Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Feb 2020 09:27

Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Hallo februari en hallo weekend!

Wat staat er dit weekend voor jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Feb 2020 09:31

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Vanmorgen - chillen.
Vanmiddag - verjaardag van mijn schoonmoeder.
Vanavond - Chillen, WIDM kijken.

Morgen - 's middags verjaardag van mijn vader. Verder geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 01 Feb 2020 09:37

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik ben al de hele week ‘ziek’. Niet fit, benauwd, keelontsteking en in hoop zo dat ik vandaag baat hebben bij de kuur die ik gehad heb. Maar vrees er voor, voel me misselijk en beroerd en hij wat tegen het opstaan aan.
Geen plannen het weekend. We zijn alle 5 thuis en hebben de handen vol aan onze nieuwe puppy. We zien wel wat het weekend brengt.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Feb 2020 09:38

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Oh het voetbalseizoen is weer begonnen. Eigenlijk zou ik zo even bij mijn zoon z’n wedstrijd moeten kijken ?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Feb 2020 09:39

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Wij gaan straks boodschappen doen en langs dr speelgoedwinkel.
Vanmiddag verjaardag van neefje met borrel.
'S Avonds WIDM kijken.

Morgen geen plannen, relaxen en misschien ergens wat drinken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Feb 2020 09:44

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Popcorn schreef:Oh het voetbalseizoen is weer begonnen. Eigenlijk zou ik zo even bij mijn zoon z’n wedstrijd moeten kijken ?

Ohja.. man moet ook voetballen, misschien ga ik daar ook nog wel even kijken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem271

Bericht 01 Feb 2020 10:43

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik moet vandaag nog werken tot 13:00, heel apart na járen vrij te zijn geweest op zaterdag. Vanmiddag boodschappen doen, lunchen met mijn vriend en lekker relaxen samen. Vanavond ben ik alleen. Nog geen idee wat ik ga doen.

Morgen ben ik ook grotendeels alleen, mijn vriend heeft open dag op zijn werk. Wordt vooral veel slapen, was een vervelende week..

Fijn weekend!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Feb 2020 10:46

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Vandaag ga ik boodschappen doen en vanavond nemen mijn broertje en ik mijn ouders mee uit eten.
Morgen ga ik met een vriendin lunchen en wandelen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Feb 2020 10:54

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Niet zoveel.

M'n man en zoontje gaan zo naar een inhaal gymlesje. En ik blijf even lekker thuis om rustig te douchen enzo.
Vanmiddag willen we even naar de stad. We hebben nog een tegoedbon van de kookwinkel hier en willen een nieuwe Microplane rasp kopen.

Morgen ook niet echt plannen, misschien komen er vrienden eten.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem332

Bericht 01 Feb 2020 11:01

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Weeeeeeeeeeeerken ✌️ En een feetje vanavond ?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 01 Feb 2020 11:01

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Gisteren voelde ook al echt als weekend, ik was vrij en de kinderen ook. We hebben ons uren vermaakt in het speelgoedmuseum hier in de buurt, was een groot succes (vond het nog best een uitdaging alleen met drie kinderen ?).

Vanmorgen gaan we op verjaardagsvisite bij mijn tante en daarna rijden we door voor een middagje op een landalpark. Het is een bedrijfsuitje van mijn mans werk, er komen meer kinderen gelukkig.

Morgen hebben we niks gepland.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Feb 2020 11:11

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Wij gaan zo even naar het bos en daar ook lunchen. Vanmiddag nog even naar het winkelcentrum. Vanavond WIDM kijken.

Morgenochtend zwemmen en verder nog geen plannen.
❤ 7 juni 2018
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 01 Feb 2020 11:38

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Vanmorgen lekker rustig aan en nog even een deel van het kraamcadeau afmaken (haakwerk). Eind van de middag op kraambezoek. Daarna eten we even bij mijn schoonouders en leggen de kinderen daar op bed. ‘s avonds hebben we een feestje van een vriend. Daarna halen we de kinderen weer op.

Morgen eind van de ochtend naar een dubbele kinderverjaardag. ‘s Middags even WIDM terug kijken en ‘s avonds komt mijn broertje met z’n vriendin even langs.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Feb 2020 11:45

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Vanochtend met de oudste naar zwemles.
We gaan straks even met zn allen naar de Gamma en tuincentrum.
Man gaat daarna boven klussen en ik beneden opruimen.
Morgenochtend naar de peuterdienst in de kerk. Verder geen plannen voor morgen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Kira

Bericht 01 Feb 2020 12:11

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik ga vanavond bij m'n ouders eten en erna WIDM kijken.
Morgen heb ik niks op de planning. Normaal hebben we repetitie, maar ik kan sowieso niet mee doen, en er is vergadering ipv repeteren dus zoon gaat ook niet. Misschien als het droog is even met de hond eruit. En naar de winkel in de rolstoel.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Feb 2020 12:36

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Hier door de staking gisteren al "weekend. Overdag de stad in met de kids en boodschappen gedaan, savonds kwam een vriendin langs. Vandaag s ochtends gewoon thuis (berg was) de meiden zijn druk met oude tijdschriften en 2 dozen. vanmiddag fietsen we even langs m'n schoonouders. Morgenochtend vieren we alvast m'n man z'n verjaardag met het gezin met ontbijt en cadeautjes speurtocht door het huis
<<

Anoniem315

Bericht 01 Feb 2020 13:30

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Gister begon mijn weekend met in de namiddag een bioscoopbezoekje met mijn meisjes (Frozen 2). Daarna ben ik naar het theater geweest naar 'Mijn man begrijpt me niet' met Victoria Koblenko, Anouk Maas en Tanja Jess. Maar eerlijk gezegd vond ik het een dikke tegenvaller.. Ik vond het te simpel gespeeld. Kon nergens echt om lachen en het heeft me ook geen nieuwe inzichten gegeven. Echt jammer.

Vanavond ga ik uit eten bij onze buren (we wonen naast een oude melkfabriek en daar zit een restaurant in. Is heel leuk en de Indische rijsttafel is heerlijk!). Morgen niks bijzonders.
Hele weekend bezig met werk helaas. Het moet af (rapporten, analyses, unitplannen, voorbereidingen voor gesprekken).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Feb 2020 13:48

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik heb vanochtend 18 km gewandeld. Zo douchen. En daarna met de auto door de carwash. Er hadden een witte auto maar is inmiddels zwart geworden

Morgen geen plannen
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11844

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Feb 2020 13:53

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Vanmorgen tennis gekeken. Zo stap ik in de auto naar mijn neefje die vandaag zijn vormsel doet.

Morgen heren finale tennis kijken en verder in huis opruimen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 01 Feb 2020 14:24

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Eindelijk weekend!
Vanochtend heb ik iets in het huishouden gedaan en nu zit ik lekker met Netflix aan op de bank. Vanavond uit eten.
Morgen nog geen plannen, als het droog is ergens wandelen en even lunchen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Feb 2020 14:40

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Expo, wat leuk. Dat ga ik binnenkort ook weer eens doen met D. Veel plezier!

Ja lekker, ik ben voor de verandering ook eens een heel weekend vrij. Mijn man helaas niet, die heeft nachtdiensten vannacht en morgennacht en slaapt dus een groot deel overdag.

Vanochtend ben ik begonnen met 7,5 km hardlopen. Dat viel door de eerste kilometers tegenwind vies tegen. Maar toch blij dat ik gegaan ben. Daarna lekker met mijn twee jongens gedoucht, dat vinden we alle drie altijd zo gezellig. Lekker knuffelen met de jongste. Mijn zusje en neefje kwamen even een kopje thee drinken daarna. De jongste ligt nu in bed, D zit op de iPad en ga zo even een powernap op de bank doen. Vanmiddag nog even wat boodschappen en vanavond lekker op de bank.

Morgen slaapt mijn man overdag. Ik wil er met de jongens even op uit. Bos, indoor speeltuin, ik weet het nog niet. In ieder geval even iets doen. Morgenavond ga ik met twee vriendinnen uit eten in Dokkum of Leeuwarden.

Fijn weekend allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 01 Feb 2020 15:02

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Ik ben vandaag jarig, dus dat zijn wij aan het vieren? vanavond wordt ik door mijn 3 mannen mee uit eten genomen!!

Morgen een dagje weg!! Een goed begin van Februari.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Feb 2020 15:40

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Jezzie schreef:Vanochtend met de oudste naar zwemles.
We gaan straks even met zn allen naar de Gamma en tuincentrum.
Man gaat daarna boven klussen en ik beneden opruimen.
Morgenochtend naar de peuterdienst in de kerk. Verder geen plannen voor morgen.


Nou onze dag liep helemaal anders. We zouden weg , kon mijn man zijn portemonnee nergens vinden ? Hele huis over de kop, uiteindelijk naar zijn werk gereden (half uur enkele reis.) Lag die ook niet, terug naar huis, weer zoeken. Lag die in de speelgoedkast? Daar had hij hem zelf neergelegd, omdat hij wat voor de jongste in elkaar had gezet, vlak voor we weg zouden. Eerst maar broodje gegeten en nu richting het tuincentrum.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Feb 2020 15:40

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Gefelixiteerd Myloon!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem271

Bericht 01 Feb 2020 15:41

Re: Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!

Gefeliciteerd Myloon!

Deze titel is trouwens wel irritant als je het topic leest op je telefoon ?
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One