Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is ie weer, beste mascara?

<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 10 Jan 2020 11:37

Re: Is ie weer, beste mascara?

Snapscara van Maybelline.
2012 2014
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 10 Jan 2020 21:42

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik heb de bambi eye mascara van loreal paris. Ik ben er erg tevreden over
<<

Anoniem284

Bericht 10 Jan 2020 22:52

Re: Is ie weer, beste mascara?

Al jaren Rimmel London (blauwe potje). Nog geen betere gevonden eigenlijk.
Kost doorgaans €10. Nu voor €5 zie ik:

https://www.bol.com/nl/p/rimmel-london- ... gIfvfD_BwE
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 11 Jan 2020 15:35

Re: Is ie weer, beste mascara?

Green_Pepper schreef:
Pannetoet schreef:
Ik ook!


Ja die vind ik ook erg fijn!


Ik ook! Had afgelopen maanden elke keer ontstoken ook en dan is het ook niet zo heel erg om weg te gooien door de aantrekkelijke prijs!
⁠♡♡♡
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Jan 2020 19:18

Re: Is ie weer, beste mascara?

Donut schreef:Ik heb de bambi eye mascara van loreal paris. Ik ben er erg tevreden over


Die heb ik ook en ben er ook erg tevreden over.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 13 Jan 2020 12:23

Re: Is ie weer, beste mascara?

Uffe schreef:
Green_Pepper schreef:
Ja die vind ik ook erg fijn!


Ik ook! Had afgelopen maanden elke keer ontstoken ook en dan is het ook niet zo heel erg om weg te gooien door de aantrekkelijke prijs!


Ah vervelend! Kan dat niet komen omdat je de mascara te lang gebruikt? Ik hou het echt bij en vervang hem tegenwoordig om de 2,5 maand want ik had een tijdje terug ook hele zere/branderige ogen en toen kwam ik erachter dat mijn mascara al 5 maand oud was :palm: Nieuwe gekocht en ik had nergens last meer van..
Wat als het lukt
<<

Anoniem301

Bericht 13 Jan 2020 13:34

Re: Is ie weer, beste mascara?

Theeleut schreef:
Carrie schreef:Clinique is prijzig toch, niet te koop bij de drogist. Volgens bij wilde de TO een niet-dure.

To zegt: Liever geen mascara van 30/40 euro want dat geef ik er toch niet aan uit.

Clinique koop ik in de aanbieding voor €17. Nog niet budget, maar ook geen 30/40 euro ?

Ik ging voor de mascara die Chiq aanraadde, en bij de kassa van Etos lag deze:

https://www.douglas.nl/Make-up-Ogen-Mas ... 47168.html

en heb die meegenomen. Oh wat een flutmascara, voor mij doet-ie weinig. Toch naar Chiq moeten luisteren :smile:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 13 Jan 2020 14:48

Re: Is ie weer, beste mascara?

Pannetoet schreef:
Uffe schreef:
Ik ook! Had afgelopen maanden elke keer ontstoken ook en dan is het ook niet zo heel erg om weg te gooien door de aantrekkelijke prijs!


Ah vervelend! Kan dat niet komen omdat je de mascara te lang gebruikt? Ik hou het echt bij en vervang hem tegenwoordig om de 2,5 maand want ik had een tijdje terug ook hele zere/branderige ogen en toen kwam ik erachter dat mijn mascara al 5 maand oud was :palm: Nieuwe gekocht en ik had nergens last meer van..


Nee daar lag het niet aan, twee kinderen met ontstoken ogen en verkouden en ik ben er vatbaar voor dus dan gaat het snel!
⁠♡♡♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jan 2020 09:50

Re: Is ie weer, beste mascara?

Theeleut schreef:Clinique high impact curl nogwattes.
Deze is waterproof en kun je verwijderen met warm water, ideaal!


Ik heb altijd de gewone High Impact van Clinique en die is ook echt heel fijn en goed met water te verwijderen. Nou heb ik laatst per ongeluk de verkeerde gekocht, ik denk de High Impact Lash Elevating mascara. Toegegeven, hij werkt wel echt beter dan de gewone High Impact, eindelijk mooie wimpers. Maar ik krijg deze er dus met geen mogelijkheid vanaf! Ik moet het schoonmaken met water, met oogmakeupremover (van die vloeibare) en nog met een creme achtige oogmakeupremover en dan nog krijg ik het er niet helemaal af en heb ik 's ochtends vlekken onder m'n ogen en moet ik echt boenen als een malle om het weg te krijgen. Niet normaal. Echt, ik maak die dunne huid onder m'n ogen er nog kapot mee. Wat een rot mascara. Ik ga deze week de gewone High Impact kopen weer, veel fijner.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2020 10:18

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik denk dat veel mensen dit niet weten, maar het beste is om je wattenschijfjes nat te maken met lauw water, goed uitwringen, je remover erop en dan op je oogleden leggen en zacht drukken zodat je het product even het werk laat doen, en daarna zachtjes wrijven. Probeer dat maar eens marin.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jan 2020 10:23

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik ga het proberen en laat het je weten. Ik maak mijn gezicht wel altijd eerst nat, maar niet het watje.
Let's discover the world together.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 14 Jan 2020 10:49

Re: Is ie weer, beste mascara?

ChiQ schreef:Ik denk dat veel mensen dit niet weten, maar het beste is om je wattenschijfjes nat te maken met lauw water, goed uitwringen, je remover erop en dan op je oogleden leggen en zacht drukken zodat je het product even het werk laat doen, en daarna zachtjes wrijven. Probeer dat maar eens marin.


Dit werkt inderdaad heel goed.
Ik laat de wattenschijfjes altijd even op mijn ogen liggen voordat ik begin met wrijven.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 14 Jan 2020 11:09

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik ging voor de mascara die Chiq aanraadde, en bij de kassa van Etos lag deze:

https://www.douglas.nl/Make-up-Ogen-Mas ... 47168.html

en heb die meegenomen. Oh wat een flutmascara, voor mij doet-ie weinig. Toch naar Chiq moeten luisteren :smile:
Balen!

Ik heb altijd deze : https://www.douglas.nl/Make-up-Ogen-Mas ... xt:prudsys ?
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem308

Bericht 14 Jan 2020 18:01

Re: Is ie weer, beste mascara?

Katie schreef:
ChiQ schreef:Ik denk dat veel mensen dit niet weten, maar het beste is om je wattenschijfjes nat te maken met lauw water, goed uitwringen, je remover erop en dan op je oogleden leggen en zacht drukken zodat je het product even het werk laat doen, en daarna zachtjes wrijven. Probeer dat maar eens marin.


Dit werkt inderdaad heel goed.
Ik laat de wattenschijfjes altijd even op mijn ogen liggen voordat ik begin met wrijven.


En krijgen jullie het er dan altijd hélemaal af? Want ik heb altijd s ochtends nog zwartige gloed onder m’n ogen van oude mascara. Hoeveel wattenschijfjes gebruiken jullie dan, hoe lang moet ik wrijven en met welk spul ??
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 14 Jan 2020 23:13

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik heb altijd de oogreiniger van Nivea AMM!
Die 2 componenten die je moet schudden!
Is voor waterproof make up dacht ik maar werkt top. Nooit zwarte ogen erna. En even drukken paar seconden ipv wrijven ;-)

Ik vind de Lash Sensational van Maybelline fijn!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2020 11:36

Re: Is ie weer, beste mascara?

Dank voor alle tips! Ik ga deze week even naar de kruidvat om de goedkope te testen! Ik heb trouwens de 2 componenten van de Lidl, werkt ook gewoon prima en is geloof ik een euro ofzo.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Jan 2020 11:39

Re: Is ie weer, beste mascara?

Marin schreef:
Theeleut schreef:Clinique high impact curl nogwattes.
Deze is waterproof en kun je verwijderen met warm water, ideaal!


Ik heb altijd de gewone High Impact van Clinique en die is ook echt heel fijn en goed met water te verwijderen. Nou heb ik laatst per ongeluk de verkeerde gekocht, ik denk de High Impact Lash Elevating mascara. Toegegeven, hij werkt wel echt beter dan de gewone High Impact, eindelijk mooie wimpers. Maar ik krijg deze er dus met geen mogelijkheid vanaf! Ik moet het schoonmaken met water, met oogmakeupremover (van die vloeibare) en nog met een creme achtige oogmakeupremover en dan nog krijg ik het er niet helemaal af en heb ik 's ochtends vlekken onder m'n ogen en moet ik echt boenen als een malle om het weg te krijgen. Niet normaal. Echt, ik maak die dunne huid onder m'n ogen er nog kapot mee. Wat een rot mascara. Ik ga deze week de gewone High Impact kopen weer, veel fijner.


Probeer het eens met olie of een remover op oliebasis.
30-04-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Jan 2020 12:12

Re: Is ie weer, beste mascara?

Hoi! Ik ging dus kijken bij Glam & Doll maar daar zijn dan weer 6 varianten van, allemaal met een ander borsteltje. Welke hebben jullie?
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jan 2020 12:29

Re: Is ie weer, beste mascara?

kippetje schreef:Ik heb altijd de oogreiniger van Nivea AMM!
Die 2 componenten die je moet schudden!
Is voor waterproof make up dacht ik maar werkt top. Nooit zwarte ogen erna. En even drukken paar seconden ipv wrijven ;-)

Ik vind de Lash Sensational van Maybelline fijn!

Ik heb dan helaas het probleem dat mijn wimpers vettig blijven vanwege de olie, en dan de volgende dag als ik mascara aanbreng, dan gaat het stempelen op mijn ooglid. Ik krijg dan allemaal van die zwarte puntjes, jammer.

En de mascara die Chiq eerder aanraadde is top! Nu 2e halve prijs bij Etos (vorige week 1+1

https://www.etos.nl/producten/l%E2%80%9 ... 77274.html
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 30 Jan 2020 14:36

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik heb ook de Paradise Extatic van L'oréal paris. Heb hier ook de primer van, maar heb van mezelf redelijk volle en lange wimpers dus niet persé nodig. Hele fijne mascara!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem292

Bericht 30 Jan 2020 15:28

Re: Is ie weer, beste mascara?

Feline schreef:Hoi! Ik ging dus kijken bij Glam & Doll maar daar zijn dan weer 6 varianten van, allemaal met een ander borsteltje. Welke hebben jullie?


Ik zweer bij de blauwe Glam & Doll.
https://www.etos.nl/producten/catrice-g ... lsrc=aw.ds
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 30 Jan 2020 22:41

Re: Is ie weer, beste mascara?

Kees schreef:
Marin schreef:
Ik heb altijd de gewone High Impact van Clinique en die is ook echt heel fijn en goed met water te verwijderen. Nou heb ik laatst per ongeluk de verkeerde gekocht, ik denk de High Impact Lash Elevating mascara. Toegegeven, hij werkt wel echt beter dan de gewone High Impact, eindelijk mooie wimpers. Maar ik krijg deze er dus met geen mogelijkheid vanaf! Ik moet het schoonmaken met water, met oogmakeupremover (van die vloeibare) en nog met een creme achtige oogmakeupremover en dan nog krijg ik het er niet helemaal af en heb ik 's ochtends vlekken onder m'n ogen en moet ik echt boenen als een malle om het weg te krijgen. Niet normaal. Echt, ik maak die dunne huid onder m'n ogen er nog kapot mee. Wat een rot mascara. Ik ga deze week de gewone High Impact kopen weer, veel fijner.


Probeer het eens met olie of een remover op oliebasis.


Dat werkt inderdaad goed, zelf gebruik ik al jaren die van kruidvat eigen merk, €1,49
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jan 2020 22:44

Re: Is ie weer, beste mascara?

Hmm dat kan ik nog wel even proberen ja, dat zijn de kosten niet haha. Bedankt voor de tip!
Let's discover the world together.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 07 Feb 2020 11:19

Re: Is ie weer, beste mascara?

Hugo schreef:
Feline schreef:Hoi! Ik ging dus kijken bij Glam & Doll maar daar zijn dan weer 6 varianten van, allemaal met een ander borsteltje. Welke hebben jullie?


Ik zweer bij de blauwe Glam & Doll.
https://www.etos.nl/producten/catrice-g ... lsrc=aw.ds


Ja, die heb ik ook :heart:
Wat als het lukt
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Feb 2020 11:40

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik heb de L´oréal Paradise gekocht en die bevalt tot nu toe goed dus dank voor de tip. Borsteltje is wel wat grof om in de hoekjes te werken maar lukt net :)
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers