Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2020

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jun 2020 11:06

Re: Trouwen in 2020

Hebben jullie het leuk samen gevierd Mamsie? Alsnog een soort van gefeliciteerd!
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 27 Jun 2020 15:19

Re: Trouwen in 2020

Thanks Sogood en Marin! Ja het was heel gezellig en we hebben het fijn gehad.
Op naar volgend jaar.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem298

Bericht 30 Jun 2020 09:27

Re: Trouwen in 2020

Fijn dat jullie er toch nog even bij stil hebben kunnen staan, Mamsie. Lijkt me wel een hele gekke gedachte dat het een hele andere dag had moeten zijn. Nu aftellen naar volgend jaar. Zit je er een beetje oké in dat het zo gelopen is?

Hoe staat het ervoor bij jullie, Scandic? Weten jullie al meer?

Wij hebben de dag zo'n beetje compleet nu. We gaan 's ochtends gewoon naar de kapper om onze haren mooi te doen, trekken mooie kleren aan. Mijn broer en schoonzus komen dan naar ons toe om een toffe trouw(dag)reportage te maken. Daarna gaan we met z'n allen lunchen. Na de lunch gaan mijn broer en schoonzus weer weg en nodigen we onze ouders (die getuige waren op onze bruiloft) uit voor koffie en gebak. Daarna gaan we nog met z'n viertjes uit eten. En de dag erna vertrekken we voor twee weken op vakantie. Het is echt heel anders dan ik in eerste instantie gepland had, maar het is voor ons wel goed zo. We hebben er echt zin in, dus dat is sowieso een goed teken.
<<

Anoniem309

Bericht 30 Jun 2020 15:15

Re: Trouwen in 2020

Fijn dat jullie er toch even bij stil hebben gestaan en er een leuke dag van hebben gemaakt, Mamsie. Lijkt me erg gek.

Klinkt alsof jullie er een hele fijne en mooie dag van gaan maken Jet! Het is wellicht anders dan oorspronkelijk bedacht, maar op deze manier is het ook leuk en bijzonder. Lekker van genieten!
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 21 Jul 2020 20:38

Re: Trouwen in 2020

Nog een paar daagjes, Jet!
Moet je nog wat laatste dingetjes doen?

Mamsie, beetje laat, maar hoop dat jullie volgend jaar een prachtige dag zullen hebben. En fijn dat het toch een beetje een mooie dag was.

Ik denk, gezien het aantal hoge besmettingen, dat onze dag in oktober ook niet meer door mag gaan. Ik hou mijn hart vast...
<<

Anoniem298

Bericht 21 Jul 2020 21:33

Re: Trouwen in 2020

Lourdes, shit he dat het toch nog steeds onzeker blijft! Ik hoop echt dat het alsnog door kan gaan voor jullie! Heb je al een plan B, mocht het toch niet doorgaan?

We hebben last minute toch nog wat dingen gewijzigd, we zagen het niet zitten om steeds heen en weer van de ene naar de andere locatie te gaan, dus we hebben nu geregeld dat we op 1 plek foto's gaan maken en daar lunchen, en daarna naar de volgende locatie gaan voor de taart en een borrel. Bij ons thuis zag ik ook niet meer zitten, want we gaan de dag erna op vakantie, dus waarschijnlijk staat ons huis vol met vakantiezooi. Dan heb ik liever niet ook nog allemaal mensen over de vloer!

Donderdag haal ik de bloemen op voor op de taart, die moet ik dan naar de bakker brengen. Vrijdagochtend haal ik de bloemen voor in m'n haar, die neem ik zaterdag mee naar de kapper. Verder is alles dan geregeld. Het weer ziet er alleen niet zo goed uit, maar ja, daar heb ik dan weer geen invloed op. Het is balen, maar het is zoals het is.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 22 Jul 2020 20:32

Re: Trouwen in 2020

Nog geen plan B concreet helaas. Ik denk er over om het feest te wijzigen in een borrel omdat iedereen toch moet blijven zitten waarschijnlijk. Begin september moeten we weer contact opnemen met de locatie. Duurt dus nog even voordat we echt dingen gaan besluiten. Het enige is dat ik de uitnodigingen natuurlijk wel al eerder moet versturen dus weet niet zo goed wat te doen...

Thuis is idd niet zo fijn als je de volgende dag op vakantie gaat. Ik snap wel dat je dan geen zooi wil thuis tussen je vakantie bende. Wat heb je voor bloemen gekozen ?

Het weer is idd niets aan te doen. Heb je een binnenlocatie achter de hand voor de foto's?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Jul 2020 20:59

Re: Trouwen in 2020

Veel plezier alvast Jet en succes nog met de voorbereidingen!

Lourdes, het blijft spannend he. Ik weet ook niet zo goed wat ik er allemaal mee moet. Voorbereidingen gaan gewoon door in principe, verplaatsen is gewoon geen optie voor ons (dat zou echt heel veel geld kosten). Maandag mijn trouwjurk passen en mijn vriend gaat zijn pak ophalen volgende week. Heb nog wat laatste decoratie-items besteld en dan is dat ook compleet.
Moet alleen nog even kijken welke sierraden ik wil dragen, ik hou niet van opvallende bling bling dus denk dat het een zilver kettinkje wordt. Is dat gek? Ik zie eigenlijk overal van die huge sierraden.

Hoeveel gasten hebben jullie Lourdes? Kan je het feest later ook nog wijzigen in een borrel? Je hebt nog 2.5e maand natuurlijk, de ontwikkelingen kunnen zo snel gaan in de tussentijd..
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 22 Jul 2020 21:36

Re: Trouwen in 2020

Spannende dag voor je maandag! Wel leuk weer dat je je jurk aan kan. Wat heb je voor jurk en wat voor schoenen? (Als je dat kwijt wil tenminste)

Mijn vriend gaat 31 juli zijn pak ophalen en zaterdag ga ik mijn jurk ophalen. Ik heb een strapless A lijn en een heel simpel zilver kettinkje. Heel fijntjes. Vond ik mooier dan zo'n heel gevaarte om mijn nek. Dus dat van jou kan prima.

We hebben 60 man voor de ceremonie en 100 voor het feest . Onze locatie is heel meedenkende en flexibel dus alles mag nog gewijzigd worden.

Ik las in een ander topic iets over je dresscode en je moeder...is dat inmiddels opgelost? Wij hebben geen dresscode trouwens.
<<

Anoniem298

Bericht 07 Aug 2020 21:40

Re: Trouwen in 2020

Ha meiden! Hoe is het bij jullie? Al meer duidelijkheid over jullie grote dag?

Wij hebben ons 12,5 jarig huwelijksfeestje intussen achter de rug. Het was een topdag! Het weer zat niet echt mee helaas, maar gelukkig wel wat droge momenten, dus we hebben mooie foto's kunnen maken in het park in ons dorp. Het waaide minstens net zo hard als op onze trouwdag, haha, was wel een leuk detail. De taart was prachtig en superlekker, de borrel onwijs goed georganiseerd, al met al een heerlijke dag gehad! Natuurlijk wil ik nog wat foto's met jullie delen (niet quoten svp!).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem298 op 27 Aug 2020 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem309

Bericht 07 Aug 2020 23:31

Re: Trouwen in 2020

leuke foto’s Jet! Wat ben je een leuke vrouw. Ik vind je jurk ook echt prachtig. Leuk dat de kleuren daarvan ook in jullie haarstukjes terugkwamen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 08 Aug 2020 08:53

Re: Trouwen in 2020

Mooie foto's, Jet!
Wat zijn je meiden groot zeg.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Aug 2020 11:42

Re: Trouwen in 2020

Wat leuk jet! Wat zien jullie er gelukkig uit en wat waren jullie allevier mooi! Gefeliciteerd, 12.5 jaar alweer. Ik kan me jullie trouwfoto's nog goed herinneren zelfs.
Let's discover the world together.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 08 Aug 2020 15:21

Re: Trouwen in 2020

Prachtig! En gefeliciteerd!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 08 Aug 2020 23:16

Re: Trouwen in 2020

Oh Jet dat ziet er echt heel leuk uit! En gefeliciteerd!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Aug 2020 23:23

Re: Trouwen in 2020

Mooi Jet en je ziet er ook heel gelukkig uit!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Aug 2020 13:02

Re: Trouwen in 2020

Van harte gefeliciteerd Jet, wat een prachtig koppel zijn jullie! Hele mooie foto’s zijn er gemaakt, geniet nog maar fijn na van deze mooie dag :love:

Ps: en ik weet dat je soms wat onzeker bent over je figuur maar meid, dat is echt niet nodig! Je bent prachtig en ik zou een moord doen voor jouw lijntje :)
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 10 Aug 2020 22:24

Re: Trouwen in 2020

Wauw Jet! Wat een leuke foto's! Mooie jurk ook en leuk om te zien dat jullie na 12,5 jaar nog steeds zo stralen.
<<

Anoniem298

Bericht 16 Aug 2020 21:35

Re: Trouwen in 2020

Wat een lieve reacties en complimenten, dank jullie wel :heart:
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 24 Aug 2020 09:53

Re: Trouwen in 2020

Prachtige foto’s Jet!

Ik meld me ook in dit topic als bijna-bruid haha. Mijn vriend en ik gaan in oktober trouwen. I.v.m. Corona ook wat kleiner dan eerst het idee was.
We trouwen in de middag met vervolgens proosten + een buffet in een restaurant. Over de hele dag zijn er ongeveer 30 gasten. Volgend jaar willen we een feest organiseren waarbij dan ook vrienden/collega’s zijn.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Aug 2020 10:02

Re: Trouwen in 2020

Wat zagen jullie er prachtig uit Jet! Ik kan me jullie trouwfoto's ook nog goed herinneren. Wat gaat de tijd snel zeg.

FB, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Alvast heel veel plezier gewenst bij de voorbereidingen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Aug 2020 10:57

Re: Trouwen in 2020

Gefeliciteerd FB! Wanneer gaan jullie trouwen? Leuk dat jullie volgend jaar toch nog een feest gaan organiseren, dan zou je je jurk zelfs nog een keer kunnen dragen :dance:

Wij hebben deze week nog een afspraak met de weddingplanner. Zij denkt er allemaal nogal luchtig over, wij iets minder. Of nouja, mijn familie iets minder. Vooral mijn vader is erg bang om corona te krijgen in het vliegtuig. Ook de verplichte coronatest geeft een hoop gezeik, het loopt niet echt van een leien dakje met testen, veel mensen krijgen de uitslag te laat binnen. Ik hoop echt dat dat testen volgende maand niet meer hoeft maar zo lang de cijfers hier in NL nog niet erg dalen zal dat wel niet.
Vandaag over precies een maand is het zover, het voelt heel onwerkelijk..
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 27 Aug 2020 17:25

Re: Trouwen in 2020

Dank jullie wel! We gaan precies over 6 weken trouwen.
En ja, dan kan ik volgend jaar de jurk nog eens aan :)
Nu zijn we vooral bezig met de regeldingen, kleding zoeken, fotograaf, gesprek met babs etc. Door de Corona komen er ook wel dingen bij. Het idee voor het eten was eerst een buffet, waarbij iedereen zelf kiest waar hij zit en tussendoor bij iedereen kan aanschuiven. Nu wordt het toch nadenken over een tafelindeling, wat ik zelf een stuk minder vind, gezien je dan vooral de mensen bij je aan tafel spreekt.

Spannend Scandic! Hopelijk loopt t allemaal wat makkelijker tegen die tijd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Sep 2020 12:09

Re: Trouwen in 2020

Prachtige foto's, Jet!
Scandic, ik zag dat er geen testen meer nodig zijn voor Griekenland, toch? Hoe is de stand van zaken nu voor jullie bruiloft?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Sep 2020 08:01

Re: Trouwen in 2020

Ja daar ben ik ook benieuwd naar!
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers