Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiepark Beekse Bergen. Iemand ervaring?

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 01 Feb 2020 14:07

Vakantiepark Beekse Bergen. Iemand ervaring?

Wat zijn jullie ervaringen met dit vakantiepark? IK lees veel negatieve reacties. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
10-08-2017 ♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 01 Feb 2020 15:57

Re: Vakantiepark Beekse Bergen. Iemand ervaring?

Ik heb jaren geleden eens een week op de camping gestaan, dat was prima.
30-04-2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Feb 2020 18:22

Re: Vakantiepark Beekse Bergen. Iemand ervaring?

Wij waren afgelopen herfst in een huisje in het resort, dat was echt fantastisch! Maar je hebt inderdaad ook het veel oudere vakantiepark, geen idee hoe het daar is. Bedoel je dat?

Het park vond ik ook verrassend leuk met over het algemeen veel ruimte voor de dieren.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

zonnetje83

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 26 Dec 2017 15:02

Bericht 01 Feb 2020 23:13

Re: Vakantiepark Beekse Bergen. Iemand ervaring?

Wij zijn vorig jaar in de zomer op het vakantiepark geweest (niet op het resort).
De huisjes zijn oud en waren niet goed schoon. Daar hadden we al rekening mee gehouden n.a.v. de recensies. Het viel nog wel wat mee.
Het dierenpark en de andere faciliteiten zoals Speelland maakten het voor ons wel goed! Speelland is wel wat achter gebleven in de tijd (oude muziek uit onze tienerjaren bijv.) maar we hebben ons er goed vermaakt. We willen er over een paar jaar nog wel een keer heen, maar dan naar het resort (is wel veel duurder).
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Feb 2020 10:54

Re: Vakantiepark Beekse Bergen. Iemand ervaring?

Pompoen is er een paar jaar terug geweest.
Ik weet alleen niet of zij op het resort zat of niet.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Feb 2020 15:22

Re: Vakantiepark Beekse Bergen. Iemand ervaring?

Ja, ik lees vooral dat het heel vies is en van mijn zus hoorde ik het ook. Al was het bij haar vier jaar geleden. Maar als ik Zoover lees is het nog niet heel veel beter.
10-08-2017 ♥

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers