Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij ergens spijt van?

<<

Anoniem273

Bericht 14 Feb 2020 22:16

Re: Heb jij ergens spijt van?

Fijn om te lezen, Blue Flower & Joey!
<<

Anoniem307

Bericht 14 Feb 2020 23:56

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik heb veel spijt gehad van dingen die ik heb gedaan of gelaten. Maar ik ben zover dat ik blij ben dat het me gemaakt heeft tot wie ik nu ben. Dankbaar voor wat ik nu heb. Ik vind het een hele waardevolle levensles die ik niet had willen missen.
<<

Kira

Bericht 15 Feb 2020 00:01

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik heb spijt van best veel dingen, maar al die dingen hebben gemaakt tot wat ik nu ben. Dus uiteindelijk heb ik niet echt spijt, ik had dingen wel anders kunnen aanpakken.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2020 09:34

Re: Heb jij ergens spijt van?

Aziraphale schreef:Elke keer als ik dit topic zie, probeer ik te bedenken waar ik spijt van heb. Maar ik kan niks bedenken, daar ben ik natuurlijk blij mee maar ergens vraag ik me dan toch af of dit niet ‘vreemd’ is.

Nee hoor, lijkt me niet vreemd.
Ik kan verder ook niet zoveel bedenken. Ik denk trouwens niet eens dat mn moeder het nog weet van die euro, maar het heeft op mij wel indruk gemaakt haha ?
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 15 Feb 2020 09:44

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik heb spijt dat ik niet voor de juiste opleiding heb gekozen. Want die vond ik toen te jongensachtig. Uiteindelijk een studie gedaan en niet afgemaakt, omdat het niet bij me paste. Dat ik daarmee ben gestopt heb ik overigens geen dag spijt van gehad.

Dat ik vroeger nooit gehoerd en -sloerd heb, heb ik ook geen spijt van. Paste gewoon niet bij me.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem271

Bericht 15 Feb 2020 11:25

Re: Heb jij ergens spijt van?

Het enige wat nu regelmatig door mijn hoofd spookt is; was ik maar niet weggegaan bij mijn oude baan. Maar het is niet echt spijt of zo denk ik, want voor toen was het de beste keus die ik kon maken. Maar nu mis ik het ☹️
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 15 Feb 2020 12:51

Re: Heb jij ergens spijt van?

Echt spijt niet maar soms denk ik wel dat ik meer uit mijn studententijd had kunnen halen door er meer van te genieten. Was heel serieus bezig met mijn studie en toenmalig vriendje dat ik veel te weinig genoten heb mijn studententijd.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9472

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Feb 2020 16:16

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ise schreef:Het enige wat nu regelmatig door mijn hoofd spookt is; was ik maar niet weggegaan bij mijn oude baan. Maar het is niet echt spijt of zo denk ik, want voor toen was het de beste keus die ik kon maken. Maar nu mis ik het ☹️

Kun je er niet meer terug naar toe?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem271

Bericht 15 Feb 2020 16:18

Re: Heb jij ergens spijt van?

Burn schreef:
Ise schreef:Het enige wat nu regelmatig door mijn hoofd spookt is; was ik maar niet weggegaan bij mijn oude baan. Maar het is niet echt spijt of zo denk ik, want voor toen was het de beste keus die ik kon maken. Maar nu mis ik het ☹️

Kun je er niet meer terug naar toe?


De locatie waar ik werkte niet, of ja daar wil ik niet meer heen, teveel gebeurd. Ik heb wel een sollicitatie de deur uit gedaan voor een andere locatie, maar daar ben ik een van de vele sollicitanten, dus geen idee of dat wat gaat worden.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Feb 2020 16:22

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik heb er spijt van dat ik na mijn mbo-opleiding ben gaan werken en niet naar het hbo ben gegaan.
<<

Anoniem316

Bericht 15 Feb 2020 23:30

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik heb spijt van mijn hbo studie. Ik had destijds toch meer op mijn gevoel moeten af gaan..
Dat is sowieso iets wat ik heb geleerd het afgelopen jaar. Mijn gevoel heeft me nooit in de steek gelaten, maar ik gaf het geen ruimte. Nu denk ik vaak; had ik maar.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2020 23:41

Re: Heb jij ergens spijt van?

Het spijt mij dat ik mijn overleden schoonzus heb beloofd goed voor haar 3 meisjes te zorgen. Toen wist ik niet dat mijn broer er zo’n bizar leven op na zou houden dat het gewoon onmogelijk is, en ik die meisjes nagenoeg nooit zie. Daar heb ik spijt van en dat doet nog heel vaak heel zeer. Alle andere dingen waar ik misschien spijt van had kunnen hebben vallen daarbij echt in het niet.
<<

morgen

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 18 Jan 2019 23:00

Bericht 18 Feb 2020 14:42

Re: Heb jij ergens spijt van?

Hugo schreef:Ik had een jaar of 10 geleden wel meer willen “hoeren en sloeren” even heel plat gezegd. En dan bedoel ik niet met iedereen het bed in duiken maar wel meer flirten/zoenem etc. Ik ben echt veel te braaf geweest.


ja ik ook, ik had op mn 15de al verkering en met hem ook getrouwd maar ik had ook nog wel graag meer willen flirten ect, dat had me wel leuk geleken.
zussieskleding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6124

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Feb 2020 15:00

Re: Heb jij ergens spijt van?

Heftig om sommige verhalen van jullie te lezen..

Echt spijt heb ik niet, misschien had ik minder vroeg aan een vaste relatie moeten beginnen maar dat heeft ook veel moois gebracht.

Waar ik een beetje spijt van heb is van onze bruiloftsfoto’s. We wilden geen bruiloft met alles erop en eraan, we hebben wel een hele mooie dag gehad met lunch en een aansluitende borrel en zijn daarna direct op huwelijksreis gegaan. Een kennis van ons (met goede camera) maakte de foto’s. Achteraf gezien had ik een echte fotograaf in moeten huren, maar goed dat hebben we niet gedaan. ?
<<

Anoniem271

Bericht 18 Feb 2020 18:23

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ise schreef:
Burn schreef:Kun je er niet meer terug naar toe?


De locatie waar ik werkte niet, of ja daar wil ik niet meer heen, teveel gebeurd. Ik heb wel een sollicitatie de deur uit gedaan voor een andere locatie, maar daar ben ik een van de vele sollicitanten, dus geen idee of dat wat gaat worden.


Ik heb inmiddels contact gehad met de organisatie en de manager van betreffende locatie wil graag met me in gesprek. Dus binnenkort kan ik een afspraak verwachten!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Feb 2020 20:09

Re: Heb jij ergens spijt van?

Popcorn schreef:Het spijt mij dat....


Zo treurig dit?. Ik heb je verhaal toen gevolgd en vond het toen al zó pijnlijk! Dat je nu helemaal buitenspel bent gezet is echt niet te doen!
Ik snap dat je het ervaart als een belofte die je niet na komt, maar je kunt er helemaal niks aan doen!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Feb 2020 20:15

Re: Heb jij ergens spijt van?

Misschien heb ik nog wel het meest spijt van het feit dat ik op mijn 19de mee ben gegaan met een soort kamp voor jongeren. We gingen naar Blanes waar je elke avond verplicht mee uit moest en waar je op elk moment met minimaal 3 personen samen moest zijn. Ik kon dus niet eens, samen met een ander meisje, overdag naar het strand (100 meter van onze camping)omdat we dan maar met z'n tweeën waren. Ik vond het een verschrikkelijke vakantie die ik vooral deed om wat minder sociaal gestoord te lijken tav mijn familie.
Ik had betaald voor 17 dagen, maar ben na 10 dagen met de andere groep mee naar huis gegaan.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers