Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasbaar maandverband

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 07 Jan 2020 15:55

Re: Wasbaar maandverband

Char schreef:Ik zag dat ze ook wasbare inlegkruisjes hebben. Aangezien ik die elke dag draag en wat minder ‘vies’ vind wil ik die misschien wel gaan proberen. Iemand ervaring daarmee? Vooral qua draagcomfort?


Qua draagcomfort vind ik ze fijner dan reguliere inlegkruisjes, omdat ze van katoen zijn en niet van plastic.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 07 Jan 2020 15:59

Re: Wasbaar maandverband

Savi schreef:
Tante Toos schreef:Hoe doen jullie dat dan als je van huis bent met verschonen?
Of zijn deze maandverbanden zoveel dikker dat je ze een hele dag in kunt houden zonder doorlekken?

Je vouwt ze dicht (met het knoopje) en dan heb je speciale bewaarzakjes waar je ze in kan doen voor in je tas.
Ik heb ook maar zo'n zakje besteld.


Ik vouw ze op en sluit ze met het drukknoopje, en ik neem meestal een maandverbandzakje mee waar ik ze dan in doe.
<<

Anoniem286

Bericht 07 Jan 2020 22:26

Re: Wasbaar maandverband

Ik heb zwarte van imsevimse, deze bevallen mij heel goed. Ik kan niet tegen gewoon maandverband, ik loop alles kapot dan,p en tampons vind ik vrselijk, dus dit is een goede oplossing. Ik draag ook inlegkruisjes hiervan. echt een goede uitvinding ;)
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Feb 2020 16:18

Re: Wasbaar maandverband

Nav dit topic heb ik er ook aangeschaft, ook de zwarte van hierboven. De eerste 2-3 dagen menstruatie zijn bij mij erg heftig en door het grote absorptie vermogen en de kleur vind ik het lastig in te schatten wanneer ik ze moet wisselen. Ze zijn wel erg comfortabel!
december 2016
juli 2019
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 28 Feb 2020 16:30

Re: Wasbaar maandverband

Die van Imsevimse zijn er ook in het wit volgens mij. Wit vind ik zelf ook praktischer, al vind ik zwart wel mooier.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Feb 2020 16:49

Re: Wasbaar maandverband

Ik heb gekleurde met printje en wit met zwarte stipjes van Imse Vimse. Ik verwissel net zovaak als ik met gewoon maandverband zou doen. Wil er nog wel een paar zwarte maandverbandjes bij, maar ik kan het in principe wel redden met de hoeveelheid die ik nu heb.
Ben er heel erg blij mee. Super zacht en comfortabel.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 28 Feb 2020 16:52

Re: Wasbaar maandverband

Ik heb ook de zwarte van imsevimse, veel comfortabeler dan wegwerp vind ik. Zag dat je ze ook in andere kleuren kan krijgen oa roze. Met wit ben ik toch bang dat ik de vlekken er niet uit krijg. Gebruik ze alleen thuis, als ik de deur uitga gebruik ik altijd een tampon.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Mrt 2020 12:35

Re: Wasbaar maandverband

Imse Vimse heeft nu snap free wasbaar maandverband. Voor alle fietsers onder ons.
Op Instagram kwam ik het tegen!
<<

Anoniem290

Bericht 07 Mrt 2020 19:29

Re: Wasbaar maandverband

Ah dat moet ik hebben! Ik heb ook Imse vimse en vind het echt pijnlijk met fietsen. Ik draag dagelijks inlegkruisjes, omdat alles pijn doet en schuurt sinds ik een kind heb. Ik vind wel dat je ze erg goed ziet zitten als je een strakke gymlegging draagt.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 07 Mrt 2020 19:45

Re: Wasbaar maandverband

Savi schreef:Imse Vimse heeft nu snap free wasbaar maandverband. Voor alle fietsers onder ons.
Op Instagram kwam ik het tegen!

Goede tip, dank je!
2010 2012
<<

Anoniem304

Bericht 07 Mrt 2020 20:10

Re: Wasbaar maandverband

Poppy schreef:Ah dat moet ik hebben! Ik heb ook Imse vimse en vind het echt pijnlijk met fietsen. Ik draag dagelijks inlegkruisjes, omdat alles pijn doet en schuurt sinds ik een kind heb. Ik vind wel dat je ze erg goed ziet zitten als je een strakke gymlegging draagt.

Die super dunne (slim) ook?
<<

Anoniem288

Bericht 09 Mrt 2020 00:24

Re: Wasbaar maandverband

Ha dankje, meteen even gekeken. Zie deze nieuwe nog niet in shops hier, maar kon zulke wel op etsy vinden als 'H shaped pad'. Maar eentje besteld om eens te testen :)
<<

Anoniem304

Bericht 09 Mrt 2020 07:44

Re: Wasbaar maandverband

Night Owl schreef:Ha dankje, meteen even gekeken. Zie deze nieuwe nog niet in shops hier, maar kon zulke wel op etsy vinden als 'H shaped pad'. Maar eentje besteld om eens te testen :)

De officiele website levert ook in NL eventueel.
<<

Anoniem288

Bericht 10 Mrt 2020 18:45

Re: Wasbaar maandverband

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Apr 2020 10:54

Re: Wasbaar maandverband

Hebben jullie nog een tip voor goede onderbroeken. Die van mij zijn een maat of wat te groot en het blijft dus voor geen meter zitten.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2020 11:03

Re: Wasbaar maandverband

Ik heb slips van de HEMA en die zijn perfect.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 17 Jun 2020 14:58

Re: Wasbaar maandverband

Iemand al ervaring met de inlegkruisjes of maandverband zonder knoopjes? Ik twijfel om die van imse vimse te bestellen en omdat ik normaal gesproken best veel fiets lijken die zonder knoopjes mij wel wat.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers