Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurant met eetgelegenheid en spelen

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Jan 2020 20:39

Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Ik zoek een gelegenheid met spelen voor kleine kinderen (1,5 3en 3 jaar) met eetgelegenheid tussen Zwolle en Lelystad in.

Iemand tips?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Jan 2020 20:57

Re: Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Kok Experience in Harderwijk is erg leuk, maar wellicht wel voor wat oudere kinderen. Al hebben ze ook ruimte voor de allerkleinsten volgens mij.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Jan 2020 10:45

Re: Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Ik zat vorig jaar een keer te eten in een van der valk hotel waar ze ook een speelruimte hadden.
#teammaple🍁
<<

Anoniem290

Bericht 13 Jan 2020 14:24

Re: Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Ik heb de app “de kleine gast”, waarop je kunt zoeken naar kindvriendelijke restaurants. Je kunt daar aanvinken wat je zoekt (binnenspeelplaats, buitenspeelplaats, kindermenu enz). De app is nog nieuw, dus er staan nog niet veel restaurants op, maar mensen kunnen daar zelf tips aan toevoegen. Misschien vind je daar iets bij je in de buurt?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Jan 2020 14:39

Re: Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Wat een goeie tip voor die app Poppy! Ik heb 'm direct gedownload en ga er dingen aan toevoegen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem290

Bericht 13 Jan 2020 14:48

Re: Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Marin schreef:Wat een goeie tip voor die app Poppy! Ik heb 'm direct gedownload en ga er dingen aan toevoegen.


Top! Ik kreeg de tip via Instagram. Er staan er nog maar weinig op, maar als iedereen zelf leuke locaties toevoegt, hebben er straks wel veel mensen iets aan. Leek me wel handig voor als je een keer ergens bent waar je zelf niet bekend bent.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Jan 2020 14:51

Re: Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Ah leuk! Ook idd als mensen het zelf aanvullen, want dan weet je of het ook echt klopt.

We hebben gereserveerd bij kok experience. Ben benieuwd!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem301

Bericht 13 Jan 2020 15:25

Re: Restaurant met eetgelegenheid en spelen

Poppy schreef:
Marin schreef:Wat een goeie tip voor die app Poppy! Ik heb 'm direct gedownload en ga er dingen aan toevoegen.


Top! Ik kreeg de tip via Instagram. Er staan er nog maar weinig op, maar als iedereen zelf leuke locaties toevoegt, hebben er straks wel veel mensen iets aan. Leek me wel handig voor als je een keer ergens bent waar je zelf niet bekend bent.


Leuk, heb de app net ook geïnstalleerd!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers