Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Royal nieuws en foto's!

<<

Anoniem304

Bericht 15 Jan 2020 20:23

Royal nieuws en foto's!

Omdat er ook genoeg koninklijke nieuwtjes en foto's te vinden zijn, speciaal voor HGL dit topic.

Afbeelding

Onze Royals!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jan 2020 20:30

Re: Royal nieuws en foto's!

Afbeelding
Nieuwjaarsreceptie was gisteren
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Jan 2020 20:58

Re: Royal nieuws en foto's!

En vandaag was de receptie ook! Heb ze helaas niet gespot, maar had wel leuk uitzicht deze dagen ?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Jan 2020 21:02

Re: Royal nieuws en foto's!

Leuk!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2020 21:23

Re: Royal nieuws en foto's!

Jaa leuk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2020 21:29

Re: Royal nieuws en foto's!

Ik heb de afgelopen jaren flink gezwijmeld bij foto’s van Máxima, ik vind haar prachtig, en door haar komst ben ik het Koningshuis ook meer gaan waarderen. En mensen die zeuren over hoe ze leven van belastinggeld vond ik maar stom.
Maar sinds de laatste berichten over hoe de Oranjes voor heel veel geld de belasting ontduiken kan ik er toch minder onbevangen naar kijken, hoe glamoureus ook.
<<

Anoniem326

Bericht 16 Jan 2020 16:12

Re: Royal nieuws en foto's!

Hee wat leuk! En nou heel veel plaatjes plakken. Ook van het Britse koningshuis. Ik ben het overigens eens met de opmerking van Caulfield dat het ontduiken van de belasting de pret wel drukt. Dat is niet oké. The Crown daarentegen wakkert mijn interesse weer aan.
<<

Anoniem326

Bericht 16 Jan 2020 16:12

Re: Royal nieuws en foto's!

Afbeelding

Deze jurk is toch fantastisch!
<<

Anoniem326

Bericht 16 Jan 2020 16:15

Re: Royal nieuws en foto's!

Afbeelding

Meghan in Canada.
<<

Anoniem326

Bericht 16 Jan 2020 16:17

Re: Royal nieuws en foto's!

Caulfield schreef:Ik heb de afgelopen jaren flink gezwijmeld bij foto’s van Máxima, ik vind haar prachtig, en door haar komst ben ik het Koningshuis ook meer gaan waarderen. En mensen die zeuren over hoe ze leven van belastinggeld vond ik maar stom.
Maar sinds de laatste berichten over hoe de Oranjes voor heel veel geld de belasting ontduiken kan ik er toch minder onbevangen naar kijken, hoe glamoureus ook.


Ja die kleren van Máxima en haar uitstraling en mimiek. Ik vind haar ook werkelijk prachtig.
<<

Anoniem326

Bericht 16 Jan 2020 16:22

Re: Royal nieuws en foto's!

Afbeelding

En onder deze fantastisch jas droeg ze een jurk van de Zara

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jan 2020 16:26

Re: Royal nieuws en foto's!

En Kate zei het volgende;

Kate Middleton and Prince William‘s family is complete!

After meeting with leaders from various different faith and community groups at Khidmat Centre in Bradford, Yorkshire, on Wednesday, Kate, 38, chatted with the crowd and revealed that William, 37, doesn’t want any more kids.

While chatting with royal fan Josh Macpalce, who excitedly told the royal that he has sent cards congratulating her after each of her three children were born, she revealed that it is unlikely she will become a mom of four in the future.

“I don’t think William wants any more,” Kate told the 25-year-old as she and William stepped out for their first outing since news broke that Meghan Markle and Prince Harry will be stepping back as senior members of the royal family.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Jan 2020 16:51

Re: Royal nieuws en foto's!

Is er nu eigenlijk al meer naar buiten gekomen over de affaire die William gehad zou hebben?
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2020 17:46

Re: Royal nieuws en foto's!

Caro schreef:Is er nu eigenlijk al meer naar buiten gekomen over de affaire die William gehad zou hebben?

Niet dat ik weet!

Vond dit filmpje wel bijzonder

https://youtu.be/I29brKyINtw

Edit: waarom werkt dit [youtube] enzo nou nooit ?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 17 Jan 2020 20:55

Re: Royal nieuws en foto's!

AfbeeldingAfbeelding

Ik vind het zo leuk om Stephanie van Luxemburg met een zwanger buikje te zien. Gunde het ze zo dat ze na zoveel jaar eindelijk zwanger was.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Jan 2020 20:16

Re: Royal nieuws en foto's!

Deze verklaring is net naar buiten gebracht.

https://www.ad.nl/buitenland/harry-en-m ... ~adda221d/
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Jan 2020 20:55

Re: Royal nieuws en foto's!

https://nos.nl/artikel/2319211-harry-en ... elage.html

Dit had ik dan toch weer niet verwacht. Verliezen van de titels. Maar beter voor hun denk ik!
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2020 09:47

Re: Royal nieuws en foto's!

William & Kate tijdens de UK-Africa Investment Summit gisterenavond;

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2020 09:49

Re: Royal nieuws en foto's!

Afbeelding

Meghan laat de honden uit, met Archie.
Als toch alle ogen op me gericht zijn had ik wat meer moeite gedaan om m'n kind fatsoenlijk vast te binden. :(
<<

Anoniem328

Bericht 21 Jan 2020 10:05

Re: Royal nieuws en foto's!

Ik vind het juist bewonderenswaardig dat ze gewoon zichzelf is en zich niet anders gaat gedragen met camera's op zich gericht! Ze is ook maar een gewone mama die haar best doet.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2020 10:09

Re: Royal nieuws en foto's!

Ja dat is waar, ik snap het gewoon helemaal niet, laat ik het daar bij houden. Je loopt toch niet vrolijk door als je draagzak zo afzakt?

Ze ziet er iig wel super happy uit.
<<

Kira

Bericht 21 Jan 2020 10:12

Re: Royal nieuws en foto's!

Misschien juist omdat er een camera op haar gericht is dat ze doorloopt.
Dit zijn ook precies de foto's en speculaties waar ze volgens mij zo genoeg van hebben.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2020 10:13

Re: Royal nieuws en foto's!

Kira schreef:Misschien juist omdat er een camera op haar gericht is dat ze doorloopt.
Dit zijn ook precies de foto's en speculaties waar ze volgens mij zo genoeg van hebben.

Dan toch juist zou je denken; even recht hangen en dan door? Nouja, zal mijn simpele gedachte wel zijn.
Nu hebben 'ze' weer wat om te bashen.

Anders is het 'Ach afgezakt, maar Meghan hing 'm direct recht' en nu is het 'Meghan loopt gewoon door terwijl Archie scheef in z'n zak bungelt' als je zo de reacties ziet. En dat vind ik rot voor haar.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Jan 2020 11:45

Re: Royal nieuws en foto's!

Ik denk dat het in haar geval geen moer uitmaakt wat ze doet. Als ze hem zo laat bungelen is het niet goed, als ze het direct gecorrigeerd had was het ook niet goed (want dan stond er weer zoiets als: archie ternauwernood aan ramp ontsnapt omdat Meghan draagzak niet vast weet te maken). En als hij gewoon goed was blijven hangen dan hadden ze wel weer iets anders verzonnen, dat het onverantwoord is om met twee honden te lopen terwijl je kind in de draagzak zit ofzoiets.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jan 2020 11:48

Re: Royal nieuws en foto's!

Elliot schreef:Ik denk dat het in haar geval geen moer uitmaakt wat ze doet. Als ze hem zo laat bungelen is het niet goed, als ze het direct gecorrigeerd had was het ook niet goed (want dan stond er weer zoiets als: archie ternauwernood aan ramp ontsnapt omdat Meghan draagzak niet vast weet te maken). En als hij gewoon goed was blijven hangen dan hadden ze wel weer iets anders verzonnen, dat het onverantwoord is om met twee honden te lopen terwijl je kind in de draagzak zit ofzoiets.

Ja daar heb je ook gelijk in!
Volgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers