Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke sport(en) doen jullie?

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 14 Jan 2020 11:37

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Niks. Op zich zou ik daar wel verandering in willen brengen in de komende tijd. Ik denk erover om weer te gaan paardrijden, heb dat vroeger jaren gedaan. Is alleen lastig om een groepsles te vinden onder schooltijd, dus of nog even verder zoeken of toch voor privéles gaan (en dat is gelijk een stuk duurder en ik vind groepsles wel gezellig). Ook overweeg ik om weer te starten bij de sportschool. Meer en regelmatiger bewegen zou wel echt goed zijn voor me, dus ik wil hier wel actie op gaan ondernemen. Heb nu echt de conditie van een ingevroren visstick..
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Jan 2020 11:43

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik ga 1 of 2 keer in de week hardlopen. Sowieso elke week op zaterdagochtend terwijl mijn zoon atletiektraining heeft. Er is dan een oudertrim waar ouders van kinderen die dat uur sporten bij aan mogen sluiten onder begeleiding van een trainer, we gaan dan een uur in de bossen hardlopen. Daarnaast probeer ik doordeweeks nog een keer zelf te gaan.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Jan 2020 11:57

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Op dit moment sport ik niet. Ik heb de verzorging voor een aantal paarden en dat maakt dat het rijden erop er vaak bij inschiet. De verzorging is best lichamelijk zwaar, daar neem ik momenteel genoegen mee.
<<

Anoniem300

Bericht 14 Jan 2020 12:04

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik doe 2x per week cardio training.
Een half uur per keer, tussendoor doe ik dan ook nog warmtecabine.
En 1x per week doe ik dansen (officieel heet het showdans) maar we doen verschillende stijlen dansen (wel los van elkaar zeg maar)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Jan 2020 13:11

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik zie weinig teamsporten of sporten waar je een tegenstander voor nodig hebt tegen komen.
Sowieso loopt bij de meeste sportclubs het aantal leden terug, maar ik zou eigenlijk nog wel een vraag willen toevoegen. Zit je bij bij een sportvereniging?

Zelf zit ik bij 2 sportverenigingen (als je denksport/bordspellen ook ziet als sport dan nog meer).
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Jan 2020 13:24

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Momenteel niks, nouja, genoeg beweging dankzij de kinderen :smile:

Ik ga donderdag een proefles paaldansen hier in de buurt volgen. Dat deed ik voor de zwangerschap ook, maar nu we verhuisd zijn vind ik het te ver weg. En hier in de wijk is er ook elke week een sportles met van alles, daar wil ik ook een proefles gaan volgen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11397

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 14 Jan 2020 13:25

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik ben lid van een tr/iathlonvereniging. Ik zwem en loop hard, het fietsen doe ik momenteel niet. Oh en ik doe buikspieroefeningen op een matje in de woonkamer.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jan 2020 13:45

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Momenteel ben ik weer begonnen met fitness / virtuele groepslessen in de sportschool en banenzwemmen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem272

Bericht 14 Jan 2020 13:49

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Fred, dat viel mij ook al op! Weinig teamsporten inderdaad. Misschien omdat dat lastiger te combineren is met een gezinsleven met kinderen?

Ik ben zelf lid van de badmintonvereniging en de klimvereniging. Hardlopen doe ik op eigen houtje.

Liadan, wat leuk dat de atletiekvereniging iets voor ouders aanbiedt tijdens de training voor de kinderen! Doen er veel ouders mee?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Jan 2020 14:09

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Filoria, dat zou kunnen. Vroeger ging de jeugd meestal zodra ze gingen studeren van de sportclub af (althans, dat is een lastige leeftijd om leden te behouden). Nu mag je zelfs als club blij zijn als je jeugd hebt. Wat dat betreft is er wel een hoop aan het veranderen en ik ken in mijn sport (tafeltennis) clubs die inmiddels zijn omgevallen en niet meer bestaan of geen jeugd hebben of maar enkele teams in de competitie hebben (een team bestaat uit 3 personen). Ik maak mij daar ook wel zorgen om, want het zijn toch je tegenstanders en zodra een club omvalt komt die niet meer terug in die plaats.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11397

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 14 Jan 2020 14:20

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Grappig! Mijn vereniging heeft de grootste jeugdafdeling van NL in onze sport.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Jan 2020 14:27

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Gelukkig zit bij een vereniging de jeugd ook weer in de lift, maar dit komt mede ook door veel inspanningen en reclame. Oa met een tafeltennistafel op jaarmarkten etc... gaan staan. Je moet gezien worden als club, want heel veel mensen hebben zelf geen weet wat verschillende soorten verenigingen er allemaal bij hun in de buurt zitten.

Sjors sportief (is volgens mij landelijk) werkt ook goed. Dat is een boekje dat wordt uitgedeeld aan de jeugd op school waar bijna alle sportclubs van een gemeente in staan. Ze kunnen zich dan on-line inschrijven voor proeflessen om zo kennis te maken met een sport. Dan is de drempel wellicht lager dan ineens binnen te stappen op een clubavond.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Jan 2020 14:29

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik zou graag op Rugby gaan maar kan dat gewoon niet combineren met mn (gezins)leven. Als ik echt echt echt zou willen vast wel hoor maar momenteel heb ik al genoeg verplichtingen.
Vroeger altijd op handbal gezeten maar gestopt toen ik onregelmatig ging werken en het niet (goed) meer te combineren was.
30-04-2017
<<

Anoniem313

Bericht 14 Jan 2020 14:36

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik loop hard en dat doe ik via een atletiekvereniging. Daarnaast boks ik in de sportschool.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Jan 2020 14:37

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Op moment doe ik alleen fysiofit, dat is voornamelijk voor mijn revalidatie na mijn schouderoperatie. Normaal zwem ik 2x per week, maar dat mag nu nog even niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Jan 2020 14:59

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik doe 1 les klassiek ballet en 1 les jazzballet per week.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 14 Jan 2020 15:14

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik fiets 3 tot 4 keer per week (op mijn gravelbike, racefiets of mountainbike). Jaren bij een vereniging lid geweest, maar sinds ik geen wedstrijden meer rij ben ik geen lid meer.

Ik ga soms (gemiddeld 1a 2x per maand) tijdens een training naar een wielercafe hier in de buurt. Hier komen een hoop mensen tijdens hun rit of voor/na hun rit voor een kop koffie, lunch etc.. geen vereniging maar wel gezellig met elkaar.
<<

Anoniem308

Bericht 14 Jan 2020 15:57

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik ga 1x per week naar Zwangerschapsyoga ?. Voor de rest probeer ik regelmatig te wandelen.
Voordat ik zwanger was deed ik een poging hardlopen.
<<

Pitty

Bericht 14 Jan 2020 16:08

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik tennis bij een vereniging in een team.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 14 Jan 2020 16:10

Re: Welke sport(en) doen jullie?

op maandag 1/2 uur core training en daarna 1 uur bodyshape
woensdag 1 uur bodypump
vrijdag 1 uur bodypump

en nog twee avonden per week crossfit
<<

Anoniem332

Bericht 14 Jan 2020 16:20

Re: Welke sport(en) doen jullie?

2 x per week atletiek en hardlopen

@fred tot een jaar geleden ook nog aan team sport naast het hardlopen gedaan. Was alleen niet te combineren. Onmogelijke trainingstijden door overbezetting op het veld. Onmogelijke wedstrijd tijden die ik door mijn werktijden niet kon halen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 14 Jan 2020 17:30

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik liep 1 keer per week in een loopgroep en verder zelf maar dat is helaas gestopt.

Nu loop ik zelf hard en doe aan disqtraining. Thuis achter de laptop.

Als de jongste straks naar school is wil ik weer gaan zwemmen
<<

Kira

Bericht 14 Jan 2020 17:52

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik sport niet, ik wandel wel veel, en ik doe wel eens oefeningen gewoon thuis.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Jan 2020 18:59

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Ik heb voordat ik zwanger werd regelmatig gedoken. Dat wil ik wel weer op gaan pakken; maar aangezien vriend en ik vaak samen doken wordt dat even puzzelen.

Verder ‘zwem’ ik 1x per week met mn baby.
Ook probeer ik af en toe even een stuk(je) te wandelen met hem. En ik wil weer gaan volleyballen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 14 Jan 2020 21:16

Re: Welke sport(en) doen jullie?

Momenteel niks.
Heb wel bijna 21 gezwommen (vanaf baby af zijnde). Synchroonzwemmen en wedstrijdzwemmen. We trainde ook mee bij het waterpoloteam en met het schoonspringteam.
Maar helaas niet meer te combineren met wisselend werken en het gezinsleven.

Wel wil ik binnenkort langs de sportschool (anytime) om het op te pakken. Dan kan ik in zowel Roosendaal, Etten-Leur en Breda gaan sporten (en nog vele andere plekken over de hele wereld)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers