Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


In welke provincie woon je?

In welke provincie woon je?

Zeeland
2
2%
Noord Brabant
23
18%
Limburg
6
5%
Gelderland
17
13%
Utrecht
12
9%
Overijssel
9
7%
Flevoland
1
1%
Zuid Holland
12
9%
Noord Holland
17
13%
Drenthe
6
5%
Groningen
12
9%
Friesland
14
11%
 
Aantal stemmen : 131
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Jan 2020 18:22

Re: In welke provincie woon je?

Geboren in Zeeland en 10 jaar gewoond. Toen naar Noord-Holland verhuisd en 10 jaar gewoond. Daarna voor de liefde naar Groningen verhuisd :)

Ik vind mijn huidige provincie best ok maar vooral de stad fantastisch! Ik mis NH nog wel regelmatig vanwege de natuur: het strand, de duinen, het bos.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jan 2020 18:30

Re: In welke provincie woon je?

In welke provincie wonen jullie? Kom je er ook vandaan?
ik ben een geboren Zuid-Hollandse, maar woon sinds mijn 7e in Noord-Holland.

Wanneer je naar een andere provincie verhuisd bent, wat was hiervoor je reden?
het werk van mijn vader.

Wat vind je het leukst aan de provincie waarin je woont?
dat je zo snel op het strand kunt zijn.

Is er een provincie waar je nog niet bent geweest?
volgens mij ben ik overal wel geweest.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 05 Jan 2020 18:36

Re: In welke provincie woon je?

kerel schreef:Noord-Brabant :) maar net de Maas over en je bent in Gelderland.

Dan woon je vlakbij Loevestein?
<<

Anoniem317

Bericht 05 Jan 2020 18:43

Re: In welke provincie woon je?

Fantine schreef:
kerel schreef:Noord-Brabant :) maar net de Maas over en je bent in Gelderland.

Dan woon je vlakbij Loevestein?


Ook bij mij in de buurt. Ik woon in Gelderland. Waar wonen jullie? Zie net dat Fantine in Groningen woont. Ook leuk. Daar komt mijn man vandaan.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 05 Jan 2020 18:55

Re: In welke provincie woon je?

Liv schreef:
Fantine schreef:Dan woon je vlakbij Loevestein?


Ook bij mij in de buurt. Ik woon in Gelderland. Waar wonen jullie? Zie net dat Fantine in Groningen woont. Ook leuk. Daar komt mijn man vandaan.


Ik kom oorspronkelijk uit die buurt :-).
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 05 Jan 2020 19:10

Re: In welke provincie woon je?

Ik woon in Noord-Holland en ben geboren in Noord-Holland. Altijd trouw geweest aan NH.
Woonde tot mijn 26e in Hilversum en daarna verhuisd naar Haarlem.
Lekker dicht bij het strand en Amsterdam.
Ben in alle provincies weleens geweest.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 05 Jan 2020 19:18

Re: In welke provincie woon je?

Ik woon in Utrecht en kom er ook vandaan. Wel grotendeels opgegroeid in Overijssel, doordat mijn ouders meer in het groen wilden wonen. Verder ook gewoond in Zuid-Holland voor studie en een aantal jaar in Noord-Holland voor de liefde.
Fijn aan deze provincie vind ik dat het zo centraal ligt, alles is beter bereikbaar. En de stad voelt als thuis.
Ik denk dat ik nog nooit in Zeeland ben geweest, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jan 2020 19:34

Re: In welke provincie woon je?

In welke provincie wonen jullie? Kom je er ook vandaan?
Noord-Brabant, geboren en getogen. Mijn vriendin komt oorspronkelijk uit Limburg, maar toen ik haar ontmoet woonde ze al in Noord-Brabant. We wonen in regio noordoost-brabant. In de driehoek van Den Bosch, Nijmegen en Eindhoven.

Wanneer je naar een andere provincie verhuisd bent, wat was hiervoor je reden?
nvt

Wat vind je het leukst aan de provincie waarin je woont?
Waar wil je dat ik begin? Maar als ik dan toch moet kiezen, dan kies ik voor de vele natuurgebieden en historie. Je hebt ook heel veel kleine natuurgebiedjes en samen met de dorpen, steden, landbouw zorgt dat voor erg veel afwisseling. Historie is er ook veel, zo was ik gisteren nog in Baarle-Nassau. Dat was erg interessant met al die grenzen en enclaves en de historie van het ontstaan ervan. De provincie is zo groot, dat ik op sommige plaatsen nog steeds niet ben geweest. Met name in het westen, alles wat achter Tilburg ligt kom ik bijna niet.

Is er een provincie waar je nog niet bent geweest?
In alle provincies ben ik wel eens geweest.
Laatst gewijzigd door Fred op 05 Jan 2020 19:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jan 2020 19:44

Re: In welke provincie woon je?

Fred schreef:In welke provincie wonen jullie? Kom je er ook vandaan?
Noord-Braband


?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jan 2020 19:47

Re: In welke provincie woon je?

Ik ben na Gelderland, Zuid-Holland en Noord-Holland nu in mijn vierde provincie aanbeland: Utrecht. Bevalt me top, lekker centraal!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem279

Bericht 05 Jan 2020 19:50

Re: In welke provincie woon je?

Ik woon in Zuid-Holland, altijd al gewoond. Mijn vriend heeft al 5 van de 12 provincies gehad: Groningen, Friesland, Noord-Holland, een hele korte overbruggingsperiode in Gelderland en nu dus Zuid-Holland.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 05 Jan 2020 20:50

Re: In welke provincie woon je?

- In welke provincie wonen jullie? Kom je er ook vandaan?

Ik woon in Friesland, daar ben ik ook geboren. Geboren in noordoost en woon nu in zuidwest. Tussendoor een paar jaar in Utrecht gewoond met mij vriend.

- Wanneer je naar een andere provincie verhuisd bent, wat was hiervoor je reden?

Mijn vriend ging in Utrecht werken en een paar maanden later wilden we samenwonen, ik wilde wel graag naar Utrecht.

- Wat vind je het leukst aan de provincie waarin je woont?

Dat mijn familie en vrienden er wonen. Verder niet mooier of specialer dan andere.

- Is er een provincie waar je nog niet bent geweest?

Ik denk dat ik nog nooit in Zeeland geweest ben.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jan 2020 20:54

Re: In welke provincie woon je?

Ik ben geboren en getogen in de provincie Groningen en heb altijd in het westen van de provincie gewoond en een paar jaar in de stad zelf.
Ik hou echt van mijn provincie (althans, voornamelijk wel deze kant van de stad) en de stad Groningen. Ik voel me hier veilig en vooral echt thuis. Je hebt hier prachtige mogelijkheden om te wandelen in het bos, maar ook de zee is vlakbij. Het is hier groen, wijds en ruim.

Ik ben nog nooit in Zeeland geweest. Trekt me ook niet echt voor bijvoorbeeld vakantie. Het is vanaf hier al gauw 3 uur rijden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jan 2020 20:57

Re: In welke provincie woon je?

In welke provincie wonen jullie? Kom je er ook vandaan?
Nu in Gelderland, ben geboren in West-Brabsnt en zal dit jaar richting Oost-Brabant verhuizen

Wanneer je naar een andere provincie verhuisd bent, wat was hiervoor je reden? Ik ben eerst naar Limburg verhuist en daarna naar Gelderland. In beide gevallen voor mijn studie.

Wat vind je het leukst aan de provincie waarin je woont?
Ik woon dan grens gebied met Brabsnt. Dus eigenlijk voelt het wel als Brabant. Ik merk wel dat er voor mij een verschil is tussen boven de rivieren en onder de rivieren in Geleerland qua mentaliteit. Onder spreekt mij persoonlijk meer aan.

Is er een provincie waar je nog niet bent geweest?
Qua doorreizen overal wel geweest, maar Drenthe en Flevoland nooit bezocht. In de andere wel een keer een stad bezocht oid.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jan 2020 20:59

Re: In welke provincie woon je?

Ik ben geboren in Zuid-Holland, gewoond in Groningen voor mijn studie en nu woonachtig in Friesland voor de liefde. Ik vind de rust en ruimte erg fijn; ook is de natuur hier erg mooi.

In alle provincies ben ik ooit wel geweest op vakantie of met een dagtochtje. Zeeland is wel even geleden voor me, ligt toch meeste uit de route.
08/2018
05/2021
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 05 Jan 2020 21:07

Re: In welke provincie woon je?

Ik ben geboren, getogen en woonachtig in hetzelfde dorp in Zuid-Holland, met Utrecht, Gelderland en Brabant binnen een paar kilometer hemelsbreed. Met de provincie heb ik niet zoveel, ik voel me wel erg fijn in het dorp waar we wonen. Ik verwacht niet dat we hier ver uit de buurt zouden verhuizen.
Alle provincies van Nederland heb ik wel eens bezocht. Limburg en Groningen kom ik bijna nooit, verder rijd ik er wel regelmatig doorheen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Pitty

Bericht 05 Jan 2020 21:17

Re: In welke provincie woon je?

Geboren in Apeldoorn, op mijn 22e naar Lelystad verhuisd en een paar jaar later naar Leek vertrokken. En daar wonen we nog steeds en ik hoop ook heel lang.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2020 21:20

Re: In welke provincie woon je?

Ik denk dat je voor de meeste mensen wel even toe moet lichten in welke provincie Leek ligt, Pitty. ?
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 05 Jan 2020 21:46

Re: In welke provincie woon je?

In welke provincie wonen jullie? Kom je er ook vandaan?

Ik woon in Noord Holland. Ben opgegroeid in Flevoland en Friesland, daarna hele tijd in Utrecht gewoond. Daarna 4 jaar in het buitenland en nu dus hier sinds 2 jaar.

Wanneer je naar een andere provincie verhuisd bent, wat was hiervoor je reden?

Ik kwam terug uit het buitenland en kon hier woonruimte krijgen.

Wat vind je het leukst aan de provincie waarin je woont?

De markt op zaterdag.

Is er een provincie waar je nog niet bent geweest?

Nee :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jan 2020 21:48

Re: In welke provincie woon je?

Net aan in Noord-Holland, maar de grens met Zuid-Holland en Utrecht is vlakbij. Ik woon in hetzelfde dorp als waar ik ben opgegroeid, dus ben nooit naar een andere provincie verhuisd. Ik heb geen speciale binding met de provincie, al voelt mijn woonplaats wel fijn centraal. Ik vind het ook fijn dat het strand dichtbij is.

Volgens mij heb ik alle provincies wel eens bezocht.

♥♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Jan 2020 22:20

Re: In welke provincie woon je?

Dee, de zee is echt niet dichtbij hoor ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Jan 2020 22:23

Re: In welke provincie woon je?

Geboren, getogen en steeds woonachtig in dezelfde woonplaats. Een groot dorp onder de rook van Eindhoven.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Jan 2020 22:27

Re: In welke provincie woon je?

Ik ben geboren in Groningen, heel even in Drenthe gewoond, maar vanaf mijn derde ten oosten van de stad Groningen gewoond en de provincie niet meer uit geweest (qua wonen dan ?). Heb 18 jaar in de stad gewoond en nu sinds een jaar ten westen van de stad (zelfde woonplaats als Pitty).
Ik vind dit een fijne plek om te wonen, maar heb niet speciaal iets met de provincie. Friesland en Drenthe zijn om de hoek, vind ik ook mooie provincies.
Ben overal wel geweest. Zeeland het minst, hoewel ik het daar erg mooi vind.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Jan 2020 22:28

Re: In welke provincie woon je?

Zora schreef:Dee, de zee is echt niet dichtbij hoor ?

De Waddenzee is niet heel ver weg toch?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jan 2020 23:03

Re: In welke provincie woon je?

Drenthe. Ik ben geboren in Friesland en op m'n 23e naar Flevoland verhuist, daarna 6 jaar in Overijssel gewoond en nu ruim 3 jaar in Drenthe. Ik verwacht hier ook te eindigen.

Ik heb als kind altijd gedroomd van wonen op de hei. Nu woon ik er vlakbij. Ik vind het landschap hier mooi. Geborgen. Afwisselend.

Volgens mij ben ik nog nooit in Zeeland geweest.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers