Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Savi's Café

<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 01:02

Re: Savi's Café

Hugo schreef:
Savi schreef:Hahaha. Ik verveel me en kreeg zin om iets te doen. :banaan:

Ben je in te huren? Ik verveel me al de hele dag maar no way dat ik heb schoongemaakt. Al heb ik wel 2 wasjes gedaan.

Oké en 4 films gekeken?

Heb je Falling Inn Love al gezien op Netflix? Lekker feel good.

En alles heeft z'n prijs haha. Ik zit normaal ook liever niks te doen hoor, maar heb het soms op de raarste momenten!
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:04

Re: Savi's Café

Ja ik vrees dat ik die al heb gezien op de dag dat je uitkwam? Op Videoland staan sinds een paar dagen allemaal romantische films (valentijnsdag hè), dus daar ben ik nu aan begonnen. Heb er al 8 gezien. Ik heb duidelijk tijd te veel..
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:04

Re: Savi's Café

Weltruste Bosjesvrouw!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Feb 2020 01:06

Re: Savi's Café

Ik zit in de trein nu, kan zo in slaap vallen. Iemand een leuk verhaal? Heb nu ook zin in chips.
Smile, it's free!
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 01:07

Re: Savi's Café

Hugo schreef:Ja ik vrees dat ik die al heb gezien op de dag dat je uitkwam? Op Videoland staan sinds een paar dagen allemaal romantische films (valentijnsdag hè), dus daar ben ik nu aan begonnen. Heb er al 8 gezien. Ik heb duidelijk tijd te veel..

Ah leuk. Ik hou van zulke films, maar vaak zit ik al een hele avond te niksen en dan bedenk ik het te laat. Zoals vanavond.
Avondje voor mezelf en heb weer niks leuks gedaan. :cry:
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:07

Re: Savi's Café

Een leuk verhaal heb ik niet Lavendel. Waar ben je geweest vandaag? Hopelijk hoef je niet lang meer met de trein.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 01:07

Re: Savi's Café

Lavendel schreef:Ik zit in de trein nu, kan zo in slaap vallen. Iemand een leuk verhaal? Heb nu ook zin in chips.

Moet je nog lang?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Feb 2020 01:07

Re: Savi's Café

Bedankt Hugo

Hopelijk kan ik een beetje slapen. Ben helemaal alleen.
2014 2016
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:08

Re: Savi's Café

Ja ik houd ook echt van zulke films Savi! De films op Videoland zijn veel Hallmark films, dus allemaal cheesy films en ik houd er zooooo van ♥️ Dus aankomende week een dag vrij nemen of je vriend een avond de deur uit schoppen, dan kun je wat films kijken!
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:09

Re: Savi's Café

bosjesvrouw schreef:Bedankt Hugo

Hopelijk kan ik een beetje slapen. Ben helemaal alleen.


Vind je dat niet fijn slapen nee? Komt je vriend/man wel nog thuis vannacht?

Ik ben gewend alleen te slapen, mij lijkt met iemand samen slapen dus echt vreselijk, haha.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 01:10

Re: Savi's Café

Hij is bijna elke avond weg, maar dan zit ik m'n tijd te verdoen met forummen en spelletjes en *geen idee wat allemaal*. Stom eigenlijk, moet dat echt beter bewaken.
Want films kijken of iets creatiefs doen is veel leuker!

Welterusten bosjesvrouw, ik hoop ook dat je goed slaapt!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Feb 2020 01:13

Re: Savi's Café

Heerlijk avondje slechte films, die ik ook als mijn vriend er niet is. Van die fijne slechte Nederlandse films vooral. Laatst de film All you need is love gekeken, was ook leuk.

Ik was in DH bij een vriendin eten in haar nieuwe appartementje met nog wat vrienden. Nu weer naar Utrecht, moet nog 20 min. Zo vreselijk, moe en met wat wijn op de trein in moeten en daarna nog 15?min fietsen, bleh.
Smile, it's free!
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:15

Re: Savi's Café

Savi schreef:Hij is bijna elke avond weg, maar dan zit ik m'n tijd te verdoen met forummen en spelletjes en *geen idee wat allemaal*. Stom eigenlijk, moet dat echt beter bewaken.
Want films kijken of iets creatiefs doen is veel leuker!

Welterusten bosjesvrouw, ik hoop ook dat je goed slaapt!


Ik ga je voortaan elke dag een reminder sturen dat je een film moet kijken ?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Feb 2020 01:16

Re: Savi's Café

Hugo, Mijn man ligt in het ziekenhuis en de kinderen zijn bij mijn ouders.

Savi dat herken ik dat je met "onzin" dingen je tijd door komt.

Lavendel klinkt wel gezellig
2014 2016
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:18

Re: Savi's Café

O sorry bosjesvrouw, dat wist ik niet! Ik kan me voorstellen dat dat hélemaal niet lekker alleen slaapt nee. Mag ik vragen waarom je man in het ziekenhuis ligt? Hopelijk is hij weer snel bij je thuis!
<<

Anoniem309

Bericht 09 Feb 2020 01:18

Re: Savi's Café

Bosjesvrouw. Hoe gaat het nu met hem. Heeft hij zijn eerste kuur nu gehad? Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Feb 2020 01:20

Re: Savi's Café

Wat is er met je man Bosjesvrouw?

Ik verkloot mijn avonden ook vaak met voor de tv hangen en op m’n telefoon spelen. Word ik zo gaar van en dan ga ik chagrijnig naar bed. Moet echt eens een hobby zoeken. Maar goed dat we een nieuw huis gekocht hebben, heb ik de komende twee jaar ofzo weer wat te doen haha
Laatst gewijzigd door Lavendel op 09 Feb 2020 01:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
Smile, it's free!
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:22

Re: Savi's Café

Welkom bij de club van hobbyloze mensen Lavendel, ik heb namelijk ook geen hobby.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 01:26

Re: Savi's Café

Ahhh bosjesvrouw dat is ook zo, sorry! Hopelijk kan je wat slapen!
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 01:26

Re: Savi's Café

Hugo schreef:
Savi schreef:Hij is bijna elke avond weg, maar dan zit ik m'n tijd te verdoen met forummen en spelletjes en *geen idee wat allemaal*. Stom eigenlijk, moet dat echt beter bewaken.
Want films kijken of iets creatiefs doen is veel leuker!

Welterusten bosjesvrouw, ik hoop ook dat je goed slaapt!


Ik ga je voortaan elke dag een reminder sturen dat je een film moet kijken ?

Daar hou ik je aan!!
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 01:26

Re: Savi's Café

Succes met fietsen zo Lavendel! :(
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 01:28

Re: Savi's Café

Savi schreef:
Hugo schreef:
Ik ga je voortaan elke dag een reminder sturen dat je een film moet kijken ?

Daar hou ik je aan!!


We hebben een deal!??
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Feb 2020 10:10

Re: Savi's Café

Geeft niet! Ik heb prima geslapen ?

Mijn man heeft zaadbalkanker met een uitzaaiing in een lymfeklier. Hij is afgelopen vrijdag begonnen met chemo. Hij ligt in het UMCG. Hij moet daar blijven omdat deze chemo slecht is voor de nieren. Hij krijgt elke dag 5 liter vocht toegediend om de nieren door te spoelen. Vrijdag en gister ochtend kreeg hij cytostatica. En gister avond een zwaardere. Tot nu toe voelt hij zich nog wel goed. Alleen een beetje vermoeid. Straks ga ik met de meisjes even naar hem toe.
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2020 10:11

Re: Savi's Café

Fijn dat je goed geslapen hebt. Wat een heftige periode.
Hopelijk is het weer niet te slecht om er heen te gaan!
<<

Anoniem292

Bericht 09 Feb 2020 10:13

Re: Savi's Café

Wow bosjesvrouw, wat heftig! Heel veel sterkte & succes!?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers