Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elektrisch rijden

<<

ChiQ

Bericht 28 Feb 2020 21:34

Re: Elektrisch rijden

3 fases betekend dat je dus ook al je andere apparatuur kunt gebruiken in huis. Anders bonkt ie continu t stroom eraf. Liander installeert die, duurt ook wéken!

De Mini elektrisch heb ik nog niet gezien maar qua grootte scheelt die niets met mijn mini 5drs en die zou ik met een baby wel echt klein vinden.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Feb 2020 02:18

Re: Elektrisch rijden

Je moet een 3 fasen groepenkast hebben (in de meterkast). Hier moesten we dat zelf regelen.
<<

Anoniem284

Bericht 10 Mrt 2020 10:33

Re: Elektrisch rijden

Nooit over nagedacht, maar wellicht m’n vriend wel. Ze komen zaterdag installeren. Dan zullen we het wel even zien.

En donderdag gaan eindelijk we de auto halen! Staat klaar in Amsterdam.
<<

ChiQ

Bericht 10 Mrt 2020 10:47

Re: Elektrisch rijden

Wij hadden het eerst ook niet Gympie, maar stroom viel een paar x uit. Voornamelijk als de droger en wasmachine draaide en ook nog onze elektrische kookplaat. Knalde alles eruit.

Veel plezier met ophalen!
<<

Anoniem284

Bericht 10 Mrt 2020 11:11

Re: Elektrisch rijden

Haha oeps! Dat is niet de bedoeling.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Sep 2020 14:38

Re: Elektrisch rijden

Even een upje, voor de mensen die elektrisch rijden moesten jullie hier erg aan wennen? Wij krijgen binnen nu en een paar weken een polestar. Corona heeft er voor gezorgd dat mijn vriend een stuk minder rijd en de auto die hij besteld had was super onduidelijk wanneer die geleverd zou worden. Ergens tussen juli 2020 en april 2021 hebben we elke keer gehoord en nu komt er dus toch een elektrische.
2015 💙
<<

ChiQ

Bericht 23 Sep 2020 14:55

Re: Elektrisch rijden

Wij inmiddels al een half jaar. Helemaal top. Geen enkel probleem gehad. Je kan zelfs op 1 laadbeurt (onze etron heeft actieradius van +- 400km) naar maastricht heen en terug. Wij wonen boven Amsterdam. Wennen is het ook niet, je planning is gewoon wat meer on point maar wij laden de auto 1x per week ongeveer. We hebben wel een paal aan huis.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 23 Sep 2020 14:55

Re: Elektrisch rijden

Ik heb dan wel een hybride en dat is niet precies hetzelfde als volledig elektrisch, maar als je een schakelauto gewend bent dan is automaat rijden (alle elektrische en hybride auto's hebben een automaat) wel eventjes wennen. Echter maar ik zou persoonlijk echt niet meer terug willen naar een schakel auto. Zo heerlijk en bij mijn Toyota merk je nauwelijks wanneer de auto als het ware zelf opschakelt. Dat was bij de eerste automaten namelijk wel een probleem.

Mijn hybride rijd tm 60 km een deel volledig elektrisch en dat je dan geen motor hoort is een beetje wennen.

In een Tesla heb ik wel eens gezeten. Niet zelf gereden, maar degene liet wel even zien wat die kon en met name van het optrekken was ik enorm verrast. Zo'n elektrische auto kan veel harder optrekken, zodat ik in mijn stoel gedrukt werd.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron