Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe studie 2020

<<

Anoniem315

Bericht 21 Mei 2021 21:32

Re: Nieuwe studie 2020

Bedankt voor jullie reacties!
Wat fijn dat het jullie beide goed afgaat, naast het gezin, en dat het einde bijna in zicht is.

Ik heb overlegd met mijn leidinggevende en hij gaat het voorleggen aan het bestuur. Mijn leidinggevende wil mij naar voren schuiven als adjunct, dus op zijn stem kan ik sowieso rekenen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 22 Mei 2021 13:19

Re: Nieuwe studie 2020

Fijn om te horen dat jullie hem goed te doen vonden! Ik vind het allemaal best wel spannend.

Liv, binnenkort gesprek over mijn uren volgend schooljaar. Ik ga drie dagen werken maar hoeveel uur is nog onduidelijk. Als ik alle uren RT al ga overnemen blijft er geen tijd meer over om echt les te geven en ik wil ook wel voor de klas blijven staan.

Spannend Exo, je zit nu natuurlijk ook in de flow van het studeren, dat scheelt denk ik ook wel.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem317

Bericht 24 Mei 2021 21:59

Re: Nieuwe studie 2020

Ysa, wat leuk! Waar volg jij de opleiding? Ik denk dat het inderdaad wel uitkomt, zoals je zelf al zegt, of je een leidinggevende functie hebt of niet.

Exo, wat leuk! Spannend! Ik heb 2 juni weer een gesprek met onze bestuurder over mogelijkheden binnen de stichting. Ben benieuwd waar hij nee gaat komen.

Uffe, nog even afwachten dus. Snap wel dat je het spannend vindt.

Ik heb afgelopen vrijdag weer een opdracht ingeleverd en heb er eentje voor aankomend weekend op de planning staan. Deze week weer lesdagen en dan krijgen we de laatste opdracht uitgelegd. Dan heb ik aankomende weken tijd voor die opdracht en eventueel voor het verbeteren van feedback. Het einde komt in zicht.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 24 Mei 2021 22:20

Re: Nieuwe studie 2020

Mijn opleiding/cursus is door corona enorm uitgelopen. Eerst is het een tijd stilgelegd, daarna zijn de lessen digitaal ingericht. Helaas deed dit enorm af aan de kwaliteit en voelde het aan het eind echt als uitzitten. De beoordeling bestaat uit een examen, groepsopdracht en individuele opdracht. Ik moet alleen nog de feedback krijgen voor de individuele opdracht, de andere twee heb ik gehaald. Echt zo jammer dat het uiteindelijk tegenviel, het is niet dat ik niks geleerd hebt, maar ik had er meer van verwacht.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem315

Bericht 25 Mei 2021 19:36

Re: Nieuwe studie 2020

Wat jammer Taeda! Zonde.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Mei 2021 07:48

Re: Nieuwe studie 2020

Wat balen zeg Taeda! Zonde.

Ik heb me gister ingeschreven voor het schakeljaar, dat start in september. Als het goed is kan ik dan het daaropvolgende jaar in september met mijn master beginnen. Ben zo benieuwd!

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jun 2021 07:29

Re: Nieuwe studie 2020

Ik heb vanavond mijn eindpresentatie en ik ben bloednerveus.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jun 2021 10:56

Re: Nieuwe studie 2020

Succes Exo!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jun 2021 11:02

Re: Nieuwe studie 2020

Dankjewel! Ik zit me nu voor te bereiden in de hitte, maar dat gaat niet zo lekker. Heb gister een migraine aanval gehad, dus ik ben lekker suf.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Jun 2021 11:18

Re: Nieuwe studie 2020

Succes Exo! En rot van je migraine gisteren, dat wattenhoofd kun je dan niet gebruiken he.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jun 2021 11:33

Re: Nieuwe studie 2020

Dankjewel! Nee, dat komt even heel ongelegen.
<<

Anoniem317

Bericht 17 Jun 2021 21:07

Re: Nieuwe studie 2020

Hoe ging het, Exo?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 17 Jun 2021 21:51

Re: Nieuwe studie 2020

Green_Pepper schreef:Leuk topic!

Ik ben sinds gisteren ook weer met een opleiding gestart. Het is een opleiding gericht op integraal capaciteitsmanagement in de zorg.
Ik vond het echt super leuk om weer dingen te leren. Ben wel erg benieuwd hoe ik dit ga combineren met werk en gezin. Hopelijk vind ik de tijd en rust om met regelmaat dingen thuis te lezen en uit te werken. Ik mag er tijdens werktijd ook wel mee bezig, maar in de praktijk zal dat wel tegenvallen omdat er meer dan voldoende werk is om mijn werktijd mee te vullen.


Ik heb vandaag mijn diploma uitgereikt gekregen! De afsluitende opdracht was twee weken geleden, toen mijn verlof net gestart was.
De opleiding heeft door alle aanpassingen vanwege corona me niet gebracht wat ik er van verwacht had. Met name de digitalisering zorgde voor minder binding en netwerken met de groep.
Desondanks ben ik wel blij en trots dat ik het gehaald heb!

Exo, ik ben benieuwd hoe je eindpresentatie is gegaan!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jun 2021 22:14

Re: Nieuwe studie 2020

Gefeliciteerd GreenPepper!

Ja, het ging lekker! Ik heb het gehaald! Morgen krijg ik de officiële beoordeling op de presentatie + eindverslag.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 20 Jun 2021 21:06

Re: Nieuwe studie 2020

Blue flower schreef:Ik ben ook in 2020 begonnen met een opleiding, een versnelde opleiding tot onderwijsassistent.

Ik ben halverwege het jaar en ga goed, vind het wel erg intensief met de stage uren, de lessen, opdrachten en examens en dan mijn gezin. Maar heb nu 10 opdracht goed afgerond en heb 6 examens (3 generiek) en 3 praktijk allemaal goed afgerond. Ik moet de komende periode nog 6 examens en 4 opdrachten maken en dan heb ik een diploma op zak :)


Ben even dit topic aan het doorspitten en kom jouw reactie tegen! En daar wil ik even op reageren want ik ben er eindelijk uit wat ik wil. Onderwijsassistent worden.

Hoe bevalt de opleiding? En doe je bbl of bol?

Ik zie even door de bomen het bos niet meer, haha.
En wat ik vooral spannend vind, gaat het lukken icm met mn gezin.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jun 2021 20:53

Re: Nieuwe studie 2020

Ik heb vorige week de brief ontvangen dat ik officieel ben toegelaten tot het schakelprogramma. Ik wil de 55 studiepunten die ik moet behalen in anderhalf jaar halen (in deeltijd dus). Heb veel zin om te starten, in september beginnen de eerste (online) colleges :)

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 21 Jun 2021 23:21

Re: Nieuwe studie 2020

Spannend Elliot!
<<

Anoniem317

Bericht 22 Jun 2021 19:59

Re: Nieuwe studie 2020

Leuk Elliot!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 24 Jun 2021 13:26

Re: Nieuwe studie 2020

Leuk Elliot.

Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn leidinggevende echt zo irritant. Heb hem nu maar een mail gestuurd of hij contact wil opnemen. Ik heb ook zin om te starten met modules maar moet eerst weten wat de mogelijkheden verder zijn, hoeveel tijd krijg ik bijvoorbeeld van mijn werk?
⁠♡♡♡
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 24 Jun 2021 18:30

Re: Nieuwe studie 2020

Gefeliciteerd Exo!
Wat tof Elliot, spannend.
Wat irritant dat je nog niks hebt gehoord Uffe!

Ik doorloop m'n modules gestaag. Eigenlijk gaat heel de opleiding prima maar de stage opdrachten kom ik gewoon niet aan toe of mee op gang. Ik doe ook al het werk waar ik de opleiding voor doe. Ik ben van zin om de stage opdrachten gewoon te laten voor wat ze zijn (oom m'n begeleider vanuit de opleiding) en maar te zien. Alles wat echt vakinhoudelijk is haal ik met minimaal een 7.
Zal eens vragen wat het examen inhoud en wat m'n portfolio inhoud, misschien dat ik dan idd wat kan skippen.
30-04-2017
<<

Anoniem317

Bericht 25 Jun 2021 13:29

Re: Nieuwe studie 2020

Ik heb gister m'n eindpresentatie gehad en ben ook geslaagd! Zo'n fijn gevoel!
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jul 2021 16:14

Re: Nieuwe studie 2020

Gefeliciteerd Liv!

Ik heb gister mijn certificaat opgehaald.

Komend schooljaar ga ik een verdiepende coachingscursus doen. Ik ben al WPC-er op onze school en deze cursus sluit mooi aan, schijnt.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers