: mijn vader zaliger (+16 06 1986) die had een busreis naar italie geboekt. Normaal zou die reis doorgaan, maar ik had toen in eerste instantie andere plannen.
Pa had een niet zo beste gezondheid en was dat jaar 1985 opgenomen in het hospitaal. Maar zijn toestand was en hij mocht van de dokters die reis doen. Het zou hem goed doen. ECHTER: twee weken voor de afreis werden we bij de behandelende arts ontboden. Pa zijn gezondheid was terug achteruit gegaan en hij was aan de medicatie die best op uur-en-tijd genomen moest worden. De arts zei dat pa een reis geboekt had. Ik vroeg hem of het bij die firma was waar wij twee al zeven keren mee op reis geweest waren (ik noemde de firma waar we mee reisden) de dokter zei ja. Als je wil, dan maak ik een verslag en dan kun je de volledige som recupureren. Ik vroeg aan die dokter of pa nog beter ging worden. Dat was zo. Toen vroeg ik of ik mocht bellen. Dat mocht. Dus ik belde die firma op (kende toen nog het telefoonnummer vanbuiten) en lei de zaak uit. Ik vroeg of IK dan pa zijn plaats mocht innemen. Ook dat mocht. Dus…
Op 16 juli 1967 vertrok dan die bus al om 05.00 ’s morgens. Daar mam moest rijden zei mam dat het veels te vroeg was om naar daar te rijden (was ergens tegen gent). Gelukkig zei die vrouw aan de telefoon dat ik ook daar op de firma zelf, mocht overnachten, want zij hadden daar enkele kamers voor voorzien voor mensen die onmogelijk optijd op de opstapplaatsen konden zijn. Dus wij (mam aan het stuur, broer die ook mee reed omdat mam dan niet alleen terug hoefde te rijden en ik)
Dus ’s anderendaags dan de bus op en opweg. Onderweg laadden we nog volk op, waaronder een paar ‘vaste klanten’ waar wij (pa en ik) al een redelijke goede band mee hadden.
MAAR er stapten ook nog een oudere vrouw met haar dochter op die bus. Dat was hun eerste reis in hun leven. Ik heb hun dan zo goed mogelijk geholpen (met de weinige woorden italiaans die ik kende) en ook kon ik vrij goed overweg met de italiaanse lire. Al vrij snel hadden wij onze adressen doorgegeven (ook van de andere medereizigers) en ik had al een paar kaarten naar iedereen gestuurd.
De reis was gedaan en we werden in Antwerpen op het astridplein afgezet. (NWas zo bij vertrek afgesproken)
De andere jaren dan vertrokken we (pa en ik) van Antwerpen en kwamen daar ook aan. Mam die wist dat en kwam ons daar dan halen met de auto.
Elk jaar vroeg mam:”Hoe is de reis geweest”?
DAT jaar vroeg mam:”EN…hoe heet ze”?
In 1986 zijn we dan getrouwd, (maar door schoonfamillieomstandigheden) zijn we uiteen gegaan in 1998. De echtscheiding is uitgesproken eind 2001 en begin 2002 was het definitief. Haar tweelingzus en oudere broer zijn OOK echtgescheiden.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers