Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weeeekend.

<<

Anoniem30

Bericht 01 Nov 2013 18:54

Weeeekend.

Vrijdagavond - weekend! Wat zijn jullie plannen?
<<

Anoniem30

Bericht 01 Nov 2013 18:58

Re: Weeeekend.

Vrijdagavond - Er zou een vriend komen, maar die is ziek, dus heb lekker avondje met mijn vriend samen.
Zaterdag - Werken
Zondag - Boodschappen doen, administratie & in de avond lekker uit eten met mijn vriend :yes:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Nov 2013 19:01

Re: Weeeekend.

Vanavond: Zo weinig mogelijk.
Morgen: Inkopen doen voor Ezra's verjaardag, Yrsa gaat bij mijn ouders logeren. 's Avonds de kamer opruimen, versieren en dan hopelijk relaxen.
Zondag: Ezra zijn cadeautjes geven, verdere voorbereidingen treffen, de taart ophalen en dan Ezra's verjaardag vieren met visite. Veel in de keuken staan ook, ik maak een Grieks buffet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Nov 2013 19:02

Re: Weeeekend.

Vanavond: Zo weinig mogelijk, lekker samen zijn met vriend.
Morgen: Met mn moeder en zus naar de KreaDoe in de Jaarbeurs. 's Avonds weinig.
Zondag: Huis schoonmaken, misschien naar Ikea en/of een rommelmarkt in de buurt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Nov 2013 19:16

Re: Weeeekend.

Vanavond: geen plannen. Lekker relaxen met m'n vriend.
Zaterdag: Jarig, dus komt familie langs. 'S ochtends eerste les hypnobirthing cursus.
Zondag: bijkomen van zaterdag ;) Verder geen plannen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2013 19:18

Re: Weeeekend.

Ik ga zo naar de bios met de vriendin van een collega van me en daarna nog ff een drankje doen in de stad. Morgen ga ik uitslapen en verder heb ik weinig plannen. Zondag ga ik naar zumba, oefenen voor gitaarles en verder weet ik het nog niet.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Nov 2013 20:24

Re: Weeeekend.

Vrijdag: Trouwfoto's kijken bij mijn broer. Die van de fotograaf zijn er.
Morgen: Open bedrijvendag, korfbal kijken en daarna oppassen.
Zondag: Naar Jersey Boys de musical in Utrecht!
<<

Anoniem119

Bericht 01 Nov 2013 21:09

Re: Weeeekend.

Ik heb echt mega hippe plannen voor de vrijdagavond. Ik ga namelijk zometeen naar bed en morgen en zondag allebei om 5 uur opstaan. Ik heb namelijk vroege weekend dienst. :nopompom:
Maar ik ga wel lekker lezen straks in bed ;-)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Nov 2013 21:14

Re: Weeeekend.

@ Marin: naar aanleiding van dat vroeg naar bed gaan: ik ben wel benieuwd nu je met die vroege diensten zit: zet je je wekker nu extra vroeg en heb je nog steeds een uur nodig om te snoozen/echt wakker te worden. Of kan dit nu korter omdat je anders wel echt heel vroeg de wekker moet zetten?

On topic: ik ga slapen, bijkomen, boodschappen doen en puin ruimen. Echt heerlijk om een paar dagen helemaal niets te moeten na een ontzettend hectische werkweek.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 01 Nov 2013 21:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem187

Bericht 01 Nov 2013 21:15

Re: Weeeekend.

Vanavond zit ik met een zak paprikachips en aioli dipsaus op de bank. Morgenmiddag ga ik de hysterische puber uithangen met 3 vriendinnen; Jan Smit komt hier in de stad signeren en we gaan effe kijken :) 's avonds lootjes trekken met de familie en met z'n alle Chinees eten. Zondag heb ik geloof ik niets.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Nov 2013 21:20

Re: Weeeekend.

rapa nui schreef:@ Marin: naar aanleiding van dat vroeg naar bed gaan: ik ben wel benieuwd nu je met die vroege diensten zit: zet je je wekker nu extra vroeg en heb je nog steeds een uur nodig om te snoozen/echt wakker te worden. Of kan dit nu korter omdat je anders wel echt heel vroeg de wekker moet zetten?

On topic: ik ga slapen, bijkomen, boodschappen en puin ruimen. Echt heerlijk om een paar dagen helemaal niets te moeten naar een ontzettend hectische werkweek.



Had je dat van vroeger onthouden? ;-) nee sinds ik samenwoon hoef ik niet meer zo lang te snoozen. Zeker als ik om vijf uur op sta en m'n vriend slaapt nog, snooze ik maar 1 keer anders is t zielig voor m. Bovendien slaap ik tegenwoordig als een roosje, ik ga gewoon compleet knock-out na een werkdag. ;-) toch een voordeel want ik ben zo?'n slechte slaper! Het enige waar ik echt moeite mee heb is vroeg naar bed gaan als m'n vriend nog wakker is. Hij is wel stil maar ik blijf dan onrustig.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Nov 2013 21:27

Re: Weeeekend.

Erg he, dat onthouden van vroeger. Vond ik net van mezelf ook wel wat erg dat ik dat nog wist maar vroeg het me in 1x keer af (en eigenlijk ook wel of je nog met het licht aan slaapt maar dat vond ik helemaal stom om te vragen)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem119

Bericht 01 Nov 2013 21:32

Re: Weeeekend.

rapa nui schreef:Erg he, dat onthouden van vroeger. Vond ik net van mezelf ook wel wat erg dat ik dat nog wist maar vroeg het me in 1x keer af (en eigenlijk ook wel of je nog met het licht aan slaapt maar dat vond ik helemaal stom om te vragen)

Ja die gewoonte is er door m'n vriend heel snel uitgeknikkerd ;-)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Nov 2013 22:03

Re: Weeeekend.

mijn weekend begon pas om 6 uur vanavond ben ik niet gewend. Ben vanavond even naar een speciale koopavond geweest van een tuincentrum de kerstshop was geopent stelde niet veel voor. Nu thuis proberen spullen te verkopen online

Morgen om 9 uur komt de broer van mijn man dus vroeg opstaan. Verder huis opruimen en de zolder opruimen en boven wat meubels verplaatsen

Zondag schijnt het raar weer te worden dus lekker dvd dagje plannen volgende week weer een drukke week
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 01 Nov 2013 22:37

Re: Weeeekend.

Relaxen!

Vriendin wilde vanavond langskomen, ze heeft meerdere hints gegeven, maar ik heb er vriendelijk voor bedankt. Ik ben gewoon echt kapot. Vroeg op bed vanavond. Althans, voor mij vroeg naar bed.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 02 Nov 2013 00:02

Re: Weeeekend.

Morgen werken van 8.30 tot 16.00 s avonds een verjaardag
En zondag uitslapen en even zien nog wat we gaan doen
<<

Anoniem185

Bericht 02 Nov 2013 00:32

Re: Weeeekend.

Vanavond heb ik moeten oppassen. Morgen ben ik overdag vrij en heb ik 's avonds vergadering van mijn vrijwilligerswerk. Als het daar gezellig is doen we nog een drankje daar of in de stad. Zondag moet ik om 15.00 beginnen met werken tot 22.00.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Nov 2013 08:08

Re: Weeeekend.

Zwager en schoonzus komen straks en blijven ook slapen. Dus daar wordt het weekend aardig mee gevuld.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem9

Bericht 02 Nov 2013 10:43

Re: Weeeekend.

Gisteravond hadden we generale repetitie voor het concert van vanavond. Na het concert is er nog een after party. Morgen gaan we even op jacht naar cadeautjes voor mijn moeder.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 02 Nov 2013 11:47

Re: Weeeekend.

Fijn weekend allemaal!

Ik heb het saaiste weekend ooit denk ik, heb echt helemaal NIKS gepland.
Maar dat heb ik even nodig want ik begin flink ziek te worden en ik heb volgende week een drukke week zowel op mijn werk als privé dus ik moet even uitrusten dit weekend.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Nov 2013 11:48

Re: Weeeekend.

Ik had gisteren al weekend. Toen met mijn man naar de stad geweest, geshopt en geluncht, boodschappen gehaald en het huishouden gedaan. 's Avonds nog een rondje hier door het centrum gelopen en verder lekker op de bank gehangen.
Nu lig ik nog in bed, ik ga zo douchen en vanmiddag gaan we een kasteel bezoeken. Vanavond gaan we lekker uitgebreid uit eten voor onze trouwdag (die is eigenlijk maandag, maar dit komt beter uit).
Voor morgen nog niet echt plannen. Misschien dat we even gaan squashen, en verder lekker thuis relaxen.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 02 Nov 2013 11:51

Re: Weeeekend.

Mijn weekend bestaat uit studeren. Heb woensdag examen en moet nog veel doen. Morgen wel nog even naar de sportschool, maar that's it.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers