Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijverdiensten naast loondienst

<<

Anoniem290

Bericht 13 Jan 2020 15:35

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die bijverdiensten bij jullie op de grote hoop gaan, of dat je er iets anders mee doet.

Ik zet het allemaal apart en af en toe koop ik dan iets wat ik normaal niet zou kopen. Bv een designertas, een duur sieraad, enz.
<<

Anoniem272

Bericht 13 Jan 2020 22:30

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Caulfield schreef:
Filoria schreef:Ik geef klimtraining aan een groep kinderen van 10 tot 18 jaar (waaronder mijn zoon) in de klimhal hier in de buurt. Ik krijg er 10 euro vrijwilligersvergoeding voor per keer, dus dat telt ook, toch? :angel:

Wat een leuke dingen doen jullie allemaal.


Caulfield, in welk vakgebied zit jij?


Psychologie! Dus daar gaan mijn klussen dan ook over, met name over gedrag en gedragsverandering.

Leuk, klimtraining. Leuke manier ook om betrokken te zijn bij de hobby van je zoon.


Tof! Mijn zusje zit in hetzelfde vakgebied (wel meer de medische kant op). Nu post doc in de VS. Zijn jouw klussen binnen de academische wereld of ook in het bedrijfsleven? En wat vind je leuker?

@Poppy: hier gaat het op de grote hoop. Hoe jij het doet is wel een goed idee!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Jan 2020 13:52

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Euroclix en GfK heb ik. En wat ik daar mee verdien koop ik vaak ebooks voor.
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 14 Jan 2020 17:34

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Ik zing naast mijn baan af en toe op bruiloften/uitvaart/dopen. Verder zing ik in een vocaal ensemble waar we regelmatig mee optreden (en betaald worden
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 796

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 14 Jan 2020 19:23

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Wat een leuke dingen zitten ertussen!
Ik zit in een tuchtrechtcommissie voor een bepaalde beroepsgroep (liever niet quoten).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Jan 2020 20:30

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Dat lijkt me mega interessant Maan! Ik hoop hier in mijn nieuwe baan ook meer over te leren.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 14 Jan 2020 23:05

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Ik ben kapster en knip nu zo af en toe nog mensen thuis.
Deed het eerder heel veel en verdiende ook lekker bij dan maar de tijd die je eraan kwijt bent naast je baan is t niet zo waard meer nu.
<<

morgen

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 18 Jan 2019 23:00

Bericht 27 Jan 2020 18:17

Re: Bijverdiensten naast loondienst

ik heb naast mijn gewone baan nog een tweedehands kinderkleding winkel sinds afgelopen april, binnenkort gaan we waarschijnlijk onze tweede winkel er bij openen.
wij betalen ons 5 euro per uur, de rest steken we nog in de winkel of willen we nog liever achter de hand hebben voor het geval dat..
zussieskleding
<<

Anoniem332

Bericht 27 Jan 2020 18:31

Re: Bijverdiensten naast loondienst

Naast mijn loondienst werk, kan ik per kwartaal een factuur sturen naar een bedrijf voor royalties.
Ook geef ik een paar keer per jaar advies klussen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Teun