Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kosten keuken

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 22 Jan 2020 08:54

Re: Kosten keuken

Joey schreef:
Blue Phone schreef:Wij hebben een keuken van IKEA en zelf neergezet. Dus een heel ander bedrag, €8000

En nieuwe keuken is op termijn ons volgende project.
Ik schrik van die prijzen hier ?. Dit klinkt meer richting wat wij willen, liever nog wat goedkoper. Scheelt denk ik wel dat wij hier niet voor altijd willen blijven.. Dan zouden we ook wel duurder willen misschien.


Het kan ook nog wel veel goedkoper bij de IKEA. Wij hebben nu geen heel grote keuken, maar alleen maar laden (duurder dan planken) duurdere frontjes, de duurste apparatuur (grote inductiekookplaat, afzuigkap, 80 cm gootsteen, vaatwasser, vriezer, oven en combioven) de duurste verlichting onder de bovenkastjes en een maatwerkblad met uitsparing voor kookplaat en de gootsteen zit er in/onder.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 22 Jan 2020 09:05

Re: Kosten keuken

Wij waren inclusief het verleggen van de leidingen en aanleggen van stopcontacten ed, de tegels en de tegelzetter uiteindelijk zo’n €15.000 kwijt. Het is een Bruynzeel keuken.

We hebben een rechte antraciet grijze ( oogt zwart) keuken met de eerste meters alles laag en achteraan een hoge kasten wand.
We hebben geen bijzondere apparatuur, een hetelucht oven, koelvriescombinatie, gas op glas kookplaat, zwarte wasbak en afzuigkap ( alles wel in zwart/ antraciet). Dat gecombineerd met geglazuurde metrotegels en een ( maatwerk) composiet aanrechtblad ( marmerlook)

Het is al wel weer bijna twee jaar geleden dat hij geplaatst is, dus die kosten zullen inmiddels ook wel weer wat hoger zijn als we dat nu zouden uitzoeken.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Jan 2020 10:18

Re: Kosten keuken

Ik ben benieuwd dan wat er in Kesteren uit komt. Wat dat betreft ben ik ook wel bang dat het meerwerk heel duur gaat uitvallen. Het is nu echt een super kleine keuken met een schuin muurtje. Dat muurtje willen we weg halen om toch net wat meer ruimte te creëren maar ja, wat vinden we daar achter he. ?
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Jan 2020 10:20

Re: Kosten keuken

Afbeelding

Dit is de keuken zoals hij nu is.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 22 Jan 2020 10:50

Re: Kosten keuken

Wij hebben een hoekkeuken van Ikea. Beide zijden zijn 2.40 meter. Wij waren volgens mij 5500 euro kwijt incl blad en betegelen van de achterwand. Wij hebben de keuken zelf geplaatst, aanrechtblad laten plaatsen en laten betegelen.
Ik schrik wel van de prijzen hier. Ik ben nog steeds erg tevreden over onze Ikea keuken. Wij hebben de apparatuur behalve de vaatwasser ook van Ikea en dat is prima kwaliteit ook.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 22 Jan 2020 12:42

Re: Kosten keuken

Mijn keukenkastjes van Ikea kostten slechts 2000,-. Het aanrechtblad 800,-
De apparatuur kostte 4300 euro. Dat was een grote vriezer, grote koelkast, stoomoven, vaatwasser, inductie, afzuigkap en Grohe Red. Dus de "keuken" was bij elkaar 7100 euro.
Verder moest er van alles verbouwd worden. Nieuwe leidingen, extra groepen, nieuw kozijn, nieuwe deur, isolatie overal, nieuwe wanden, vloer, plafond.
De hele verbouwing kostte bij elkaar 15000,-
Ik heb alles zelf gedaan met mijn broers en wat mensen die mijn broer kenden, zoals een bouwvakker, kozijnenplaatser en stuccer, alles in de avonduren. Als ik bedrijven hiervoor moest inschakelen was ik minstens 2x zoveel kwijt geweest.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Jan 2020 13:17

Re: Kosten keuken

We zijn gisteren in Kesteren geweest en wat een fijne zaak en goede service! Er is echt zo goed met ons mee gedacht en ik ben zo blij met het ontwerp. In juni wordt hij geplaatst. ?

Afbeelding
<<

Anoniem300

Bericht 26 Jan 2020 17:23

Re: Kosten keuken

Wauw wat een gave, grote, keuken!
<<

Anoniem332

Bericht 26 Jan 2020 18:34

Re: Kosten keuken

Ziet er mooi uit, slim die bar.
Komen er nog stopcontacten boven het aanrecht?

Wellicht nog het overwegen waard om een lange plank boven de wasbak te hangen en daar verlichting in te verwerken? Dan kan je extra spullen kwijt. https://pin.it/7gt3rhyulll4ok

*edit ik zie op je IG een schets van een keuken met die planken. Ik bedoel 1 plank en dan blind opgehangen. Die steunen in de schets maken het ‘lomp’ .
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Jan 2020 19:45

Re: Kosten keuken

Ja planken komen er ook nog, dan wil ik daar mooie glazen voorraad potten op. ?
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Jan 2020 19:50

Re: Kosten keuken

Deze komen boven de keuken :

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Jan 2020 21:24

Re: Kosten keuken

Waar zijn die planken van? Ik zoek ook nog iets voor de keuken ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Jan 2020 21:30

Re: Kosten keuken

Ik heb ze gezien bij inhouse en bij de troubadour.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 27 Jan 2020 08:49

Re: Kosten keuken

Ik las laatst dat je best flink op je keuken kunt besparen door de apparatuur zelf te bestellen, schijnbaar rekenen keukenzaken daar de hoofdprijs voor. M'n schoonmoeder heeft pas een nieuwe keuken laten plaatsen door een keukenzaak bij haar in het dorp, geen grote keten en kostte 7500 euro inclusief plaatsen voor een ruime hoekkeuken inclusief apparatuur.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 27 Jan 2020 16:04

Re: Kosten keuken

Wij hebben een parallel keuken. 4 meter lang aanrecht (70cm diep)met quooker, vaatwasser, 90cm brede inductie plaat en afzuigkap. Daar tegenover een grote kastenwand met 2 ovens en een grote koelkast en aparte vriezer. Wij waren rond de 17.500 euro kwijt. Maar dit wad inclusief alle leidingen verleggen, gat boren naar buiten voor de afzuiger en het maken van meerdere groepen voor alle apparatuur en een speciale groep voor de inductie plaat. (Nieuwbouwhuis)
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers