Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 09 Feb 2020 22:15

Nieuwe week!

En alweer een nieuwe week staat op het punt van beginnen.

Wat zijn jouw plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem308

Bericht 09 Feb 2020 22:18

Re: Nieuwe week!

34 weken zwanger, baby blijft hopelijk nog eventjes zitten. Want heb drie volle dagen voor mijzelf ?. Weekend weer leuke dingen gepland. Voor de rest vooral de vluchttas, enveloppes schrijven, chillen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Feb 2020 22:24

Re: Nieuwe week!

Oh lekker AMM! En jullie zijn net samen lekker weg geweest toch?

En jeetje Burn, jij ook alweer 31 weken!

Mijn plannen:

Maandag: een soort mini 'ted' talk maken voor een groep buitenlanders die geïnteresseerd waren in het Nederlandse onderwijssysteem. Eens kijken of ik dat kort en krachtig uit kan leggen.
Verder naar de tandarts. Hopelijk op een efficiënte wijze: Ik ga eerst drie kwartier naar de mondhygiëniste. Daarna haal ik zoontje gauw op van peuterspeelzaal en gaan we gauw door naar de tandarts samen.

Dinsdag: Peutergym

Woensdag: Niks bijzonders

Donderdag: Niks bijzonders

Vrijdag: Ik wil eigenlijk voor Valentijnsdag een lekkere kaasfondue voor ons maken. Even soort date night.

Zaterdag: misschien heb ik een borrel, weet nog niet of 't door gaat.

Zondag: m'n vader en stiefmoeder komen borrelen en eten.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 22:26

Re: Nieuwe week!

Ik heb een rustig weekje!

Maandag: ‘s avonds informatieavond vruchtbaarheidskliniek.
Dinsdag: ‘s avonds oppassen op de kinderen van mijn beste vriendin.
Donderdag: ‘s morgens yoga.

En dat waren mijn plannen al ? lege agenda dus!
<<

Anoniem313

Bericht 09 Feb 2020 22:36

Re: Nieuwe week!

Wat grappig zo’n soort TedTalk Marin, is dat een lokale versie?
Mijn week is niet zo spannend. Werken, en dinsdag hardlopen en woensdag boksen. Donderdagavond eten en borrelen met een vriendin.
Zaterdag komt een vriend van mijn vriend en ze gaan samen uit eten en hij blijft logeren. Zondag doe ik mee aan een hardloopevenement in de buurt, en daarna komen vrienden van ons borrelen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Feb 2020 22:39

Re: Nieuwe week!

Nee hoor gewoon binnen een Facebook groep waar we zelf wat interessante topics hebben bedacht om elkaar over te vertellen over wat ons interesseert. Niks spannends hoor, maar omdat ik de enige Nederlandse ben vroeg iemand naar het onderwijssysteem hier. Moet alleen even bedenken hoe ik dat handig ga filmen. Ach het houdt me van de straat (en uit bed, anders slaap ik alleen maar overdag zo moe ben ik nog steeds dus dit is wel even lekker iets stimulerends).
Let's discover the world together.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 09 Feb 2020 22:49

Re: Nieuwe week!

Maandag: een rustig dagje met weinig plannen. 'S middags de kinderen uit school halen.
Dinsdag: wat uurtjes vanuit huis werken. 's middags de kinderen uit school halen. Eind van de middag breng ik ze naar mijn schoonouders. Ze eten daar mee. Mijn man en ik eten wat makkelijks en hebben daarna 10 minuten gesprekken van de kinderen.
Woensdag: werken van 08.30-17.00
Donderdag: weinig plannen. 's middags de kinderen uit school halen.
Vrijdag: werken van 08.30-13.30. 'd middags heeft de oudste judo.
Zaterdag: jongste zwemles, oudste taekwondo.
Zondag: nog geen plannen.
Verder is alles wat onder voorbehoud of mijn dochter haar schooldagen volledig volhoud.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Feb 2020 22:50

Re: Nieuwe week!

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: met N naar dreumesgym, daarna komt een vriend van me met z'n babyzoon op bezoek. 's Avonds banenzwemmen.
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met N, 's middags voor het eerst naar m'n nieuwe tandarts. 's Avonds tapasavondje met m'n vriend voor Valentijnsdag.
Zaterdag: lunchen bij m'n moeder, daarna naar de verjaardag van de dochter van een vriendin.
Zondag: nog geen plannen
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Feb 2020 22:55

Re: Nieuwe week!

Mijn week is ook niet zo spannend. Laatste week voordat ik met verlof ga. Heel gek idee!

Einde week hebben we een weekend samen en dat willen we nog even goed benutten voordat het dadelijk niet meer kan. Maar verder dan dit gaan onze plannen nog niet!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 09 Feb 2020 23:12

Re: Nieuwe week!

Morgen: dochter naar kdv brengen en rustig aan naar mijn werk (na 3 weken thuis na operatie). Einde van de middag controle afspraak in het ziekenhuis.
Dinsdag: Als mijn moeder er is, naar mijn werk. 13.20 met dochter naar de kapper.
Woensdag: vrij. Naar dansles met dochter. Middag niks.
Donderdag: dochter naar het kdv en rustig naar mijn werk.
Vrijdag: inpakken en na de lunch naar Schiphol. We vliegen 's middags naar New York voor een week met z'n 2en.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Feb 2020 23:17

Re: Nieuwe week!

Wat gaaf Gekkie! Heel veel plezier alvast!
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Feb 2020 23:19

Re: Nieuwe week!

Maandag: werken, ten minste dat is de planning als ik op kantoor kan komen. Anders thuis. De weg waar ik overheen moet is op dit moment namelijk dicht.
Dinsdag: werken en sportschool
Woensdag: halve dag thuis werken, boodschappen doen en was vouwen
Donderdag: werken en sporten
Vrijdag: geen idee, J heeft studiedag
Zaterdag: J naar m’n ex brengen. Naar de markt en boodschappen doen t/m woensdag. Verder uitgebreid koken want tis date Night
Zondag: hardlopen en verder nog niets gepland
2015 💙
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Feb 2020 23:32

Re: Nieuwe week!

Wat een boel hoogzwangeren in ons midden! Spannend :)

Gekkie, wat een gaaf vooruitzicht, geniet ervan!

Hier weinig spannends de komende week.
Maandag: werken, ‘s avonds geen plannen
Dinsdag: werken, ‘s avonds orkestrepetitie
Woensdag en donderdag: werken, man heeft avonddienst dus m’n moeder komt eten.
Vrijdag: het hele gezin is vrij, ik hoop op mooi weer want dan kunnen we lekker wandelen ofzo. ‘S avonds komt een vriendin bij ons bordspellen spelen.
Zaterdag: in de ochtend wassen draaien en boodschappen doen. Daarna moet mijn man werken en ik ga naar m’n familie met de kindjes.
Zondag zijn we weer allemaal vrij, nog geen plannen ook.

♥♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Feb 2020 00:14

Re: Nieuwe week!

Maandag - werken en 's avonds niets bijzonders
Dinsdag - met zoontje op kraamvisite en ik denk daarna even lunchen bij mijn ouders, 's avonds ballet
Woensdag - werken en ballet
Donderdag - werken en boodschappen doen
Vrijdag - thuis met zoontje, even kijken wat we gaan doen, 's avonds een afspraak voor onze nieuwe keuken
Zaterdag - ik vier mijn verjaardag, dus vlaaien halen en eventueel nog wat vergeten boodschappen en vast hapjes maken en het huishouden doen, eind van de middag komt de familie en ze eten ook mee, ze blijven 's avonds vast ook wel even plakken en dan komen er ook nog wat vrienden
Zondag - bijkomen haha, opruimen, restjes opmaken en luieren hoop ik
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2020 00:38

Re: Nieuwe week!

Maandag: ochtend werken in de middag naar mijn man in het ziekenhuis
Dinsdag hele dag werken. Uit het werk naar de gastouder daar de jongste ophalen en dan door naar mijn ouders waar de oudste ook is. Misschien in de avond nog naar mijn man.
Woensdag: vrij in de middag een gebakje halen bij mijn ouders mijn vader is jarig.
Donderdag: vrij waarschijnlijk in de middag naar mijn man
Vrijdag: dag dienst. Misschien mag mijn man dan weer naar huis. Dan lekker weekend!
2014 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 10 Feb 2020 01:45

Re: Nieuwe week!

Morgen: vrije dag, wat huishouddingen en boodschappen. En ik wil iets gaan bakken.
Dindag: werken verder geen plannen.
Woensdag: vrije dag, niks gepland.
Donderdag en vrijdag: werken, en vrijdag na werk borrelen.
Zaterdag: vrije dag, in de middag verjaardag van schoonzus, 's avonds hebben we een tonpraters avond.
Zondag: korte dag werken tot 18 uur, verder geen plannen.

Rustige week voor mij!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Feb 2020 07:34

Re: Nieuwe week!

Hey wat leuk Marin, gelukt?
Veel meiden ook aan het einde van zwangerschap, succes met laatste loodjes.
Mijn lijstje:

Maandag: altijd drukke dag met mijn eerste les om 8.15 en mijn laatste les eindigt 20.30 uur. Tussen de lessen door werk ik aan mijn onderzoek (alleen vandaag had ik zelf een training, anderhalf uur rijden bij mij vandaan. Kom ik aan: is hij vanwege het weer afgezegd grrr).
Dinsdag: 's morgens word ik ingewerkt op mijn nieuwe bijbaantje als medische secretaresse van een verloskundige. 's middags weer aan de studie en 's avonds boxen
Woensdag: weer een dag met lesgeven en werken aan mijn studie
Donderdag: dag met zoon en 's avonds boxen EN we zijn 4 jaar getrouwd dus we gaan samen uit eten
Vrijdag: met zoon naar ballet en dan met vriendin naar indoor speeltuin
Zaterdag: inpakken en huis schoonmaken
Zondag: vertrekken we naar Bali voor 9 dagen :D
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kira

Bericht 10 Feb 2020 08:30

Re: Nieuwe week!

Wat een leuke plannen allemaal!
Ik ga straks lunchen met een vriendin en heb daarna controle in het ziekenhuis en de hechtingen gaan eruit.
Vanavond wil ik naar een orkest gaan waar ik instructrice ben, even bijkletsen en misschien rustig aan beginnen weer daar. Tussendoor ga ik rusten.
Morgen heb ik fysio, zoon heeft studiedag en muziekles en ik wil koken, verder niks.
Woensdag zal ik wel pijn hebben, dus een rustig dagje. Misschien in de avond repeteren.
Donderdag komen in de avond twee collega's op visite, verder geen plannen.
Vrijdag weer fysiotherapie, en verder geen plannen.

Mijn week bestaat voornamelijk uit rusten, oefeningen, beetje licht huishouden en Netflix.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 10 Feb 2020 08:48

Re: Nieuwe week!

Goed gevulde weken komen er voorbij, voor de hoogzwangere succes nog met de laatste loodjes! En de bijna vakantiegangers, mooie vooruitzichten!

Hier gaat de week er ongeveer zo uitzien, het is de laatste week school voor de kindjes, daarna voorjaarsvakantie;
Vandaag; zo eventjes boodschappen doen, huishouding en vanmiddag met de oudste naar Freerunnen.
Dinsdag; werken, savonds met de oudste naar krav maga.
Woensdag; ochtend even naar de markt, smiddags met de oudste naar een lesjesmiddag vd middelbare school, het laatste wat we gaan bekijken, daarna moet hij gaan kiezen.
Donderdag; pas ik op mijn nichtje, alvast soep maken voor vrijdag en savonds de jongste naar meidenscouting brengen.
Vrijdag; werken, avond de oudste naar jongensscouting.
Zaterdag; werken
Zondag; in de ochtend lekker luieren en smiddags gaan we naar een kinderverjaardag
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Feb 2020 08:58

Re: Nieuwe week!

Leuke vakantieplannen komen hier al voorbij. Veel plezier Gekkie en Marsy!

Mijn week:
Maandag: werken, savonds zwemles van de oudste
Dinsdag: werken 10u30-21u
Woensdag: vrij! Huishouden doen. Savonds zwemles met de jongste
Donderdag: werken, savonds vergadering
Vrijdag: vrij! Weinig plannen, wat tijd voor mezelf. Savonds moet de oudste sporten.
Zaterdag: in de ochtend moet de jongste sporten. Daarna rijd ik door naar Nijmegen, daar hebben we afgesproken met de mama's (en kinderen van) juli/aug 2016.
Zondag: oudste gaat naar de Chiro. Wat wij gaan doen is afhankelijk van het weer.
2012 & 2016
<<

Anoniem291

Bericht 10 Feb 2020 10:48

Re: Nieuwe week!

Vandaag is zoon voor het eerst naar school dus is wel een rare week zo. ik rommel wat in huis deze week en doe rustig aan. Box is neergezet dus die ga ik zo even schoonmaken en inruimen. Om 2 uur zoon halen en vanmiddag rustig aan verwacht dat hij wel moe is.
Dinsdag: uit school intake bij de Bso maar hij hoeft daar niet te blijven vandaag.
Woensdag: geen echte plannen. Zoon heeft halve dag school.
Donderdag: fysio
Vrijdag: verloskundige en zoon gaat uurtje naar de bso om te wennen.
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: feestje/borrel maar ga eens kijken of ik daar nog zin in heb.

Hopelijk de laatste week zo en binnenkort bevallen. Voor zoon hoop ik niet deze week, wat mij betreft komt de kleine komend weekend al.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 10 Feb 2020 11:04

Re: Nieuwe week!

Maandag: werken.
Dinsdag: vrij en zoon heeft studiedag, in de ochtend naar de kapper, daarna ergens gaan lunchen met de kinderen, in de avond komen 2 vriendinnen bij mij eten.
Woensdag: ochtend werken, middag met zoon naar zwemles.
Donderdag: werken.
Vrijdag: vrij, in de ochtend even helpen op school, in de middag met zoon naar zwemles (inhaalles).
Zaterdag: overdag wat huishouden, 's avonds borrelen met vrienden.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Feb 2020 11:24

Re: Nieuwe week!

Wat een hoop drukke weken komen er voorbij. Dan klikt die van mij maar saai en rustig.

Maandag: College, alleen kom ik op school aan en de docent is ziek. Nu probeer ik aan verslagen te werken, maar ziek gaat dat niet echt. Vanavond nog een ALV. Een vriendin heeft gevraagd of ik er vanavond bij wil zijn aangezien ze nog iemand zoeken voor de Kascontrolecommissie.
Dinsdag t/m vrijdag: Werken.
Zaterdag: ergens een wedstrijd tennissen, maar ik weet nog niet hoe laat.
Zondag: Weinig plannen. Ik denk met mijn vriend in zijn huis opruimen en zo, zodat ik bij hem kan komen wonen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem271

Bericht 10 Feb 2020 11:24

Re: Nieuwe week!

Niks spannends deze week. Werken, woensdag komt een vriendin, zondag naar de oma van mijn vriend en verder staat het nog open.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2020 11:26

Re: Nieuwe week!

Caro he voor mijn gevoel ben je net zwanger wat gaat dat snel
Fijne week allemaal

Maandag ik wou uitslapen, gister laat op bed en moest om 7.30 weer een prik zetten en dacht daarna ga ik weer verder slapen maar bij de buren zijn ze aan het verbouwen blijkbaar. Heb nu al huis schoon boodschappen gehaald. Vanmiddag geen plannen. Vanavond sporten

Dinsdag werken

Woensdag sporten en werken

Donderdag werken

Vrijdag werken en naar het ziekenhuis

Zaterdag vroeg op ga 20 km wandelen met mijn ouders in Zwolle. Daarna verjaardag nichtje en broer. En in de avond concert van Tim Akkerman. Dus drukke dag

Zondag niks geen plannen en na z'n drukke zaterdag hou ik dat ook rustig
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron