Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Jan 2020 10:48

Weekend!

Wat ga jij dit weekend doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Bericht 11 Jan 2020 10:54

Re: Weekend!

Ik heb een heerlijk weekend, vandaag thuis wat dingen doen, een kapstok in elkaar zetten en ff naar het dorp met zoon, frietjes eten bij m'n ouders en vanavond WIDM!
Morgen heeft zoon wedstrijd ergens ver weg, dus die is de hele dag weg en ik heb in de ochtend repetitie en in de middag een optreden met een bigband, waar toevallig allemaal oude bekenden komen kijken, dus daar heb ik echt zin in!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 11 Jan 2020 10:57

Re: Weekend!

Heerlijk weekend!

Ik zit nu bij de kapper, met mijn haren in de verf te wachten. Moet vanmiddag nog even wat cadeautjes halen. Vanavond op verjaardag.

Morgen is mijn moeder jarig en daar ga ik met de jongste al een beetje op tijd naartoe om wat te helpen met hapjes maken. S’middags komt dan de rest van de visite.
<<

widko

Noob

Berichten: 230

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:20

Bericht 11 Jan 2020 11:03

Re: Weekend!

Vandaag boodschappen doen en vanmiddag naar het theater naar buurman en buurman.
Morgen nog geen plannen zou wel een relax dagje worden.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 11 Jan 2020 11:23

Re: Weekend!

Wij gaan zo samen 1,5 A 2 uur fietsen, vanmiddag koffiedrinken bij schoonvader en daarna gaan we met hem naar de locatie voor zijn ‘pensioenfeest’. Hij heeft wat mensen uitgenodigd om te komen bowlen en daarna steengrillen en hij heeft nog een escaperoom geboekt.
Morgen nog geen plannen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Jan 2020 11:37

Re: Weekend!

Ik ben mijn kerstspullen aan het opruimen, had geen kerstboom maar wat andere dingen. Zo meteen ramen lappen en wil eigenlijk iets nieuws voor mijn keukenraan dus misschien vanmiddag even de stad in.
Er staan 10 bananendozen met oude kinderboeken in de gang die ze zo komen ophalen. Wil nog wat spullen naar de kringloop brengen.

Verder niets bijzonders. Ook wel eens lekker.

Morgen aantutten en denk ik rondje fietsen en ergens thee drinken onderweg.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 11 Jan 2020 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem331

Bericht 11 Jan 2020 11:38

Re: Weekend!

Rust rust rust. Mijn vriend bleek toch een flinke hersenschudding te hebben en zit al de hele week in de rust. Nu een weekend samen thuis en op en klein loopje na vanmorgen verder geen plannen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 11 Jan 2020 11:55

Re: Weekend!

Hier een relaxt weekend. Vanmiddag een verjaardag en zo nog even wat in huis doen, mijn vriend is nog aan het werk.
Morgen niets, misschien even ergens lunchen en ik wil de keuken eens goed schoonmaken.

Fijn weekend allemaal!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 11 Jan 2020 11:58

Re: Weekend!

Vanavond heb ik de verjaardag van een neef. Hij heeft de skybox van zijn favoriete voetbalclub afgehuurd. Ben heel benieuwd.
Morgen geen plannen, ik denk rustig aan doen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Jan 2020 12:03

Re: Weekend!

Vandaag rustig aan doen. Merk dat mijn lijf daar vooral behoefte aan heeft. Zit nu in bad, straks nog wat aanrommelen en vanavond visite want mijn vriend is jarig.

Morgen hebben we nog geen definitieve plannen. Ergens wil ik nog even een uurtje sporten.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 11 Jan 2020 12:08

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal!

Om 9 uur vanmorgen kwam de tegelzetter. Die is de keuken aan het betegelen. Het wordt erg mooi. Ik ben al even op de fiets naar de bakker en pinautomaat geweest.
Straks nog even boodschappen doen.

Morgen geen plannen. Beetje opruimen, schoonmaken, wasjes draaien, fotoalbum maken en weekboodschappen doen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Jan 2020 12:28

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal!

Gisteren was ik brak, ik ben vroeg naar bed gegaan.
Vanmorgen mocht ik uitslapen tot 7.30 ? Daarna ben ik 5km gaan hardlopen. Straks ga ik m’n nagels even laten doen. Vanmiddag gaan we met onze zoons even naar het strand (Zandvoort denk ik). Aansluitend even langs Ikea en daar eten we dan ook.
Vnv wil ik onder een dekentje verder met onze serie.

Morgen weinig bijzonders. In de ochtend ga ik wat bestellingen maken. Smiddags breng ik m’n oudste naar m’n broertje voor een game-middag, daarna komt m’n broertje bij ons eten.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2020 13:02

Re: Weekend!

Gisteravond zijn we uiteten geweest met m'n schoonouders. Dat was heel erg gezellig en lekker! En we gingen vertellen dat ik zwanger ben. De sommelier (die alvast op de hoogte was) kwam ons bij binnenkomst drie gin tonics en één alcoholvrij drankje brengen. Toen hadden schoonouders het natuurlijk gauw door. :) Sowieso was het alcoholvrije arrangement heel erg lekker en verrassend.

Vanochtend ben ik even op en neer gereden naar de Babypark omdat gisteren het zoontje van de beste vriend van m'n man is geboren en we willen een babynestje cadeau geven. En m'n man is juist even met de andere kant van het leven bezig, gezien hij een grijs pak aan kopen is, omdat we ergens volgende week een begrafenis hebben van de vader van een vriendin. Dubbele dag dus gisteren.
Zometeen als hij weer thuis gaan we mijn hele familie bellen en vertellen over m'n zwangerschap. En m'n man heeft vanavond een borrel waar ik gelukkig niet mee naar toe hoef. Ik ga misselijk op de bank zitten.

Morgen geen plannen en dat wil ik graag zo houden, al gaan we vast wel iets kleins doen want ik wil er altijd wel even uit.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Jan 2020 13:08

Re: Weekend!

Leuke dingen allemaal! Fijn Marin, een lekker alcoholvrij arrangement.

Ik heb vanmorgen hardgelopen op de club. Vanmiddag is m’n oudste naar een feestje en ga ik met de jongste fietsen door het park. Vanavond hebben we een buurtborrel en komt de zoon van vrienden oppassen.
Morgen niet zoveel, sporten denk ik en sowieso ff naar buiten.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Jan 2020 13:37

Re: Weekend!

Wij hebben geen plannen.
Ik was donderdag en gisteren ziek.
Vanochtend naar zwemles en even het dorp in geweest met de oudste.
Verder wat huishouden doen enzo.
Mijn man is boven aan het klussen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jan 2020 13:41

Re: Weekend!

Ik heb vanmorgen gesport en lig nu in bad. Eind van de middag ga ik in Utrecht borrelen met Sushi. Daarna thuis WIDM kijken met m'n vriend.
Morgenochtend doe ik weinig, begin van de middag wordt stiefdochter opgehaald en na het slaapje van N willen we even lekker gaan fietsen in onze woonplaats, beetje de boel verkennen en daarna ergens eten.
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 11 Jan 2020 13:51

Re: Weekend!

Ik had nog niet meegekregen dat je weer zwanger bent, Marin. Gefeliciteerd!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2020 14:04

Re: Weekend!

Dank je wel! Nog heel pril hoor.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 11 Jan 2020 14:08

Re: Weekend!

Bliss schreef:Ik heb vanmorgen gesport en lig nu in bad. Eind van de middag ga ik in Utrecht borrelen met Sushi. Daarna thuis WIDM kijken met m'n vriend.
Morgenochtend doe ik weinig, begin van de middag wordt stiefdochter opgehaald en na het slaapje van N willen we even lekker gaan fietsen in onze woonplaats, beetje de boel verkennen en daarna ergens eten.


Heb je het verzonken bos al eens gezien? Is erg leuk. En dan pannenkoeken eten in dorpje S naast onze woonplaats bij pand.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jan 2020 14:12

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal! Al veel dames sportief geweest.

Ik ben vanmo met E gaan zwemmen en naar de 'auto-was-meneer' geweest. Vanmi na haar slaapje breng ik ze naar oma en daar eet en slaapt ze vanavond. J en ik hebben Geburenbal, alle prinsen in de omgeving (buren) komen vanavond bij elkaar. Ieder jaar weer een leuk feestje en dit jaar is de vereniging van J gastheer dus lekker dichtbij en wij hebben geen 'gedoe' over met welke bus we naar huis gaan.
Morgen geen plannen.
30-04-2017
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 11 Jan 2020 15:08

Re: Weekend!

Gefeliciteerd met je zwangerschap Marin.

Ik heb een werkweekend. Straks begin ik om 16.00 uur aan mijn slaapdienst en morgen om 15.00 ben ik vrij.
Ik vermoed door de heersende onrust er vannacht redelijk vaak uit te moeten dus ik zal morgen moe zijn. Dus dat wordt vast een date met netflix.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jan 2020 15:52

Re: Weekend!

Ik heb vanochtend 12 km gewandeld met mijn moeder. Gelukkig kon ze dat naar haar tia van maandag. Ze is echt geen thuiszitters. Nu zijn we onderweg naar Groningen iets ruilen bij Ikea

Morgen verjaardag schoonvader
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Jan 2020 19:05

Re: Weekend!

Dat is pittig en sterk van je moeder Sarah! Een echte doorzetter dus.

Ik was gister een paar uur eerder klaar met werken dan verwacht, dus kon nog aansluiten bij een borrel met vrienden waar mijn vriend ook was.
Vandaag eerst lekker uitgeslapen, daarna boodschappen gedaan, en toen kwamen er vrienden koffie drinken/lunchen bij ons. We hadden elkaar al een paar weken niet gezien, dus even fijn bijgekletst. Daarna met mijn vriend wat gaan shoppen, en daarna een bezoek aan mijn oom gebracht die in een revalidatie centrum zit na een herseninfarct. Nu lekker thuis wat relaxen, en dan heb ik vanavond een feestje van een vriendin. Alleen voor dames, mijn vriend brengt en haalt me, dus kan lekker aan de wijn ☺️
Morgen werken van 10 tot 18 uur, verder rustige avond.
<<

Anoniem317

Bericht 11 Jan 2020 20:03

Re: Weekend!

Voor ons bestaat dit weekend uit kraambezoek. Vanmiddag zijn er vrienden van m'n ouders geweest en morgen komen onze buren. Verder doen blijven we thuis en doen we waar we zin in hebben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2020 20:29

Re: Weekend!

Hoe gaat met met jullie en de baby Liv?
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers